Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Topolowej we wsi Grądy

Gmina Leszno ogłasza przetarg

  • Adres: 05-084 Leszno, Aleja Wojska Polskiego 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7258005, 7259035, 7258452 , fax. 22 7258552
  • Data zamieszczenia: 2016-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leszno
    Aleja Wojska Polskiego 21 21
    05-084 Leszno, woj. mazowieckie
    tel. 22 7258005, 7259035, 7258452, fax. 22 7258552
    REGON: 01327137000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leszno.bipgminy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Topolowej we wsi Grądy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.W ramach zadania przewidziano wykonanie przebudowy drogi gminnej - ulicy Topolowej w m. Grądy, na północny zachód od DW580, na odcinku o długości 1257m (pik. 0+52,50 - 1+309,50) wraz z wlotami dróg poprzecznych (odcinki po min. 20m) i zjazdami na posesję. Szerokość nawierzchni 7,0m, (w tym 5,0m jezdnia dla pojazdów i pobocze asfaltowe o szer. 2,0m). Zaprojektowano wymianę konstrukcji i wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie (łączna pow. 9767m2), ustawienie 2906,81m krawężników na ławie z oporem, ułożenie nawierzchni bitumicznej (9638m2) - warstwa wiążąca AC11W50/70 o grubości 6cm, warstwa ścieralna AC 8S 50/70 o grubości 5cm. Należy ponadto ułożyć nawierzchnię z betonowej kostki brukowej w ilości 584m2, w tym na 19 zjazdach na posesje (420m2), chodniku (65m2) i wysepkach segregacyjnych (99m2). Zjazdy i wysepki zaprojektowano w obudowie z krawężnika na ławie, podbudowa z kruszywa kamiennego, nawierzchnia z betonowej kostki brukowej. Na odcinku o długości 32,5m zaprojektowano chodnik dla pieszych o szerokości 2,0m - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej na podbudowie z kruszywa o grubości 8cm. Przewidziano również odtworzenie systemu odwodnienia pasa drogowego. Należy wymienić 795m sączka drenarskiego 60x80 z kruszywa w otulinie z geowłókniny z rurą perforowaną ?160 oraz 10 studni rewizyjnych z rur PEHD ?600. Zaprojektowano ustawienie 53 znaków pionowych oraz wykonanie oznakowania poziomego chemoutwardzalnego, grubowarstwowego w kolorze białym (520m2) i w kolorze czerwonym (332m2). Na krawędzi pasa dla pojazdów i pobocza asfaltowego należy zamontować 248 punktowych elementów odblaskowych). Przewidziano również ustawienie barier: U-14a - 20m i U-11b - 14m. W ramach robót przygotowawczych należy usunąć 8 drzew o średnicy ok. 60cm i wykosić pobocza. W ramach robót wykończeniowych należy m.in. ściąć, wyrównać i wyprofilować pobocze na szerokości całego pasa drogowego oraz umocnić je kruszywem w pasach o szer. po 0,5 m. UWAGA: Wprowadzono zmianę wobec informacji zawartych projekcie zagospodarowania terenu (rys. nr 2): warstwę ścieralną na ciągu pieszo-jezdnym należy wykonać z asfaltobetonu w kolorze czarnym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (ST) oraz dokumentacji kosztorysowej. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia przez Wykonawcę robót podwykonawcom przy usuwaniu drzew oraz przy pracach dotyczących remontu systemu odwodnienia. 4. Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji w terenie oraz zapoznanie się z dokumentacją projektową. 5. Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w ofercie kosztów materiałów zgodnych z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 6. W przypadku materiałów i urządzeń, przy których są podane nazwy techniczne w projekcie budowlanym, należy użyć materiały i urządzenia wskazane lub równoważne. Wykonawca wpisując do kosztorysu ofertowego materiały i urządzenia równoważne jest obowiązany dołączyć do oferty opis, karty katalogowe, certyfikaty, obliczenia konstrukcyjne. Wykonawca proponujący inne urządzenia i materiały zobowiązany jest wykazać, że są one równoważne jakościowo i spełniają wymagane projektem normy, parametry i standardy poparte atestami i certyfikatami dopuszczającymi je do obrotu na rynku materiałów budowlanych oraz stosowania w budownictwie. Podane w dokumentacji technicznej (projektowej) typy urządzeń i materiałów oraz producentów należy traktować jako podane przykładowo i pomocniczo do sporządzania oferty. Jednakże proponowane i kalkulowane przez Wykonawców w ofercie urządzenia i materiały muszą posiadać nie gorsze parametry techniczne i jakościowe od opisanych w projekcie technicznym. Materiały i urządzenia równoważne muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego na etapie oceny ofert, nie po zakończonym postępowaniu przetargowym. 7. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót. 8. Od Wykonawcy wymaga się wykonania połączenia budowanej drogi z drogą wojewódzką w sposób zgodny ze sztuką budowlaną i obowiązującymi normami. 9. W czasie realizacji zadania Wykonawca zapewni przejezdność drogi objętej zamówieniem. 10. PRZED ROZPOCZĘCIEM ROBÓT WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO DOSTARCZENIA SZCZEGÓŁOWEGO HARMONOGRAMU PRAC DO ZAAKCEPTOWANIA W REFERACIE INWESTYCJI URZĘDU GMINY. 11. Wszystkie materiały wykorzystane do realizacji zamówienia powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U z 2014 r. poz. 883) i powinny być poddawane bieżącym badaniom w miejscu wyprodukowania lub na placu budowy. Wykonawca zapewni urządzenia, instrumenty, robociznę i materiały potrzebne do wykonania próbek i zbadania jakości, wagi i ilości użytych materiałów oraz dostarczy wymagane próbki materiałów. Wszystkie próbki Wykonawca dostarczy na własny koszt. 12. Wykonawca, w czasie nieobecności kierownika budowy dłużej niż 2 dni zapewni bezwzględnie na budowie nadzór nad wykonaniem robót przez kierownika robót branży drogowej z uprawnieniami bez ograniczeń. Fakt ten zostanie wcześniej zgłoszony do Zamawiającego. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy odbioru robót w przypadku stwierdzenia wad i usterek niedających się usunąć w szybkim czasie lub braku możliwości korzystania z wybudowanego obiektu. 14. Szczegółowe zapisy odnośnie zakresu oraz obowiązków Wykonawcy znajdują się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50.000,00 zł. (pięćdziesiąt tysięcy zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leszno.bipgminy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach