Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ULICY ŻWIRKI I WIGURY ORAZ BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH W REJONIE TEJ ULICY – OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ

Burmistrz Miasta Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62700 Turek, ul. Kaliska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 289 61 00 , fax. 063 289 61 11
  • Data zamieszczenia: 2017-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Turku
    ul. Kaliska 59
    62700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 063 289 61 00, fax. 063 289 61 11
    REGON: 52658700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ULICY ŻWIRKI I WIGURY ORAZ BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH W REJONIE TEJ ULICY – OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy ulicy Żwirki i Wigury w Turku o dł. ok. 190,00 m oraz budowy miejsc parkingowych w rejonie tej ulicy, w zakresie drogi oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod symbolem 8KD-D i 9KD-D oraz terenu oznaczonego jako 8KP, przy wykorzystaniu ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. 2016 r. poz. 290). Zakres i forma opracowanej dokumentacji projektowej powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, a w szczególności: -rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013r. poz. 1129), -ustawą z dn.07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. 2016r. poz. 290 ze zm.), -rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012 r. poz. 462 ze zm.), -ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015r. poz. 2164), -ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. 2016r. poz. 672 ze zm.), -ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o Środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz. U. 2016r. poz. 353 ze zm.), -zapisami i ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Turku pod nazwą Osiedle Górnicze. Opracowana dokumentacja projektowa powinna uwzględniać program ogólny kanalizacji deszczowej dla miasta Turku będący w dyspozycji Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Turku, ul. Polna 4, tel. 63 280 03 00. Wykonawca opracuje dokumentację projektową, mając na uwadze, że inwestycja będzie realizowana w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane w trybie przetargu nieograniczonego. Zakres i forma kosztorysu inwestorskiego powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami tj. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych, oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 nr 130 poz. 1389). Na etapie przeprowadzania przetargu nieograniczonego na roboty budowlane na ustny lub pisemny wniosek Zamawiającego, Wykonawca będzie udzielał bez dodatkowego wynagrodzenia pisemnych wyjaśnień, odnośnie dokumentacji lub przedmiarów i korygował ewentualne błędy. Zakres opracowania dla kompleksowego rozwiązania z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, powinien zawierać: -opracowanie drogowe: nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej z mikrofazą koloru grafitowego, chodnik z kostki brukowej betonowej koloru szarego, parkingi z kostki brukowej betonowej koloru czerwonego; -projekt przebudowy i rozbudowy oświetlenia ulicznego; -projekt kanalizacji deszczowej (budowa, przebudowa, rozbudowa); -projekt stałej organizacji ruchu; -projekt zagospodarowania terenu – w tym zieleń. Dokumentację należy opracować w następującym zakresie: -projekt budowlany (wszystkie branże) – 6 egz.; -projekt wykonawczy (oddzielnie dla każdej branży) – po 4 egz.; -przedmiary robót: ciąg komunikacyjny, chodniki, parkingi, kanalizacja deszczowa, oświetlenie uliczne, zieleń, organizacja ruchu, kolizje – po 2 egz.; -kosztorys inwestorski: ciąg komunikacyjny, chodniki, parkingi, kanalizacja deszczowa, oświetlenie uliczne, zieleń, organizacja ruchu, kolizje – po 1 egz.; -kosztorys ofertowy nawiązujący do przedmiarów robót w Excelu – do wypełnienia przez oferentów na etapie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane – po 1egz.; -zbiorcze zestawienie kosztów – 1 egz.; -plan wycinki drzew (z podaniem rodzaju, gatunku, obwodu) – 2 egz.; -opinie, uzgodnienia, operaty, warunki, decyzje, odstępstwa od warunków technicznych (gdy będą wymagane) w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę; -rozwiązania kolizji z istniejąca infrastrukturą w formie odrębnych opracowań (projektów) zgodnie z obowiązującymi przepisami; -projekt stałej organizacji ruchu – 4 egz.; -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (w tym rozwiązania kolizji) – po 2 egz.; -informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 4 egz. wpięte do projektu budowlanego; -koncepcja (wraz z przekrojami poprzecznymi) z podaniem rozwiązań: ciągu komunikacyjnego, chodnika, parkingów, zjazdów, kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego, zieleni, organizacji ruchu, kolizji, na aktualnych mapach do celów projektowych ze zinwentaryzowanymi do wycinki drzewami i krzewami – 1 egz. Dokumentacja powinna być opracowana prócz formy papierowej, również w wersji elektronicznej w formacie ogólnodostępnym. Dokumentacje i zakres do wykonania winien zawierać komplet: uzgodnień, opinii, umów, operatów, opracowań, projektów, raportów, decyzji, odstępstw od warunków technicznych (gdy będą wymagane), wymaganych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę – zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę - ich koszt ponosi wykonawca. Koszt map do celów projektowych i informacji z rejestru gruntów ponosi wykonawca. Wykonawca wystąpi o wydanie warunków technicznych i uzgodnień. Wykonawca w imieniu inwestora uzyska decyzję o pozwoleniu na budowę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 – Wzór umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach