Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Zygmunta III Wazy, ulic Juliana Fałata, Adolfa Dygasińskiego, Wojciecha Kossaka oraz budowa chodników i zjazdów w ulicy Księżnej Zofii w Darłowie

Gmina Miasto Darłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76150 Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3142223 do 26 , fax. 943 142 333
  • Data zamieszczenia: 2017-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Darłowo
    Plac Tadeusza Kościuszki 9
    76150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3142223 do 26, fax. 943 142 333
    REGON: 33092093700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Zygmunta III Wazy, ulic Juliana Fałata, Adolfa Dygasińskiego, Wojciecha Kossaka oraz budowa chodników i zjazdów w ulicy Księżnej Zofii w Darłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Przebudowa ulicy Zygmunta III Wazy w Darłowie Przedmiotem zamówienia jest: -przebudowa ulicy Zygmunta III Wazy w Darłowie: Zgodnie z decyzją nr 167/2009 pozwolenia na budowę, Uwaga! Na stronie internetowej Zamawiającego zamieszczono fragmenty dokumentacji dotyczące tylko i wyłącznie zadania polegającego na przebudowie ul. Zygmunta III Wazy. Załączona decyzja odnosi się również do innych ulic Darłówka Zachodniego. Wykonawca winien wycenić roboty następujących branż: drogowej, kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego. - w zakresie kanalizacji deszczowej należy wycenić wykonanie robót br. kanalizacji deszczowej od studni D7.3 (bez samej studni) do studni D7.7 wraz z przykanalikami. Odcinek od studni D7 do D7.3 został wykonany; - w zakresie oświetlenia ulicznego wycenie należy poddać wykonanie oświetlenia ulicy (3 szt. lamp) oraz kabel zasilający. Włączenie do istniejącego oświetlenia dokonać poprzez zasilanie z istniejącego słupa oświetleniowego znajdującego się przy ul. Władysława IV (vis a vis ul. Zygmunta III Wazy) przeciskiem pod nawierzchnią ulicy (zgodnie z załączonym schematem do istniejącego słupa nr 109); - lampy oświetleniowe muszą swoją formą nawiązywać do zamontowanych na ul. Władysław IV; -w zakresie branży drogowej nawierzchnia z kostki betonowej kolor grafit gr. 8 cm na całym ciągu pieszo-jezdnym w trzech formatach systemowych (kostki o rożnych wymiarach) - urobek z korytowania należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 2km. Przewieziony we wskazane miejsce urobek należy rozplantować; 2. Budowa chodników i zjazdów w ramach budowy ul. Księżnej Zofii w Darłowie Przedmiotem zamówienia jest: -budowa chodników i zjazdów w ul. Księżnej Zofii w Darłowie zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę nr 666/2012 . Uwaga! - zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony na rys. p.n. „Zakres przedmiotu zamówienia – rysunek” i obejmuje wykonanie tylko i wyłącznie podbudowy i nawierzchni chodników oraz zjazdów ograniczonych od strony terenu zielonego obrzeżem, zaś od strony projektowanej jezdni krawężnikiem drogowym posadowionym na ławie betonowej i fragmencie podbudowy wg. projektu technicznego (przekrój nr 4 ), który w przyszłości pozwoli na bezproblemowe wykonanie podbudowy oraz nawierzchni samej jezdni – bez rozbierania krawężników drogowych. - zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie fragmentów kanalizacji deszczowej (od studni D1 poprzez D2 do D3 ze wszystkimi przykanalikami i wpustami deszczowymi, studnię D5 wraz z przykanalikami i wpustami deszczowymi, studnie D6 i D7 wraz z przykanalikami i wpustami deszczowymi). - w stanie istniejącym zostały wykonane fragmenty kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieć wodociągowa z przyłączami oraz sieć oświetlenia terenu, - UWAGA: po lewej stronie ulicy pod projektowanym chodnikiem przebiega nie ujęta w załączonym projekcie technicznym sieć gazowa. Przebieg przedstawiano na załączonej mapie (Sieci i przyłącza istniejące cz. 1 i 2); - na rysunkach (Profil stan istniejący) przedstawiono linią szarą przerywaną, rzędne istniejącego terenu. Istniejący teren podniesiono ze względu na trwające budowy budynków jednorodzinnych oraz potrzebę dojazdu do posesji. Możliwa jest zmiana niwelety jezdni i chodników (zmiana spadków podłużnych - zmniejszenie) bez zmiany jej kształtu w widoku globalnym ze względu na umiejscowienie wpustów deszczowych; Fakt podniesienia terenu nie zmienia głębokości korytowania. W razie konieczności Wykonawca w porozumieniu z Zamawianym dokona ponownej inwentaryzacji wysokościowej. - projektowane wjazdy należy dostosować do istniejących bram na posesje; - kolorystyka zjazdów i chodników - kostka betonowa prostokątna 10x20 cm kolor grafit gr. 8 cm (kostka bezfazowa); - urobek z korytowania należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego jest to teren przy ul. Jana z Maszewa zlokalizowany 500 m od terenu budowy. Przewieziony we wskazane miejsce urobek należy rozplantować; 3. Przebudowa ulic Juliana Fałata, Wojciecha Kossaka, Adolfa Dygasińskiego w Darłowie Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa ulic Juliana Fałata, Wojciecha Kossaka, Adolfa Dygasińskiego w Darłowie, zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę nr 588/2016 Uwaga! - kolorystyka jezdni i zjazdów - kostka betonowa prostokątna kolor grafit 10x20 cm, gr. 8cm; - kolorystyka chodników – kostka betonowa kolor czerwony, 10x20 cm, gr. 8cm; - dodatkowo należy wycenić utwardzenie działki 78/51 nie objętej zakresem projektu w ilości 90 m2 (36 m2 konstrukcja i nawierzchnia jak dla chodnika z P.T., 54 m2 miejsca postojowe – konstrukcja jak dla jezdni z P.T. nawierzchnia płyta MEBA). Utwardzenie równoległe do działek 78/8 i 78/9. - na ulicy Adolfa Dygasińskiego należy wycenić wykonanie całej ulicy (jezdnia oraz chodniki) z kostki kamiennej zgodnie z projektem technicznym, na chodnikach kostka cięta jednostronnie, - słupy oświetleniowe z demontażu przekazać należy do zakładu Energa – Oświetlenie; - urobek z korytowania należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 2 km. Przewieziony we wskazane miejsce urobek należy rozplantować; - materiały z demontażu tj. płyty chodnikowe, krawężniki należy przekazać Zamawiającemu i przewieźć w miejsce wskazane przez niego – do 2 km; UWAGA !!! W przypadku gdy opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia w załączonych dokumentacjach projektowych oraz załączonej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazuje na materiały opisane znakami towarowymi, nazwami producentów, norm, europejskich ocen technicznych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych. Ocena równoważności zastosowanych materiałów dokonana zostanie przez Zamawiającego po uzyskaniu opinii projektanta. Wykonawca wskazać będzie musiał, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza również możliwość zamiany materiałów w czasie realizacji zamówienia przy zachowaniu warunków odnoszących się do dostarczenia materiałów służących ocenie równoważności. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto m .in. - organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, - sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu programu zapewnienia jakości, - pełną obsługę geodezyjną przez geodetę posiadającego uprawnienia do geodezyjnej obsługi inwestycji, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, - po zakończeniu robót sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej, zatwierdzonej przez odpowiedni z uwagi na lokalizację robót, Urząd Geodezji i Kartografii i dostarczenie jej Zamawiającemu w dniu odbioru, - po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, - wykonywanie robót zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją robót. 1.3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz pkt 8.2.2 SIWZ, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące prace wykonywane wysiłkiem fizycznym, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. osoby zajmujące się układaniem kostki brukowej) w sytuacji, gdy wykonywanie tych prac polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016, poz. 1666).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 13.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP 41 1020 2791 0000 7002 0246 8411 Za datę wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu uważa się uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 13.3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale. Zamawiający zaleca załączenie oryginału wadium do oferty. 13.4. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz może być wnoszone przez poszczególnych konsorcjantów. Ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę złożoną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w ustawie. 13.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: (1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, (2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach