Przetargi.pl
Przebudowa węzła kuchennego wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej w Szkole Podstawowej nr 10 przy ul. Ostrowskiego w Tomaszowie Mazowieckim – etap II

Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. POW
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 724 23 11 , fax. 44 724 43 59
  • Data zamieszczenia: 2019-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki
    ul. POW 42659
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 44 724 23 11, fax. 44 724 43 59
    REGON: 59064831000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa węzła kuchennego wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej w Szkole Podstawowej nr 10 przy ul. Ostrowskiego w Tomaszowie Mazowieckim – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Zadanie realizowane na podstawie opracowania projektowego pn: "Projekt budowlany przebudowy węzła kuchennego wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej w Szkole Podstawowej nr 10 przy ul. Ostrowskiego 14 w Tomaszowie Mazowieckim" opracowanym przez firmę KOMBUD Rafał Marciniak ul. Brużyca 38, 95-070 Aleksandrów Łódzki. W oparciu o ten projekt należy wykonać następujący zakres prac: 1) Przebudować wentylację mechaniczną w pomieszczeniach kuchni wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 10 przy ul. Ostrowskiego 14 w Tomaszowie Mazowieckim i włączyć ją do nowo wykonanej instalacji elektrycznej; 2) Wyposażyć kuchnie w nowe urządzenia takie jak meble, sprzęt kuchenny (wg załączonego wykazu) i włączyć ich do nowo wykonanych instalacji. 3) Wykonać roboty budowlane uzupełniające po przebiciach instalacyjnych (w tym wymiana okna podawczego w kuchni, montaż parapetu z blachy kwasoodpornej przy oknie podawczym). 4) Wykonać roboty remontowo – budowlane w pomieszczeniach piwnicy (cześć socjalno-magazynowa). 5) Wykonawca będzie realizował roboty w sposób nie utrudniający pracy szkoły i wszelkie prace uciążliwe jak kucie i tp. Będzie wykonywał w czasie uzgadnianym z Dyrektorem lub z-cą Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 10. Wykonawca będzie również zobowiązany do pracy poza godzinami pracy i w dni wolne od pracy, oraz zobowiązany będzie do utrzymania na bieżąco ładu i porządku w miejscu wykonywania robót. Do zakresu Wykonawcy należy ponadto: 1) Ustanowienie przez Wykonawcę osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót budowlanych. 2) Przygotowanie dokumentów powykonawczych, wykonanie niezbędnych pomiarów przez osoby z uprawnieniami i potwierdzenie protokolarne dotyczące wykonanych instalacji elektrycznej. 3) Złom uzyskany z rozbiórki Wykonawca jest zobowiązany przetransportować do punktu skupu (w obecności pracownika placówki) i przekazać dokumenty w celu dalszego rozliczenia Dyrektorowi SP 10. Przychód uzyskany ze sprzedaży złomu stanowi własność Użytkownika. 4) Wykonawca podczas ustalania wartości ofertowej winien uwzględnić wszystkie roboty niezbędne do zrealizowania inwestycji. Wykonawca w ramach obliczania ceny zadania dokona wyceny biorąc pod uwagę wszystkie elementy zgodnie z poniższą kolejnością pierwszeństwa dokumentów jakimi są: opis przedmiotu zamówienia; przedmiar robót; dokumentacja projektowa; opis; rysunki; specyfikacje techniczne; Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: projekt, przedmiary robót, specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołącza (poza oświadczeniami wstępnymi): - formularz ofertowy, - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), - zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy). 2. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 pzp - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp – tj: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach