Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Tęczowej w Gostyni i przebudowa ulicy Wagonowej w Wyrach – odcinek 60 m od bunkra.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 43175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 256 800 , fax. 323 256 809
  • Data zamieszczenia: 2016-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Dąbrowszczaków 133
    43175 Wyry, woj. śląskie
    tel. 323 256 800, fax. 323 256 809
    REGON: 27104782700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Tęczowej w Gostyni i przebudowa ulicy Wagonowej w Wyrach – odcinek 60 m od bunkra.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa ulicy Tęczowej w Gostyni i przebudowa ulicy Wagonowej w Wyrach – odcinek 60 m od bunkra”. Istniejąca nawierzchnia zostanie częściowo rozebrana i uzupełniona nowymi warstwami wykonanymi z tłucznia kamiennego i mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych. Przewidziane jest również rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego w obrębie miejsc postojowych, poszerzeń jezdni, remontowanych zjazdów, a następnie wykonanie nowych warstw wykonanych odpowiednio z kruszywa naturalnego lub tłucznia kamiennego sortowanego, wykończonych kostką brukową betonową typu „behaton”, kostką granitową lub płytą ażurową betonową, w rejonie zjazdu przewiduje się rozebranie i ponowne zabudowanie kostki betonowej pochodzącej z odzysku. Pobocza zostaną uzupełnione z kruszywa łamanego i warstwowo zagęszczone. Istniejące przepusty drogowe zostaną rozebrane i zastąpione nowymi wraz z umocnieniem wlotu i wylotu poprzez ułożenie kostki brukowej i oczyszczeniem rowów. Zastaną również zabudowane ścieki betonowe trójkątne oraz ścieki skarpowe. Remont nawierzchni drogi obejmuje również wymianę krawężników najazdowych jako wzmocnienie krawędzi jezdni w miejscach najbardziej narażonych na jej uszkodzenie. Po wykonaniu prac budowlanych teren objęty przedmiotowymi robotami należy przywrócić do stanu pierwotnego, tereny czynnie należy uzupełnić humusem i obsiać trawą. A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi opis techniczny – koncepcja remontu ulicy Tęczowej w Gostyni oraz załącznik A do SIWZ tj. uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia. 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w opisie i koncepcji, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 2. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Pzp. 3. W przypadku, gdy ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wynika, że przedmiot zamówienia opisano przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazu „lub równoważny”. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. B. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg C. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp 1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących bezpośrednie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy). 2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa z art. 29 ust. 3a Pzp. Z uwagi na charakter wykonywania robót budowalnych stanowiących przedmiot umowy (tj. w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), zamawiający wymaga się by robotnicy budowlani wykonujący roboty drogowe zatrudnieni byli na umowę o pracę w całym okresie realizacji umowy – min. 9 osób. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Przed podpisaniem umowy zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu pracowników, o których mowa w pkt. 2 na umowę o pracę. Ww oświadczenie winno zawierać dane dotyczące: ilości pracowników, zakres obowiązków oraz określenie ilości osób otrzymujących minimalne wynagrodzenie zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2015 poz. 2008) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 września 2015r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2016r. (Dz. U. 2015 poz. 1385). 4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zmawiający może w każdym czasie realizacji umowy zwrócić się ponownie do Wykonawcy o przedłożenie aktualnego oświadczenia, o którym mowa w pkt. 3. 5. Sankcje za niespełnienie wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Sankcje za niespełnienie wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a Pzp zostały zawarte w ogólnych warunkach mowy stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. D. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp Zamawiający nie przewiduje wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp. E. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 5 Pzp Wymagania dotyczące art. 29 ust. 5 Pzp zostały uwzględnione w załączniku A do SIWZ stanowiącym uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia. F. Informacja dotycząca podwykonawców 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. 4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w ogólnych warunkach mowy stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. G. Informacja dotycząca wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego 1. Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zgodnie z art. 23 Pzp podmioty występujące wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo. Powinno ono jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika (może to być lider). 4. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Wszelka korespondencja między zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego Pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. 6. W sytuacji gdyby została wybrana jako najkorzystniejsza oferta podmiotów występujących wspólnie Pełnomocnik zobowiązany jest przed terminem zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego dostarczyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów tj.: a) przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do przedstawienia umowy spółki cywilnej, b) podmioty występujące wspólnie jako konsorcjum zobowiązane są do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 7. Umowa podmiotów występujących wspólnie jako konsorcjum musi zawierać co najmniej: a) cel gospodarczy, b) czas trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, c) solidarną odpowiedzialność każdego członka konsorcjum wobec zamawiającego za wykonanie umowy, d) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia, e) zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. 8. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. 9. W przypadku składania jednej oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach