Przetargi.pl
„Przebudowa ulicy Wiatracznej w Łuszczanowie wraz z pętlą autobusową”

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 63200 Jarocin, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 499 500 , fax. 627 472 225
  • Data zamieszczenia: 2017-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    Al. Niepodległości 10
    63200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 499 500, fax. 627 472 225
    REGON: 25085470200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ulicy Wiatracznej w Łuszczanowie wraz z pętlą autobusową”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej tj. ul. Wiatracznej w Łuszczanowie o długości 737,00 m licząc od osi skrzyżowania z drogą powiatową z nawierzchni z tłucznia na nawierzchnię o szerokości 5,00 m z betonu asfaltowego wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m z tłucznia oraz zjazdami na posesje i pola. Zadanie dotyczy również budowy pętli autobusowej z betonu asfaltowego. Przekrój normalny drogi: - szerokość jezdni 5,00 m, - szerokość chodnika na odcinku A-B 1,65 m (wraz z krawężnikiem), - szerokość poboczy z kruszywa łamanego na odcinku 0,75 m, - spadek jezdni dwustronny i=2,0% w kierunku projektowanych ścieków. Konstrukcja nawierzchni jezdni drogi: - warstwa grubości 15 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 5 MPa, - warstwa podbudowy zasadniczej dolnej grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 31,5/63,0 mm, - warstwa podbudowy zasadniczej górnej grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0,0/31,5 mm, - warstwa wiążąca grubości 5 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm (AC16W), - warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11 mm (AC11S). Konstrukcja nawierzchni jezdni pętli autobusowej: - wymiana istniejącego gruntu na warstwę o grubości 100 cm z piasku średnioziarnistego, - warstwa grubości 15 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5 MPa, - warstwa podbudowy zasadniczej dolnej grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 31,5/63,00 mm, - warstwa podbudowy zasadniczej górnej grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0,0/31,5 mm, - warstwa wiążąca grubości 5 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm (AC16W), - warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11 mm (AC11S). Konstrukcja nawierzchni zjazdów na posesje: - warstwa grubości 10 cm z piasku średnioziarnistego, - warstwa podbudowy zasadniczej dolnej grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 31,5/63,0 mm, - warstwa podbudowy zasadniczej dolnej grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0,0/31,5 mm, - warstwa grubości 5 cm z podsypki cementowo-piaskowej w stosunku 1:4, - warstwa ścieralna grubości 8 cm z kostki brukowej betonowej koloru czerwonego. Konstrukcja nawierzchni palcu manewrowego (zatoki autobusowej): - wymiana istniejącego gruntu na warstwę o grubości 100 cm z piasku średnioziarnistego, - warstwa grubości 15 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm= 5 MPa, - warstwa podbudowy zasadniczej dolnej grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 31,5/63,0 mm, - warstwa podbudowy zasadniczej górnej grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0,0/31,5 mm, - warstwa grubości 4 cm z podsypki cementowo-piaskowej w stosunku 1:4, - warstwa ścieralna grubości 8 cm z kostki brukowej betonowej koloru szarego. Konstrukcja nawierzchni chodnika, peronu i miejsca pod wiatę przystankową: - warstwa grubości 5 cm z podsypki cementowo-piaskowej w stosunku 1:4, - warstwa ścieralna grubości 6 cm z kostki brukowej betonowej koloru szarego – chodnik, grafitowego – peron. Konstrukcja zjazdów na pola: - warstwa grubości 15 cm z piasku średnioziarnistego, - warstwa grubości 23 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Obramowanie konstrukcji jezdni drogi gminnej na odcinku B-D po stronie prawej to krawężnik betonowy 15x22 cm najazdowy. Obramowanie chodnika i peronu od strony granicy to obrzeż betonowe 8x30 cm, natomiast od strony jezdni obramowanie chodnika i peronu to krawężnik betonowy 15x30 cm, obramowanie zjazdów na posesje od strony jezdni to krawężnik betonowy 15x22 cm najazdowy natomiast od strony granicy działki obramowanie to krawężnik betonowy 12x25 cm. Obramowanie poszczególnych elementów należy wykonać na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Odwodnienie: Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z powierzchni odbywać się będzie w sposób grawitacyjny poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne w kierunku projektowanych ścieków przykrawężnikowych o szerokości 20 cm wykonanych z kostki brukowej betonowej. Dalej wody poprzez projektowane kratki ściekowe ze studzienkami z rur betonowych Ø 500 i przykanaliki z rur Ø 160 odprowadzane będą poprzez projektowany kolektor deszczowy o długości 334,80 m z rur PP-K2 Ø 300 do istniejącej kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w pasie drogowym drogi powiatowej. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2 Roboty drogowe. 45.23.24.52-5 Roboty odwadniające. 5.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 5.5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Tom III SIWZ Dokumentacja projektowa oraz z tom V SIWZ Kosztorysy ofertowe. 5.6. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy. 5.7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem Kierownika budowy. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Tomie II Projekt umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5.8. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5.9. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5.10. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16.1 Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP). Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 5.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 16.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 16.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 16.3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na „Przebudowę ulicy Wiatracznej w Łuszczanowie wraz z pętlą autobusową”. 16.3.2. Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale wraz z ofertą - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. 16.3.3. Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 16.4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 16.5. Zwrot wadium 16.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 16.5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16.5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16.5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16.5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 16.6. Utrata wadium 16.6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16.6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach