Przetargi.pl
PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 265 BRZEŚĆ KUJAWSKI – GOSTYNIN OD KM 0+003 DO KM 19+117 W ZAKRESIE PRZEBUDOWY KOLIZJI ELEKTROENERGETYCZNYCH

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 265 BRZEŚĆ KUJAWSKI – GOSTYNIN OD KM 0+003 DO KM 19+117 W ZAKRESIE PRZEBUDOWY KOLIZJI ELEKTROENERGETYCZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy wykonania:  rozbiórki istniejącej infrastruktury drogowej w celu wykonania przebudowy kolizji elektroenergetycznych,  robót rozbiórkowych istniejącej infrastruktury elektroenergetycznej: słupy, konstrukcje wsporcze, przewody, przyłącza, oprawy oświetleniowe, uziomy, odgromniki, bezpieczniki, skrzynki przyłączeniowe, itp.,  usunięcia kolizji ze słupami linii napowietrznych nn.,  usunięcia kolizji z liniami kablowymi nn.,  usunięcia kolizji z oświetleniem drogowym,  montażu elementów infrastruktury elektroenergetycznej: słupy, konstrukcje wsporcze, przewody, przyłącza, oprawy oświetleniowe, uziomy, odgromniki, bezpieczniki, skrzynki przyłączeniowe, itp.,  odbudowy rozebranej w ramach prowadzonych robót infrastruktury drogowej – przywrócenie do stanu istniejącego,  dopuszczenia do prac przez gestora sieci elektroenergetycznej oraz poniesienia kosztów z tym związanych,  przygotowania dokumentacji powykonawczej,  inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru oraz przedmiar robót będący integralną częścią dokumentacji projektowej. 4. Wszystkie dokumenty wytworzone przez Wykonawcę w związku z realizacją zadania, muszą zawierać obowiązujący zestaw znaków graficznych, zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 ÷ 2020. 5. Wykonawca robót jest zobowiązany do prowadzenia prac zgodnie z warunkami określonymi w dokumentacji technicznej oraz uzgodnieniach wydanych przez gestora sieci elektroenergetycznej, stanowiących załączniki do dokumentacji technicznej. 6. Wykonawca w trakcie realizacji zadania jest zobowiązany do współpracy z innymi Wykonawcami pracującymi na przedmiotowej budowie wskazanymi przez Zamawiającego. 7. Zamawiający informuje, że materiały z rozbiórek określone przez gestora sieci elektroenergetycznej jako nadające się do ponownego wykorzystania należy protokolarnie przekazać gestorowi sieci elektroenergetycznej (ENERGA Operator we Włocławku), materiały określone przez gestora sieci elektroenergetycznej jako nie nadające się do ponownego wykorzystania są własnością Wykonawcy, dotyczy to również złomu pozyskanego w trakcie robót rozbiórkowych, w związku z powyższym należy uwzględnić wartość uzyskaną z ich sprzedaży w złożonej ofercie przetargowej. W przypadku materiałów szkodliwych przed odbiorem robót, Wykonawca złoży odpowiednie dokumenty potwierdzające sposób utylizacji materiałów rozbiórkowych szkodliwych w związku z powyższym należy uwzględnić wartość wywozu i utylizacji w złożonej ofercie przetargowej. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego pismem znak: IB-I-B.8022.2.374.2018 z dnia 21.12.2018 r. przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Urząd Marszałkowski w Toruniu. 9. Wykonawca w okresie wykonywania przedmiotu umowy ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Punkt odnosi się do szkód powstałych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 10. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zadania. 11. Wykonawca w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów odbiorowych zgodnie z warunkami umowy. 12. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale XIV SIWZ. 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji. 14. Zamawiający przewiduje możliwość odbiorów częściowych i płatności z tego tytułu z zastrzeżeniem, że wartość sprzedaży częściowej będzie nie mniejsza niż 500.000,00 PLN brutto. Dokumenty odbiorowe do odbioru częściowego będą sporządzane w dwóch egzemplarzach (oryginał i kopia). 15. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności w trakcie prowadzenia robót ziemnych w obrębie urządzeń obcych (sieci energetyczne, telekomunikacyjne, wodociągowe, gazowe i inne) wykonując przekopy kontrolne. Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność karną i materialną za ewentualne uszkodzenia urządzeń obcych powstałe w czasie wykonywania robót oraz za uszkodzenia i szkody, które mogły powstać na skutek prowadzenia robót. Zamawiający wskazuje, iż Wykonawca robót elektrycznych będzie zobligowany do udostępnienia terenu placu budowy innym Wykonawcom, na drodze porozumienia zawartego między Wykonawcą i tym innymi Wykonawcami. Nie zwalnia to Wykonawcy z odpowiedzialności wobec Zamawiającego wskazanej wyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Ofertę stanowi wypełniony: 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Kosztorys ofertowy – załącznik nr 2 (2a – 2k) do SIWZ; 3. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale V punkt 1-2; 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. z dnia 28 stycznia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 346), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 7. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 8. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego (RODO) – załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach