Przetargi.pl
Przebudowa wejścia do Urzędu Dzielnicy.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek ogłasza przetarg

  • Adres: 00-983 Warszawa, ul. Ludwika Kondratowicza 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3389587, 3389586 , fax. 022 675 18 83
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
    ul. Ludwika Kondratowicza 20 20
    00-983 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3389587, 3389586, fax. 022 675 18 83
    REGON: 01525966300115
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wejścia do Urzędu Dzielnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu automatycz-nych drzwi karuzelowych wraz z dostawą i przebudową wejścia do budynku Urzędu Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy przy ul Kondratowicza 20 w zakre-sie: 1) demontażu fragmentu sufitu podwieszanego , 2) demontażu zespołu drzwi wejściowych z pozostawieniem ramy z osadzonymi drzwiami, 3) demontażu fragmentu posadzki zewnętrznej z przystosowaniem do obrysu drzwi obroto-wych, 4) demontażu w przedsionku płytek gresowych z przygotowaniem powierzchni po położenie mat wycieraczkowych, 5) montażu w suficie nowych listew, kurtyn powietrznych oraz oświetlenia przedsionka, 6) montażu drzwi karuzelowych 3 - skrzydłowych, 7) montażu ramy aluminiowej stykającej się z drzwiami obrotowymi. 8) demontażu panelu świetlnego, 9) demontażu opraw żarowych, 10) montażu nowych opraw w sufitach, nagrzewnic oraz panelu informacji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2 Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 142, poz. 275 z późn. zmianami.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem w okresie ostat-nich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. wykażą się wykonaniem co najmniej 2 zamówień polegających na montażu drzwi obrotowych sterowanych elektrycznie o rozpię-tości co najmniej 1,60 m i o wartości zamówienia nie mniejszej niż 120 000 zł brutto - każ-de , 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału tech-nicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. dysponują co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w za-kresie niezbędnym do wykonania zamówienia, w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: tj. posiadają odpowiednią wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową - posiada-ją na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 000,00- zł (słownie: sto tysięcy złotych), 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie zło-żonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w dziale VI SIWZ.3. W przypadku oceny spełnienia warunków przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w ust. 1 pkt 2,3 i 4 będą sumowane w celach łącznej oceny..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 2 do oferty, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ, stanowiący za-łącznik nr 3 do oferty, 3) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie za-mówienia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącz-nik nr 3 do SIWZ, stanowiący zał. nr 4 do oferty. 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym sta-nowiącym przedmiot zamówienia, wypełniony zgodnie warunkiem opisanym w Dziale V ust. 1 pkt 2 z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 5 do SIWZ, stanowiący- załącznik nr 5 do oferty, 5) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestni-czyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodo-wych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, o których mowa w dziale V pkt 1.3 SIWZ, uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń z właści-wych okręgowych izb samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnie-nia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 6 do SIWZ, stanowią-cy załącznik nr 6 do oferty, 6) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wyko-nawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 000,00- zł, wystawiona nie wcze-śniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7 do oferty. 7) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom- za-łącznik nr 7 do SIWZ, stanowiący załącznik nr 8 do oferty,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach