Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
- Data zamieszczenia: 2020-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
Plac Jana Pawła II 16
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
REGON: 47205772100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Solnej w Zgierzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie polega na zaprojektowaniu i wykonaniu przebudowy ulicy Solnej w Zgierzu zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym zamówienia, załączonym Programem Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia oraz aktualnie obowiązującymi przepisami. Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje: A. Wykonanie dokumentacji projektowej: - sporządzenie dokumentacji projektowej niezbędnej w celu realizacji zadania, - uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót oraz wszelkich wymaganych uzgodnień , decyzji, opinii i opracowań, - sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - sporządzenie przedmiaru robót, - opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - sporządzanie projektu tymczasowej organizacji na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień. Dokumentację należy sporządzić i dostarczyć w wersji papierowej –4 komplety oraz w wersji elektronicznej -1 komplet. WARUNKI SZCZEGÓLNE: 1. Wykonawca winien na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym przyjęte rozwiązania projektowe. Zamawiający ma 7 dni roboczych na ustosunkowanie się do proponowanych rozwiązań projektowych. 2. Dokumentację projektową Wykonawca winien opracować na wymaganych podkładach mapowych. 3. Dokumentację projektową Wykonawca winien opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi projektowania oraz warunkami określonymi przez Zamawiającego. 4. Prace projektowe winny być prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane. 5. Dokumentacja projektowa winna posiadać wszystkie uzgodnienia i opinie zewnętrzne oraz opracowania wymagane do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót, a także do wykonania tych robót. 6. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z uzyskaniem materiałów i informacji do projektowania oraz koszty związane z uzgodnieniami. B. Zakres przebudowy ulicy Solnej przewiduje: - przebudowę konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z wykonaniem ścieków przy krawężnikowych, oraz fragmentu skrzyżowania do krawędzi jezdni ul. Piłsudskiego, - przebudowę chodników w niezbędnym zakresie, - wymianę uszkodzonych krawężników betonowych, - usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą w przypadku takiej konieczności. Przedmiot umowy należy wykonać z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę za wyjątkiem bruku granitowego odzyskanego podczas rozbiórki nawierzchni jezdni, a w przypadku niewystarczającej ilości z zasobów magazynowych będących w posiadaniu Zamawiającego. Załadunek i transport na teren budowy pozostaje po stronie Wykonawcy. IV. Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: koszty uzgodnień, map, prób, badań, odbiorów, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, usunięcia ewentualnie występujących kolizji, regulacji pionowej studzienek kanalizacji sanitarnej, gazowych oraz skrzynek i zasuw wodociągowych wraz z wymianą włazów studzienek w razie potrzeby j.w., 2. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3. Wszystkie materiały stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych winny spełniać wymagania obowiązujących przepisów oraz STWiOR, a wykonawca musi posiadać dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z regulacjami Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych; Dz. U. 2020 r. poz. 215 – tj. i posiadają wymagane parametry. 4. Wykonawca opracuje niezbędne projekty tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, związane z ograniczeniami w ruchu na czas robót, wraz z wykonaniem oznakowania na koszt własny. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do dopełnienia wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym drogi powiatowej stanowiącej ul. Piłsudskiego. 5. Roboty będą prowadzone zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami i pozwoleniami. 6. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców. 7. O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy skutecznie powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem. 8. Zamawiający wymaga odtworzenia zieleni i nawierzchni zniszczonych na skutek wykonywanych robót budowlanych, a niebędących w zakresie wykonywanych prac. 9. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje teren budowy. 10. Wszelkie wątpliwości i szczegóły dotyczące wykonywanej pracy niewyjaśnione w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien uzgadniać z Zamawiającym. 11. Wykonawca nie może umieszczać żadnych reklam na terenie budowy bez zgody Zamawiającego. 12. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo – finansowy dla przedmiotowego zadania. V. Załącznik: 1. Program funkcjonalno – użytkowy UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: roboty drogowe, roboty kanalizacyjne, instalacje elektryczne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 15.000,00 zł, słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108 . Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie Urzędu, parter, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wadium w formie dokumentu elektronicznego gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, w oryginale, na adres: gwarancje@umz.zgierz.pl
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE Innych Podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach, winno być składane w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulic Wigury i Szkolnej w Głownie
Dodano: 2024-04-19 - „Modernizacja drogi gminnej”
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie robót dekarsko-ciesielskich w podziale na 5 części w celu poprawy standardu w budynkach gminnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
Dodano: 2024-04-19 - Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią do piłki nożnej wraz z kontenerowym zapleczem sanitarno-szatniowym i urządzeniami infrastruktury towarzyszącej
Dodano: 2024-04-19 - Adaptacja części budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Pocztowej w Przedborzu na pomieszczenia biurowe
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa wraz z częściową rozbiórką budynku Świetlicy Wiejskiej w Zglinnej Małej
Dodano: 2024-04-18 - „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Stanisława Staszica w Zgierzu”
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa drogi gminnej Jadzień - Osiny
Dodano: 2024-04-16 - Remont piwnic po zalaniu w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12
Dodano: 2024-04-16 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Proszeniu
Dodano: 2024-04-15