Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Staromiejskiej z regulacją studni kanalizacyjnych

Gmina Kamień Pomorski ogłasza przetarg

  • Adres: 72-400 Kamień Pomorski, Stary Rynek 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3821142, 3823965 , fax. 091 3825028
  • Data zamieszczenia: 2010-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamień Pomorski
    Stary Rynek 1 1
    72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3821142, 3823965, fax. 091 3825028
    REGON: 00052835600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: kamienpomorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Staromiejskiej z regulacją studni kanalizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej - ulicy Staromiejskiej w Kamieniu Pomorskim polegająca na wymianie starej nawierzchni drogi na nową z kostki brukowej oraz budowie nowego odcinka jezdni z nawierzchnią z kostki brukowej, budowie 56 miejsc parkingowych z nawierzchnią z kostki brukowej, wymianie starych ciągów pieszych na nowe z kostki brukowej, wymianie starej sieci wodociągowej na nową z rur PE, budowie kanalizacji deszczowej z rur PCV, wykonaniu dwóch placów na kontenery na odpady stałe z kostki brukowej wraz z ogrodzeniem z murka ażurowego, przebudowie sieci elektroenergetycznej polegającej na przełożeniu, ułożeniu nowych oraz zabezpieczeniu istniejących kabli elektroenergetycznych, wymianie starych słupów oświetleniowych na nowe wraz z zasilaniem oraz szafką sterowniczą, zagospodarowaniu zieleni polegającemu na wycince oraz nasadzeniu drzew i krzewów, wykonaniu prac rozbiórkowych nieczynnego węzła ciepłowniczego, wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego. Wyszczególnienie robót wchodzących w skład zamówienia znajduje się w przedmiarze robót załączonym do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12 000.00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2010-02-01 do godz. 09:30. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. o. Kamień Pomorski 44124038681111000040908913; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 200 000 zł. 3. Zdolność techniczna: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tzn. wykonały co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie budowy drogi z kostki brukowej, sieci kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej lub oświetlenia ulicznego o wartości minimum 300 000 zł brutto oraz dysponują personelem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: elektrycznej, sanitarnej i drogowej - lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca wniesie wadium w wysokości żądanej przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zatwierdzi (zaakceptuje) warunki zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ (parafuje i opieczętuje każdą ze stron projektu umowy). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 1 200 000zł. 4. Wykaz osobowy personelu, który będzie sprawować funkcje kierownicze przedmiotowych robót z załączeniem ich uprawnień do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w specjalnościach: - drogowej (bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie), - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie), - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie). 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie: - budowy drogi z kostki brukowej i/lub - budowy sieci kanalizacji deszczowej i/lub - budowy sieci wodociągowej i/lub - budowy oświetlenia ulicznego o wartości minimum 300 000 zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (tj. referencje, protokół odbioru końcowego itp.). 6. Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Dowód wpłaty wadium. 8. Formularz oferty. 9. Projekt umowy parafowany i opieczętowany na każdej stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamienpomorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach