Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3118060 , fax. 094 3425419
- Data zamieszczenia: 2010-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie
ul. Połczyńska 24 24
75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3118060, fax. 094 3425419
REGON: 33000246600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.koszalin.ibip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Montaż tablic informacyjnych przy ul. Ignacego Łukasiewicza i Mieszka I w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie dwóch tablic informacyjnych - przy ul. Ignacego Łukasiewicza i Mieszka I-go w skład których wchodzą : - fundamenty z kręgów betonowych wkopywanych metodą studniarską lub mechanicznie - konstrukcja stalowa składająca się z ekranu ekspozycyjnego , o wymiarach 824 cm x 424 cm posadowionego na dwóch słupach stalowych z rur o średnicy zewn. 273 mm - plansza oznaczenia Podstrefy Koszalin Słupskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej wykonana zgodnie z załącznikami graficznymi 1;2;3 i 4 - Dane techniczne tablicy : Wysokość całkowita -7,62 m Wysokość tablicy - 4,24 m Szerokość - 8,24 m Średnica słupów - 0,27 m Wymiary powierzchni reklamowej: 4,00 x 8,00 m + 32 m2 2. Wszystkie elementy stalowe muszą spełniać następujące warunki : muszą być wykonane ze stali 18G2 , spawane elektrodami BES 460 B , wszystkie śruby i łączniki gwintowane ze stali cynkowanej klasy 8.8 lub wyższej. Stosować nakrętki samokontrujące lub klej do gwintów . Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji terenowej przed złożeniem oferty. CPV - 45.22.30.00-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452230006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien wykazać: wykonawca winien wykazać minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, która będzie pełnić przy realizacji tego zamówienia funkcję Kierownika Budowy (uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcji) 4) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie zadania związane z budową, przebudową lub remontem konstrukcji stalowych, których łączna wartość wynosi minimum 60.000,00 zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10 SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, które mają potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt 10 SIWZ oraz inne dokumenty składające się na ofertę: 1) Oświadczenie (wg wzoru nr 3), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Oświadczenie , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia (wg wzoru nr 4). Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: 4.1 stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem); 4.2 zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa; w przypadku braku zatrudnionych przez Wykonawcę osób pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru nr 5), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości lub zakresu oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87,poz. 605 z póz. zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, składa odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 7) Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Pozostałe dokumenty: 8) Formularz oferty (wg wzoru nr 1); 9) Wyceniony przedmiar robót (wg wzoru nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.koszalin.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku biurowego, ogrodzenia i terenów zielonych w Stargardzie Szczecińskim
Dodano: 2015-06-26 - Przebudowa kwartału (rewitalizacja) w centrum Niechorza u zbiegu ulic Mazowieckiej i Parkowej - Etap I - Mój Rynek - Budowa targowiska stałego Niechorze
Dodano: 2014-09-23 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz budowa 6 szt. preselekcyjnego systemu ważenia pojazdów w ruchu oraz jego instalacja w ciągu drogi krajowej nr 3, drogi krajowej nr 6 i drogi krajowej nr 10.
Dodano: 2011-07-19 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz budowa 3 szt. preselekcyjnego systemu ważenia pojazdów w ruchu oraz jego instalacja w ciągu drogi ekspresowej S3
Dodano: 2011-07-07 - BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ O KONSTRUKCJI DREWNIANEJ - I ETAP BUDOWY STAN SUROWY ZAMKNIĘTY, W MIEJSCOWOSCI UNIN, GMINA WOLIN
Dodano: 2010-06-17 - Montaż tablic informacyjnych przy ul. Ignacego Łukasiewicza i Mieszka I w Koszalinie
Dodano: 2009-12-17 - Przebudowa świetlicy wiejskiej w Jazach - etap I Naprawa i wzmocnienie fundamentów.
Dodano: 2009-10-06