Przetargi.pl
Przebudowa wejścia do budynku Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu z dostosowaniem do osób niepełnosprawnych

Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-893 Poznań, ul. Krakowska 19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8576269 , fax. 61 8552202
  • Data zamieszczenia: 2014-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu
    ul. Krakowska 19 19
    61-893 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8576269, fax. 61 8552202
    REGON: 00033263000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oum.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wejścia do budynku Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu z dostosowaniem do osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Przebudowa wejścia do budynku Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu z dostosowaniem do osób niepełnosprawnych, obejmującego wykonanie:1.Rozbiórki istniejącej rampy ze schodami zewnętrznymi przyległej do budynku OUM w Poznaniu w części pomocniczej i głównej wraz z wywozem i utylizacją materiałów z rozbiórki; 2. Nowego wejścia do budynku OUM w Poznaniu od strony dziedzińca, obejmującego wykonanie m.in.: a) nowej konstrukcji wejścia zlokalizowanej w narożniku/styku budynku głównego i pomocniczego od strony dziedzińca wraz z magazynem podręcznym na materiały łatwopalne (w ilości ok. 100 litrów) b) nowych schodów zewnętrznych prowadzących do budynku, c) platformy pionowej do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach udźwigiem min. 350kg, zapewniającej swobodny dostęp dla niepełnosprawnych użytkowników, ze sterowaniem, w wersji dźwigu do transportu osób niepełnosprawnych wraz z zasilaniem d) zadaszenia wejścia do piwnicy e) robót instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych (zasilanie platformy, oświetlenie wejścia) zgodnie z pozwoleniem na budowę (zał. nr 11 do SIWZ.), pozwoleniem Miejskiego Konserwatora Zabytków (zał. nr 10 do SIWZ), Dokumentacją Projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 9 do SIWZ), uszczegółowieniem opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1do SIWZ), wybraną ofertą Wykonawcy oraz przepisami szczególnymi dot. urządzeń dla osób niepełnosprawnych. 3. Założenie i prowadzenie dziennika budowy, opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 4. Dostarczenie kompletnej dokumentacji zamontowanych urządzeń w tym instrukcji eksploatacji i konserwacji - zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. 2003 nr 193 poz. 1890). 5. Zarejestrowanie i zgłoszenie platformy do odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego. 6. Do obowiązków Wykonawcy bez dodatkowego wynagrodzenia w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia należy również: 1) Przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń 2) Udzielenie gwarancji (zgodnie z wzorem dokumentu gwarancyjnego - zał. nr 4 do UMOWY: na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy; na platformę dla niepełnosprawnych na okres 24 miesięcy obejmującą w swoim zakresie wykonywanie nie rzadziej niż co miesiąc bezpłatnych przeglądów i konserwacji oraz wykonywanie nie rzadziej niż raz w roku pomiarów rezystancji izolacji; 3) na pozostałe wbudowane materiały i urządzenia - zgodnie z gwarancją producenta, potwierdzoną dokumentami gwarancyjnymi. 7. Przedmiary stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji należy potraktować pomocniczo przy obliczaniu ceny oferty, natomiast Wykonawca zobowiązany jest szczegółowo przeanalizować przedmiary odnosząc się do zakresu robót objętych dokumentacją projektową, ponadto winien jest UWZGLĘDNIĆ POZOSTAŁE KOSZTY NIE UJĘTE W PRZEDMIARACH, a niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 8.Przed złożeniem oferty Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych i dokumentacją projektową oraz wymaganiami przedstawionymi w SIWZ oraz projekcie umowy. 9. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej i opisane za pomocą nazw własnych produktów, producentów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowna opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej. 10. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej lub szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 2.800,00 zł (dwa tysiące osiemset złotych 00/100). Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego nr 68 1010 1469 0029 1613 9120 0000, z adnotacją: Przebudowa wejścia do budynku Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu z dostosowaniem do osób niepełnosprawnych.Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium, tj. w terminie do dnia 03.09.2014 r. do godz. 10.00 środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię potwierdzenia dokonanego przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu - w Kasie na III piętrze (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oum.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach