Przetargi.pl
Przebudowa wraz z rozbudową zespołu budynków Starostwa Powiatowego przy ul. Sienkiewicza 26 w Kępnie

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7828900 , fax. 062 7828901
  • Data zamieszczenia: 2016-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Kościuszki 5 5
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7828900, fax. 062 7828901
    REGON: 25085772900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkepno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wraz z rozbudową zespołu budynków Starostwa Powiatowego przy ul. Sienkiewicza 26 w Kępnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: Przebudowę wraz z rozbudową zespołu budynków Starostwa Powiatowego przy ul. Sienkiewicza 26 w Kępnie 1.Zakres robót budowlanych przebudowy budynku biurowego: 1 Rozbiórka pokrycia z dachówki, 2 Rozbiórka obróbek blacharskich, 3 Rozbiórka rynien i rur spustowych, 4 Rozbiórka stopu nad poddaszem, 5 Rozbiórka więźby dachowej, 6 Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej poddasza oraz okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach przeznaczonych na szyb windy, 7 Rozbiórka posadzki na poddaszu waz z usunięciem zasypki, 8 Rozbiórka kominów, 9 Rozbiórka ścianek kolankowych poddasza, 10 Rozbiórka poszczególnych stropów na każdej kondygnacji oraz posadzki parteru w miejscu wykonania szybu windowego, 11 Wykonanie stropu stalowego nad I piętrem - wzmocnienie, 12 Izolacja stropu - wełna mineralna, 13 Wykonanie posadzki stalowej II piętro, 14 Wykonanie podłogi z płyt OSB 2,5 cm, 15 Wykonanie ścian nośnych poddasza szczytowych oraz wykuszy, 16 Wykonanie kominów na gotowo, 17 Wykonanie konstrukcji ramowej dachu, 18 Wykonanie więźby dachowej , z folią łatami i kontrłatami, 19 Wykonanie pokrycia z dachówki ceramiczne karpiówki w koronkę kolorystyka do uzgodnienie z konserwatorem przed montażem, 20 Wykonanie pokrycia na wykuszach z blachy tytanowo cynkowej na rąbek stojący, 21 Wykonanie klap dymowych, 22 Wykonanie instalacji piorunochronowej, 23 Montaż obróbek blacharskich, rur spustowych oraz rynien i podłączenie do kanalizacji deszczowej, 24 Ułożenie izolacji z wełny mineralnej stropu nad poddaszem, 25 Wykonanie instalacji co poddasza na gotowo i podłączenie do istniejącej kotłowni, 26 Montaż dodatkowych urządzeń w kotłowni zg. z dokumentacją, 27 Wykonanie szybu windy, 28 Zabezpieczenie wejść do szybu za pomocą płyty g-ka na ruszcie stalowym, 29 Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych przed szybem na gotowo, 30Montaż stolarki okiennej poddasza wraz z parapetami zewnętrznymi, 31Wykonanie ścian poddasza z rozkuciem otworów drzwiowych osadzeniem nadproży stalowych wydzielających korytarz nie wymagane tynkowanie i malowanie korytarza na II piętrze, 32 Montaż stolarki drzwiowej poddasza do wszystkich pomieszczeń wchodząc z korytarza, 33 Malowanie korytarza w sąsiedztwie szybu windowego na gotowo, 34 Ocieplenie szczytów i wykuszy i ściany kolankowej oraz gzymsu górnego na gotowo bez struktury tynku wymagane ocieplenie elementów budynku aby prawidłowo wykonać obróbki dachu na styku z ściana-dach . 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określą załączone projekty budowlane załącznik nr 10 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót załącznik nr 11 oraz przedmiary robót, będące załącznikiem do siwz stanowią element pomocniczy do wyceny oferty załącznik nr 12,oraz wytyczne dot przebudowa budynku biurowego Kępno ul. Sienkiewicza 26 załącznik nr 13. Projekt autorstwa: FLORPROJEKT Biuro Projektowe Budownictwa - Krążkowy 172, 63-600 Kępno Pozwolenie na budowę nr 347/2015 z dnia 07.07.2015r. 3.Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie przewidzianym do budowy a także zdobył wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia jest możliwe po uprzednim pisemnym lub telefonicznym tel. 062 78 28 946 lub emailem: jerzy.dobrzynski@powiatkepno.pl, ustaleniu z pracownikiem Zamawiającego. 4.Do obowiązków wykonawcy należy: powołać kierowników budowy Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie: Należy zabezpieczyć wszystkie 4-ry wejścia dla petentów urzędu oraz 1-no wejście do Biblioteki Powiatowej Należy zabezpieczyć rozebrany dach przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, które mogą spowodować zalanie budynku likwidacja ewentualnych szkód wskutek niewłaściwego zabezpieczenia budynku po stronie Wykonawcy Działka nr 1924 i 1925 na której będzie realizowana inwestycja posiada niewielki plac, który może zostać udostępniony Wykonawcy pod warunkiem umożliwienia dostępu do 3-ch wejść do budynku od strony podwórza. Natomiast prace w budynku mogą być wykonywane tylko do czasu pracy urzędu obiekt zamykany przez sprzątaczki, indywidualnie można uzyskać zgodę na dłuższe prace od zarządcy budynku i na jego warunkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w Kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym 3.gwarancjach bankowych 4.gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. I O/ Kępno 42 1090 1144 0000 0000 1417 8822 z dopiskiem: Przebudowa wraz z rozbudową zespołu budynków Starostwa Powiatowego przy ul. Sienkiewicza 26 w Kępnie Kserokopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w zw. z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię tego dokumentu po poświadczeniu za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu winno w swej treści zawierać wskazanie wszystkich wykonawców wspólnie się ubiegających wraz z podaniem ich nazw i siedzib

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkepno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach