Przetargi.pl
Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku przy ul. Kościuszki 5 w Kępnie oraz budowa parkingu przy ul. Kościuszki 5 w Kępnie.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7828900 , fax. 062 7828901
  • Data zamieszczenia: 2012-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Kościuszki 5 5
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7828900, fax. 062 7828901
    REGON: 25085772900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkepno.pl , www.bip.powiatkepno.pl zakładka / zamówienia publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku przy ul. Kościuszki 5 w Kępnie oraz budowa parkingu przy ul. Kościuszki 5 w Kępnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: Przebudowę wraz z termomodernizacją budynku przy ul. Kościuszki 5 w Kępnie - obniżenie kosztów związanych z ogrzewaniem i utrzymaniem budynku oraz poprawa bezpieczeństwa przechodniów oraz budowę parkingu przy ul. Kościuszki 5 w Kępnie - zwiększenie liczby miejsc parkingowych przy budynku Starostwa Powiatowego w Kępnie. Roboty budowlane polegają na - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - remont elewacji wraz z wykonaniem nowych tynków - częściowe ocieplenie elewacji - zmiana pokrycia dachu wraz z częściowa przebudową konstrukcji dachu wymiana rynien i rur spustowych oraz opierzeń - przebudowa pomieszczeń biurowych - przebudowa kotłowni - wymiana instalacji grzewczej w budynku - wykonanie instalacji hydrantowej w budynku - wykonanie instalacji wentylacyjno nawiewnej - remont pomieszczeń sanitarnych - przebudowa poddasza - termoizolacja budynku - wymiana wykładzin w budynku oraz remont podłóg - wykonanie dodatkowego wzmocnienia podłóg na piętrze na potrzeby archiwum - budowa parkingu za budynkiem administracyjnym - likwidacja szamba oraz wykonanie nowej kanalizacji deszczowej - malowanie wewnętrzne całego budynku - przebudowa klatki schodowej pomiędzy kondygnacją pietra i poddasza - remont instalacji elektrycznej oraz wymiana całego oświetlenia na energooszczędne Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określą załączone projekty budowlane (załącznik nr 10 do SIWZ), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11) oraz przedmiary robót będące załącznikiem do SIWZ stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 12)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w kwocie: 27. 000,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkepno.pl ,www.bip.powiatkepno.pl zakładka / zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach