Przetargi.pl
Przebudowa wraz z budową drogi gminnej w miejscowości Przelewice.

Gmina Przelewice ogłasza przetarg

  • Adres: 74210 Przelewice,
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 643 393 , fax. 915 643 050
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przelewice
    74210 Przelewice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 643 393, fax. 915 643 050
    REGON: 81168523700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przelewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wraz z budową drogi gminnej w miejscowości Przelewice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem inwestycji jest przebudowa, rozbudowa i budowa drogi wewnętrznej w m. Przelewice wraz z towarzysząca infrastrukturą techniczną (dz. nr 132, 148, 177, 178, 179, 201, 212, 216, 218, 221, 231/1, 232/1, 245, 250/1 oraz 399/5 obręb Przelewice). W chwili obecnej obszar wchodzący w zakres zamierzenia inwestycyjnego stanowi zdewastowaną drogę wewnętrzną pełniąca także funkcję drogę dojazdową do terenów rolniczych. Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie objętym ochrona konserwatorską zabytku archeologicznego jakim jest stanowisko archeologiczne zewidencjonowane pod nr: Przelewice, stan. 16 (AZP: 37-10/230) oraz w bezpośrednim sąsiedztwie stref ochrony konserwatorskiej stanowisk archeologicznych zewidencjonowanych pod nr: Przelewice, stan. 54 (AZP: 37-10/257), stan. 66 (AZP: 37-10/269). Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy uzyskać pozwolenie od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na przeprowadzenie interwencyjnych prac archeologicznych zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Planowana inwestycja realizowana będzie w III etapach. Zakres każdego etapu przedstawiony został na planach sytuacyjnych projektu budowlanego. Zakres inwestycji obejmuje przebudowę istniejącej zniszczonej drogi o nawierzchni wykonanej z betonu asfaltowego (etap I i II) na nową nawierzchnię wykonaną z betonu asfaltowego. Podczas etapu III wybudowana zostanie jezdnia z betonu asfaltowego. Droga rozbudowana będzie o dodatkowy element w postaci wyznaczonego miejsca zatrzymania pojazdów transportu zbiorowego – zatokę autobusową. W ramach etapu I i II przewiduje się budowę oraz wymianę istniejących zniszczonych nawierzchni chodników wykonanych z kostki betonowej, płyt chodnikowych na nawierzchnię wykonaną z betonowej kostki brukowej. Natomiast w ramach etapu III planuje się wykonanie nowego chodnika szerokości in. 1,5 m wykonanego z kostki brukowej. Ponadto w ramach inwestycji zamierza się wykonać poszerzenia z kostki betonowej oraz z kostki kamiennej. W obrębie dróg powiatowych w ramach przedmiotowego zadania przewiduje się frezowanie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego i wykonanie nowej nakładki bitumicznej. W miejscach, w których brak jest pełnej zaprojektowanej szerokości jezdni oraz z miejscach uszkodzenia istniejących krawędzi dróg powiatowych należy wykonać nową konstrukcję jezdni. W miejscach poprzecznych połączeń starej i nowej konstrukcji nawierzchni (początek i koniec trasy, początki i końce odcinków rozbiórek) należy pod warstwa ścieralną ułożyć geosiatkę z włókien szklanych w kierunku podłużnym oraz włókien węglowych w kierunku poprzecznym. W ramach inwestycji przewiduje się także budowę oraz wymianę istniejących zniszczonych krawężników, obrzeży, regulacje pionową studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej, studni telekomunikacyjnych, studni oraz zaworów wodociągowych, zaworów gazowych, wymianę nawierzchni na zjazdach, budowę nowych zjazdów. W zakres całego zamierzenia budowlanego wchodzi także wycinka kolidujących z inwestycją drzew i krzewów, usuniecie słupów telekomunikacyjnych, budowa sieci oświetlenia ulicznego, usuniecie kolizji słupa kablowego niskiego napięcia, budowę kanalizacji deszczowej oraz przestawienie ogrodzeń. Objęty przedmiotem zamówienia obszar uzbrojony jest w sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieci wodociągową, gazową, teletechniczną i elektroenergetyczną. W związku z czym wykonawca robót drogowych musi zachować szczególną ostrożność. W przypadku napotkania na element uzbrojenia sieci trzeba je odtworzyć lub usunąć, po uzgodnieniu z właściwymi zarządcami tych sieci, i nanieść na mapy podczas inwentaryzacji geodezyjnej. Zestawienie elementów projektowych:  szerokość jezdni 4,50÷5,50 m  nawierzchnia z betonu asfaltowego – jezdnia 4638,00 m2  nawierzchnia z kostki betonowej brukowej – zjazdy 536,00 m2  nawierzchnia z kostki betonowej brukowej – chodniki 1403,00 m2  nawierzchnia z kostki betonowej brukowej – poszerzenie jezdni 67,00 m2  nawierzchnia z kostki kamiennej – zatoka autobusowa 100,00 m2  nawierzchnia z kostki kamiennej – poszerzenie jezdni w obrębie łuków 125,00 m2  krawężniki betonowe15x30x100 na ławie betonowej z oporem 2215,00 m2  obrzeża betonowe 6x20x100 841,00 mb  obrzeża betonowe 8x30x100 36,00 mb  słupy oświetleniowe 33,00 szt.  szafka oświetleniowa 1,00 szt.  separatory substancji ropopochodnych 3,00 szt.  studzienki ściekowe 32,00 szt.  studnie betonowe 29,00 szt.  odwodnienie liniowe 8,00 m Terminy realizacji zadania: - etap I – 28 września 2018 r. Zamawiający zastrzega sobie, by Wykonawca wykonał w terminie do 21 maja 2018 r. w min. 40 % zakres prac z pozycji 1-22 i 30-44 przedmiaru robót dla etapu I. Do tego terminu Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę częściową obejmującą realizację powyższego zakres robót budowlanych. - etap II i III – 29 maja 2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Wolin Filia Przelewice nr 66 9393 1010 2600 1140 2000 0120 z dopiskiem na przelewie: „wadium - przebudowa drogi w m. Przelewice ”; b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancji bankowych; d) gwarancji ubezpieczeniowych; e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa a art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczeni, o którym mowa a art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy z sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy zgodnie z Rozdziałem XIII pkt 1 (załącznik nr 1 do swiz); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozdziałem VII pkt 1 (załącznik nr 2 do siwz); W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia zgodnie z Rozdziałem VII pkt 2; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale (załącznik nr 3). 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VII pkt 6, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; wzór przykładowego pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego (załącznik nr 4), W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnej poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XIII pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej ( Rozdział VIII pkt 2); W/w pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, którego wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale, 7) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach