Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Prusa w Sławnie w ramach realizacji projektu Przyjazne miasto w regionie zachodniopomorskim - poprawa infrastruktury Gminy Miasto Sławno poprzez przebudowę ulic na Osiedlu Dzieci Wrzesińskich

Urząd Miejski w Sławnie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8103051 , fax. 059 8103340
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sławnie
    ul. M. C. Skłodowskiej 9 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 059 8103051, fax. 059 8103340
    REGON: 00052636300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.slawno.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Prusa w Sławnie w ramach realizacji projektu Przyjazne miasto w regionie zachodniopomorskim - poprawa infrastruktury Gminy Miasto Sławno poprzez przebudowę ulic na Osiedlu Dzieci Wrzesińskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulicy Prusa w Sławnie w ramach realizacji projektu Przyjazne miasto w regionie zachodniopomorskim - poprawa infrastruktury Gminy Miasto Sławno poprzez przebudowę ulic na Osiedlu Dzieci Wrzesińskich. Zakres prac obejmuje: 1)przebudowę ulicy Prusa na odcinku 377 mb, 2)rozbiórkę istniejących nawierzchni ulic, zjazdów i chodników, 3)roboty ziemne, polegające na wykonaniu wykopów i nasypów, 4)roboty związane z przebudową kanalizacji deszczowej na odcinku 370 mb, 5)ułożenie poszczególnych warstw konstrukcyjnych jezdni, zjazdów i chodników. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiono w Przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego określonego w III części SIWZ, mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy muszą spełniać warunki: 1)posiadać doświadczenie w postaci wykonania w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) każde (załącznik nr 2). 2)Posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). 3.Ocena spełnienia warunków będzie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów określonych w części IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1)Oświadczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 2)Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje bez zastrzeżeń, zawarte w treści formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 3)Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą na czas wskazany w SIWZ, zawarte w treści formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 4)Oświadczenie o akceptacji warunków umowy, której wzór załączono do SIWZ, zawarte w treści formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 5)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy (załącznik nr 1 do SIWZ), 6)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców, w przypadku spółki cywilnej obowiązuje również załączenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez wszystkich wspólników oraz umowy spółki, 8)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10)Wykaz co najmniej 2 wykonanych robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł każda w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i złożonością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wielkości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest przedstawienie min. 2 dokumentów potwierdzających realizację, z których musi wynikać wielkość robót, zakres robót, okres ich realizacji, miejsce realizacji oraz fakt należytego ich wykonania, np. protokół odbioru robót, referencje, 11)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000,00 zł. Dokument ten wymagany będzie przed podpisaniem umowy. Przy składaniu oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że w przypadku wybrania jego oferty jako najkorzystniejszej, najpóźniej na dzień podpisania umowy przedłoży wymaganą polisę lub inny dokument ubezpieczenia. Zamawiający nie podpisze umowy z wykonawcą, w przypadku braku tego dokumentu. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, skutki nie podpisania umowy, będą traktowane jako uchylanie się wykonawcy od podpisania umowy. 12)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia w branży budowlanej oraz zaświadczenia wystawione przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby oraz posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, 13)Kosztorys ofertowy, 14)Wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy. W celu stwierdzenia czy wykonawca spełnia minimalne kryteria kwalifikacyjne, wielkości wymienione w pkt 10 dotyczące poszczególnych partnerów konsorcjum, będą zsumowane. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6, 7, 8 i 9 SIWZ składa dokument lub dokumenty, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. §2 ust. 1, 2, 3 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 6, 7, 8 i 9 SIWZ składa każdy z Wykonawców. Wymagania dotyczące doświadczenia w realizacji zadań o podobnym charakterze, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jak również potencjału ekonomicznego wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4.W przypadku kiedy wykonawcy wspólnie składają ofertę, mają wówczas obowiązek ustanowić pełnomocnika do: reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiotowe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wówczas zamawiający zażąda przed zawarciem umowy, umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 5.Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwo do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 6.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy. 7.Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu. 8.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaję się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: um.slawno.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach