Przetargi.pl
Przebudowa w ramach modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Jeziorko na długości 625 mb, działka nr 259

Gmina Nowa Słupia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-006 Nowa Słupia, ul. Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 177 138
  • Data zamieszczenia: 2017-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Słupia
    ul. Rynek 15
    26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 177 138
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowaslupia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa w ramach modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Jeziorko na długości 625 mb, działka nr 259
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa w ramach modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Jeziorko na długości 625 mb, działka nr 259. Droga w stanie istniejącym ma nawierzchnię gruntową. Inwestycja w swym zakresie obejmuje odcinek drogi o długości 625 mb. Odcinek drogi usytuowany jest pomiędzy drogą gminną 352054T a drogą gminną 352064T. Zakres prac obejmuje: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym 0,625 km. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej /humus/ za pomocą spycharek, przy grubości warstwy: do 15 cm – 1895m2. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, z załadowaniem i wyładowaniem gruntu kategorii: I-II – 284,25 m3. Rozebranie przepustów rurowych: - rur betonowych o średnicy 40 cm – 7m. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi o ładowności do 5 t, na odległość do 1 km: grunt kat. I-II – 3,5 m3. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami – ławy fundamentowe żwirowe 0,700 m3. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami – ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm – 2 szt. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami – rury betonowe o średnicy 40 cm – 7,00 m. Naprawa dróg gruntowych wykonywana ręcznie: piaskiem – analogia – zasypka przepustu z piasku 3,5 m3. Formowanie nasypów o wysokości do 3,0 m spycharkami 55 kW, z zagęszczeniem nasypu, z ziemi dostarczanej środkami transportu kołowego: grunt kat. I-II 3,5 m3. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – kategoria gruntu: I-IV - 1895 m2. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi – zagęszczenie mechaniczne: grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm – 1895 m2. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego – warstwa dolna z tłucznia o grubości po uwałowaniu: 10 cm kruszywo sortowane, frakcja 31,5-63,0mm – 1895m2. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego – warstwa górna z tłucznia o grubości po uwałowaniu; 7 cm kruszywo sortowane, frakcja 0-31,5 mm – 1895m2. Ręczne plantowanie poboczy – 625 m2. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykonywanie robót ziemnych sposobem mechanicznym, b) wykonywanie robót związanych z zagęszczaniem warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnię drogi i poboczy, c) wykonywanie robót budowlanych związanych z układaniem przepustów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Propozycja treści oświadczenia zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego www.nowaslupia.bip.jur.pl wraz z informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie podmiotów, o których mowa w art.22a Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza. 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach