Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Żwirki i Wigury w Koninie

Zarząd Dróg Miejskich w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, Zakładowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
  • Data zamieszczenia: 2019-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
    Zakładowa 4
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
    REGON: 36311886100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Żwirki i Wigury w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Żwirki i Wigury w Koninie, obejmująca m.in.: 1. Wymianę nawierzchni jezdni 2. Wykonanie nawierzchni zjazdów indywidualnych z kostki brukowej typu starobruk (kolor czerwony) 3. Przebudowę miejsc postojowych z kostki brukowej typu starobruk (kolor grafitowy) 4. Wymianę oporników i obrzeży 5. Wykonanie ścieków ulicznych z kostki granitowej nieregularnej o grubości 10 cm koloru szarego 6. Wykonanie odwodnienia liniowego 7. Przebudowę chodników z płyt betonowych ryflowanych 35 x 35 cm koloru szarego i czerwonego z uwzględnieniem Systemu Fakturowych Oznaczeń Nawierzchni (FON) 8. Odtworzenie schodów z płyt betonowych ryflowanych 35 x 35 cm koloru szarego 9. Zabezpieczenie drzew żeliwną kratą na stalowym stelażu 150 x 150 cm 10. Budowę oświetlenia ulicznego: słupy stożkowe stalowe ocynk o wys. 8,2 m z wysięgnikiem, oprawy LED, kabel YDYżo 3x2,5 mm2, 11. Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i pionowego 12. Wykonanie robót towarzyszących m.in.: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, humusowanie i obsianie trawą, regulacja urządzeń podziemnych itp. 13. Wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach min: 120 cm wysokości i 180 cm szerokości 2.Szczegóły dotyczące zakresu robót zawarte są w dokumentacji projektowej obejmującej: 1) Projekt Budowlany. 2) Projekt Wykonawczy. 3) Projekt Stałej Organizacji Ruchu. 4) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 5) Przedmiar robót. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Gwarancja Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia wynosi min.5 lat od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego, z wyłączeniem: - zieleni - trawy, której okres gwarancji trwa do pierwszego koszenia, - oznakowania poziomego – dla którego okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, Po ww. okresie zostanie przeprowadzony odbiór pogwarancyjny - w przypadku zieleni wykonawca robót zostanie zwolniony z dalszej pielęgnacji. 5. Wizja lokalna Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być wykonane prace i uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie niezbędne mu informacje do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona na koszt własny i ryzyko Wykonawcy. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa lecz zalecana z uwagi na udostępnioną dokumentację techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Szczegóły dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale VI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oryginał zobowiązania innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca zgodnie z art. 22a, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu; o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach