Przetargi.pl
Przebudowa wejścia do Gmachu Głównego Uniwersytetu Wrocławskiego w skrzydle południowym wraz budową nowej portierni oraz montażem podnośnika dla osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem i montażem obudowy portierni z autorskiego szkła artystycznego.

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2017-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wejścia do Gmachu Głównego Uniwersytetu Wrocławskiego w skrzydle południowym wraz budową nowej portierni oraz montażem podnośnika dla osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem i montażem obudowy portierni z autorskiego szkła artystycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wejścia do Gmachu Głównego Uniwersytetu Wrocławskiego w skrzydle południowym wraz z budową nowej portierni oraz montażem podnośnika dla osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem i montażem obudowy portierni z autorskiego szkła artystycznego. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) roboty branży budowlanej; b) roboty branży sanitarnej c) roboty branży elektrycznej; d) roboty branży telekomunikacyjnej; e) montaż podnośnika dla osób niepełnosprawnych f) wykonanie i montaż obudowy portierni z autorskiego szkła artystycznego. 2) Budynek zlokalizowany jest przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu, na działce nr 3/1 AM 26, obręb Stare Miasto. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A/2903/163 z dnia 15 lutego 1962 r. 3) Roboty realizowane będą w oparciu o: a) Decyzję o pozwoleniu na budowę nr 2504/2014 – pismo WAB.6740.1361.2014..B1BZ-3 z dnia 08.06.2014r. - zał. nr 5.1 do wzoru umowy, b) Decyzję o pozwoleniu na budowę nr 2740/10 – pismo WAB.6740.1361.2014..B1BZ-3 z dnia 15.06.2014r. - zał. nr 5.2 do wzoru umowy; c) Decyzję o zmianie decyzji o pozwoleniu na budowę nr 2842/13 – pismo WAB.6740.3.14573.2013.PA-2 z dnia 20.06.2013r. - zał. nr 5.3 do wzoru umowy; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Opis przedmiotu zamówienia, tj. Załącznik nr 3 do SIWZ; 2) Dokumentacja projektowa i STWiORB, stanowiące Załączniki nr 3.1 – 3.17 do SIWZ, wymienione w Opisie przedmiotu zamówienia, tj. Załączniku nr 3 do SIWZ. (autor: Pracownia Konserwacji Zabytków „Architektura-Rzeźba_Sztukaterie” Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 23, 50-044 Wrocław; „ARCHITEKT” Sp. c.); 3) Kosztorys inwestorski, tj. Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawiera Wzór umowy z załącznikami, tj. Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Zamawiający, na podstawie art. 36 a ust. 1 Pzp, zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę, bez udziału podwykonawców, kluczowej części zamówienia, tj. robót budowlanych związanych z montażem konstrukcji portierni ze stali chromoniklowej, montażem ścianek aluminiowo-szklanych portierni, montażem na budowie stalowej podkonstrukcji obudowy i montażem tafli z autorskiego szkła artystycznego obudowy na zmontowanej uprzednio stalowej podkonstrukcji. 4.Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający żąda, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz.1666 z późn. zm.), osoby wykonujące, w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową, czynności związane z: a) rozbiórkami, demontażami i wyburzeniami, kuciem i wycinaniem bruzd, montażem ścianek szklanych, montażem podnośnika, wykonywaniem płyt fundamentowych, warstw posadzkowych i stropowych, murowaniem, montażem konstrukcji stalowej i pakietów szklanych, robotami murarskimi, tynkarskimi, malarskimi, izolacyjnymi, montażem elementów wyposażenia, montażem tafli ze szkła artystycznego, montażem stalowej podkonstrukcji obudowy; b) montażem instalacji wentylacyjnej, montażem i ogrzewania podłogowego; c) układaniem przewodów instalacji elektrycznych, montażem osprzętu elektrycznego, montażem opraw oświetleniowych, montażem urządzeń instalacji monitoringu, montażem czujek ruchu, montażem siłowników, przeniesieniem instalacji do nowej portierni, montażem infokiosku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. 4 Oddział we Wrocławiu 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: wadium, postępowanie nr BZP.2412.21.2017.KP Przebudowa wejścia do Gmachu Głównego Uniwersytetu Wrocławskiego w skrzydle południowym wraz budową nowej portierni oraz montażem podnośnika dla osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem i montażem obudowy portierni z autorskiego szkła artystycznego. 5.Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty. 6.Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. nr 108, I piętro, okienko nr 1) do terminu składania ofert. Kopię zaleca się dołączyć do oferty. 7.Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust.4a ustawy. 9.Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14.Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 15.Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Formularz Oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2)Tabelę elementów scalonych według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ – w formie oryginału; 3)Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, stanowiące Załączniki nr 2 i 2a do SIWZ – w formie oryginału; 4)Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 5)W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik; 6)Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - w formie oryginału. 2.Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w SIWZ, rozdz. VI pkt 5.1., 5.2. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach