Przetargi.pl
Przebudowa wejścia głównego i podjazdu dla niepełnosprawnych w I/ZUS w Hrubieszowie.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 103
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6881200, 6881209 , fax. 084 6866974
  • Data zamieszczenia: 2013-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
    ul. Kościuszki 103 103
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6881200, 6881209, fax. 084 6866974
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wejścia głównego i podjazdu dla niepełnosprawnych w I/ZUS w Hrubieszowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na dostosowaniu budynku I/ZUS w Hrubieszowie przy ul. 3-go Maja 8 do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez przebudowę wejścia głównego oraz podjazdu dla niepełnosprawnych. 2.Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) rozebranie okładziny płyty wejścia głównego oraz schodów 2) rozebranie fundamentu schodów, 3) demontaż balustrady na schodach, 4) wykonanie nowych schodów zewnętrznych żelbetowych oraz pochylni żelbetowej na fundamencie żelbetowym, 5) wykończenie stopni, spocznika i pochylni granitem płomieniowanym, 6) rozebranie starej nawierzchni i ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej na istniejącym podjeździe 7) rozbiórkę konstrukcji zadaszenia nad wejściem głównym, 8) demontaż drzwi stalowych oraz płyt wiatrołapu 9) wykonanie daszku lekkiego o konstrukcji aluminiowej, 10) montaż drzwi automatycznych przesuwnych fabrycznie wykończonych, szklonych szkłem bezpiecznym antywłamaniowym przyciemnianym klasy P4, 11) wykonanie ścianek wiatrołapu o konstrukcji aluminiowej szklonych szkłem bezpiecznym antywłamaniowym klasy P4, 12) montaż kurtyn powietrznych, 13) wykonanie instalacji podłączeń elektrycznych drzwi automatycznych i kurtyn powietrznych, 14) wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki. 3. Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia należy również: 1) Przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń 2) Wykonywanie w okresie gwarancji co kwartał bezpłatnych przeglądów zamontowanych urządzeń. 4. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawarty jest w dokumentacji dotyczącej przedmiotu zamówienia na którą się składają: 1) Projekt budowlany wykonawczy stanowiący zał. nr 1 do siwz. 2) SSTWiOR stanowiąca zał. nr 2 do siwz 3) Przedmiar robót stanowiący zał. nr 3 do siwz 5. Przedmiot zamówienia winien być realizowany na podstawie: a) projektu budowlanego, b) przedmiaru robót, c) SSTWiOR d) ewentualnej wizji lokalnej, e) obowiązujących przepisów i norm oraz zasad sztuki budowlanej 6. UWAGA: Wskazanie w którymkolwiek miejscu siwz wraz z załącznikami na jakikolwiek znak towarowy lub firmowy należy odczytywać wyłącznie z oznaczeniem lub równoważny. 7. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w pierwszej kolejności w oparciu o projekt budowlany a w dalszej kolejności winien kierować się SSTWiOR oraz przedmiarem, które pełnią jedynie rolę pomocniczą i uzupełniającą. 8. Zaleca się, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali oględzin miejsc przedmiotowych robót. Oględzin frontu robót można dokonać po uprzednim uzgodnieniu terminu z jedną z osób upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie przedmiotu zamówienia określoną w § 6 SIWZ. 9. Wykonawca na wykonane roboty udziela 36 miesięcy gwarancji od dnia podpisania protokółu odbioru końcowego. 10. Prace objęte zamówieniem mogące zakłócać prawidłowe funkcjonowanie (pod względem pracy i obsługi klientów) budynku I/ ZUS w Hrubieszowie oraz mogące stwarzać w szczególności niebezpieczeństwo dla klientów lub pracowników Zamawiającego należy prowadzić po godzinach pracy Inspektoratu ZUS oraz w dni wolne od pracy ZUS. 11. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt materiały i urządzenia (w tym zabezpieczenia prowadzonych robót) niezbędne do należytego (zgodnie z SIWZ i sztuką budowlaną) wykonania przedmiotowego zamówienia. 12. W zakresie przedmiotowych robót wszelkie miejsca mogące ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu w trakcie prowadzenia robót winny być pozabezpieczane folią lub w inny sposób uniemożliwiający uszkodzenie lub zniszczenie mienia i infrastruktury Zamawiającego. 13. Zamawiający nieodpłatnie udostępni energię elektryczną potrzebną do wykonania zamówienia, wodę oraz miejsce pod kontener na składowanie bieżących materiałów, pomieszczenie na złożenie niezbędnych podręcznych urządzeń i materiałów oraz miejsce pod kontener na śmieci. 14. Zamawiający nie zastrzega powierzania podwykonawcom części zamówienia. 15. W formularzu ofertowym Wykonawca winien wskazać zakres zamówienia jaki powierzy podwykonawcom. W przypadku nie określenia w ogóle w formularzu podwykonawcy Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez udziału podwykonawców. 16. Udział podwykonawcy w realizacji niniejszego zamówienia nie zwalnia Wykonawcy ze zobowiązań określonych niniejszym postępowaniem. Wszelkie działania, uchybienia lub zaniedbania podwykonawcy będą traktowane jak działania samego Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 31.10.2013r. do godz. 11:00 w wysokości 3 500 zł. Słownie: trzy tysiące pięćset złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zm.). 3. Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą tj.: 30 dni od upływu terminu do składania ofert tj. od dnia 31.10.2013r. do dnia 29.11.2013r. 4. W przypadku nie zabezpieczenia oferty akceptowaną formą wadium Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 5. Wadium w formie pieniężnej należy przelewem wpłacić na konto Zamawiającego Nr 58 1020 5590 0000 0902 9030 7014 w PKO BP Centrum Korporacyjne I, ul. Nowogrodzka 35/41, umieszczając na przelewie informację z oznaczeniem odpowiednio: - wadium - przetarg wejście i podjazd dla niepełnosprawnych w I/ZUS Hrubieszów. 6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno zabezpieczać ofertę począwszy od upływu terminu składania ofert tzn. winno się znaleźć na koncie bankowym zamawiającego najpóźniej o godz. 11:00 dnia 31.10.2013r. uwzględniając uwarunkowania bankowe (sesje) związane z przelewaniem kwot pieniężnych. 7. Kopię dowodu wpłaty/przelewu wadium zaleca się załączyć do składanej oferty. 8. Wadium w pozostałych akceptowanych formach niepieniężnych regulowanych ustawą pzp należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy zachowaniu poniższych zasad: 1) Jeżeli wadium będzie składane osobiście należy je przekazać do Wieloosobowego Stanowiska Zamówień Publicznych w oddzielnej kopercie niż oferta do pokoju nr 404 w budynku przy ul. Kościuszki 103 w Biłgoraju w terminie określonym w § 10 ust. 3 SIWZ tak jak dla oferty. 2) Jeżeli będzie wysyłane pocztą lub kurierem należy umieścić go w oddzielnej kopercie niż oferta z opisem: wadium - przetarg wejście i podjazd dla niepełnosprawnych w I/ZUS Hrubieszów - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych Oddział ZUS w Biłgoraju. Wadium w ten sposób przekazane winno również wpłynąć w terminie określonym w § 10 ust. 3 SIWZ tak jak dla oferty. 9. Wadium w formie niepieniężnej jeżeli będzie składane w tej samej kopercie co oferta nie powinno być trwale połączone z ofertą aby Zamawiający mógł go odłączyć i umieścić w depozycie. Wykonawca może z ofertą połączyć trwale kopię wnoszonego wadium w formie niepieniężnej. 10. Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium dla Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza za wyjątkiem sytuacji określonej w art. 46 ust.4a Pzp. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium (ustanawiając stosowny termin do jego wniesienia) przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Do wadium wnoszonego w poręczeniach i gwarancjach bankowych stosuje się przepisy ustawy Prawo Bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. Nr 72 poz.665 z 2002r.) 13. Oddział banku zagranicznego może udzielić poręczeń i gwarancji bankowych, jeżeli posiada na wykonywanie tych czynności zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego. 14. Zwrotu wadium dla Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający dokona niezwłocznie po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego lub unieważnieniu postępowania. 15. Wadium wniesione w pieniądzu będzie zwracane z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 17. UWAGA: Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył w ogóle dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach