Przetargi.pl
Przebudowa wraz z wyposażeniem budynku i infrastrukturą przy ul. Fryderyka Chopina 10 w Elblągu na potrzeby żłobka.

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2011-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wraz z wyposażeniem budynku i infrastrukturą przy ul. Fryderyka Chopina 10 w Elblągu na potrzeby żłobka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa wraz z wyposażeniem budynku i infrastrukturą przy ul. Fryderyka Chopina 10 w Elblągu na potrzeby żłobka. Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Przebudowa budynków Przedmiot dodatkowy: Nazewnictwo wg CPV: Różne meble i wyposażenie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie wraz z wyposażeniem budynku i infrastrukturą przy ul. Fryderyka Chopina 10 w Elblągu na potrzeby żłobka. Zamówienie będzie dofinansowane w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 MALUCH. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanych przez: EURO - PROJECT s.c. z siedzibą przy ul. Królewieckiej 195 a w Elblągu: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA I. PRZEDMIARY ROBÓT: 1) PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA INWESTYCJI: Przebudowa żłobka ADRES INWESTYCJI: 82-300 Elbląg, ul. F. Chopina 10 BRANŻA: budowlana 2) Rodzaj opracowania: Przedmiar robót Przedmiot opracowania: instalacje elektryczne Nazwa inwestycji: Budynek żłobka - przebudowa Adres Inwestycji: 82-300 Elbląg ul. Fryderyka Chopina 10 3) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI: Przebudowa Żłobka Miejskiego ADRES INWESTYCJI: 82-300 Elbląg, ul. Fryderyka Chopina 10 BRANŻA Teletechniczna 4) PRZEDMIAR - Instalacja p.poż. NAZWA INWESTYCJI: Przebudowa żłobka ADRES INWESTYCJI: ul. Fryderyka Chopina 10, 82-300 Elbląg BRANŻA sanitarna - inst. wew. wod-kan 5) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI: Przebudowa żłobka ADRES INWESTYCJI: ul. Fryderyka Chopina 10, 82-300 Elbląg BRANŻA sanitarna - inst. wew. wod-kan Zamawiający informuje, że przedmiary robót wymienione w pkt I. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. II. Wykazy wyposażenia. 1) Wykaz wyposażenia pomieszczeń 2) Wykaz wyposażenia - zabawki i sprzęt dydaktyczny Zamawiający informuje, że wykazy wyposażenia wymienione w pkt II. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 7 i ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. III. PROJEKTY WYKONAWCZE: 1) Rodzaj opracowania: Projekt budowlany i wykonawczy Architektura i konstrukcja Przedmiot opracowania: Przebudowa żłobka Adres inwestycji: ul. Fryderyka Chopina 10, 82-300 Elbląg 2) Rodzaj opracowania: Projekt budowlany i wykonawczy Przedmiot opracowania: Projekt inst. wew. wod - kan. dla przebudowy budynku żłobka Adres inwestycji: 82-300 Elbląg ul. Fryderyka Chopina 10 3) Rodzaj opracowania: Projekt budowlano - wykonawczy + specyfikacja techniczna Przedmiot opracowania: Instalacje elektryczne Nazwa inwestycji: Budynek żłobka - przebudowa Adres inwestycji: ul. Fryderyka Chopina 10 82-300 Elbląg 4) Rodzaj opracowania Projekt budowlany i wykonawczy System Alarmu pożarowego -SAP System Oddymiania i Przewietrzania Pomieszczeń - LSC System Włamania i Napadu -SWiN Przedmiot opracowania: Przebudowa obiektu żłobka Adres inwestycji: ul. Fryderyka Chopina 10 82-300 Elbląg B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH 1) Rodzaj opracowania: Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Przedmiot opracowania: Przebudowa żłobka Adres inwestycji: ul. Fryderyka Chopina 10, 82-300 Elbląg 2) Rodzaj opracowania: Specyfikacja wykonania i odbioru robót System Alarmu pożarowego - SAP System Oddymiania i Przewietrzania Pomieszczeń - LSC System Włamania i Napadu - SWiN Przedmiot opracowania: Przebudowa obiektu żłobka Adres inwestycji: ul. Fryderyka Chopina 10, 82-300 Elbląg 3) Rodzaj opracowania: Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru inst. wew. wod-kan. Przedmiot opracowania: Przebudowa żłobka Adres inwestycji: 82-300 Elbląg ul. Fryderyka Chopina 10 Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. ppkt III. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia: a) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, w tym: - rozbiórka ścianek działowych, - wykuwanie nowych otworów drzwiowych, - wykonanie nadproży stalowych, - odświeżenie starych tynków na ścianach i sufitach w pomieszczeniach (uzupełnienie ewentualnych ubytków tynków, rys i pęknięć, szpachlowanie i malowanie), - wymiana płytek ceramicznych, terakoty i urządzeń sanitarnych w łazienkach dla dzieci i personelu, - wymiana płytek ceramicznych i terakoty w pomieszczeniu wydawania posiłków i w zmywalni naczyń, - wykonanie nowych ścianek działowych o gr. 12 cm z płyt gipsowo-kartonowych, - wykonanie nowej ścianki z płyt gipsowo - kartonowych impregnowanych z oknem podawczym w pomieszczeniu wydawania posiłków, - uzupełnienie ubytków wykładziny rolowanej zgrzewanej typu tarket powstałych po rozebraniu ścianek, - wymiana stolarki drzwiowej, w tym montaż drzwi stalowych o odporności ogniowej EI 30 wydzielających klatkę schodową, - wymiana stolarki okiennej, - wykonanie instalacji ewakuacyjnego oświetlenia awaryjnego, systemu alarmowego, - zabezpieczenie ppoż. schodów - obłożenie schodów od spodu płytą ognioodporną i wypełnienie wełną mineralną przestrzeni pod schodami. - obłożenie płytą ognioodporną i wypełnienie wełną mineralną ścianek sąsiadujących z klatką schodową aby uzyskać klasę odporności ogniowej EI 60, - odnowienie tarasów - ułożenie gresu na posadzkach, skucie uszkodzonych i odpadających tynków, wykonanie nowej wyprawy tynkarskiej. - remont pomieszczeń piwnicy przeznaczonej na szatnię dla personelu, - zamontowanie klapy dymowej wraz z instalacją w połaci dachu, - zamontowanie hydrantu na poddaszu, - remont budynku gospodarczego przeznaczonego na wózkownię, - rekultywacja terenów zielonych, - odnowienie ogrodzenia wraz z wymianą furtki wejściowej, - remont chodnika i wykonanie podjazdu na wózki do budynku planowanej wózkarni. b) Dostawę i montaż wyposażenia żłobka. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, wyszczególnione w pkt III. ppkt 2 SIWZ. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 5. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej oraz przedmiarów, jak również nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza i placu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie, itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, ustawienia i czasu pracy rusztowań, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót i dopuszczeniem obiektu do użytkowania np. świadectwo charakterystyki energetycznej, opłaty za czynności odbiorowe, PIP, Sanepid, Straż Pożarna itp. 6. Zamawiający informuje, że powoła Inspektorów Nadzoru. Zamawiający powierzy Inspektorom nadzoru zarządzanie i nadzór nad realizacją robót, stanowiących przedmiot zamówienia, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania obiektu zgodnie z dokumentacją projektową, w ustalonym w umowie z Wykonawcą Robót terminie. Inspektorzy nadzoru będą działali w zgodzie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późniejszymi zmianami). 7. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 8. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. 9. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 10. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie osób trzecich. 11. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 7 dni od dnia udzielenia zamówienia. 12. Wszelkie roboty wykonywane w obiekcie, będącym w okresie gwarancji, Wykonawca wykona w uzgodnieniu i za zgodą Warmińskiego Przedsiębiorstwa Budowlanego ROMBUD Sp. z o.o., z siedzibą w Olsztynie (10-408), przy ul. Lubelskiej 37C. Wykonawca będzie musiał pokryć ewentualne koszty z tym związane. 13. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 14. W pozycjach opisujących przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. W dokumentacji projektowej przyjęto ze względów technicznych (konieczność wykonania obliczeń i prawidłowego doboru) konkretne wyroby na które Wykonawca może stosować wyroby zamienne pod warunkiem, że są równoważne technicznie, spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kosztorysach ofertowych i wykazach cen wskazał i opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowo - kosztorysowej. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowo - kosztorysowej i wskazane przez Wykonawcę. 15. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na okres 39 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego robót. 16. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach