Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ULICY PIASTÓW W BIAŁOGARDZIE OD UL. MONIUSZKI DO UL. OBOTRYTÓW

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. 1-go Maja 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3122310 , fax. 094 3122919
  • Data zamieszczenia: 2013-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
    ul. 1-go Maja 18 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3122310, fax. 094 3122919
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ULICY PIASTÓW W BIAŁOGARDZIE OD UL. MONIUSZKI DO UL. OBOTRYTÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ulicy Piastów w Białogardzie wraz z odcinkami bocznymi, o długości całkowitej ok 420 m, przebudowa chodników o długości ok 360 m oraz zjazdów o powierzchni ok 370 m2. W zakres robót wchodzi m.in. położenie nawierzchni z kostki betonowo-brukowej, przebudowa kanalizacji deszczowej, budowa kanału technologicznego i montaż oświetlenia. Zamówienie podzielono na 2 zadania: 1) Zadanie nr 1 - oświetlenie i kanał technologiczny, 2) Zadanie nr 2 - przebudowa drogi wraz z przebudową kanalizacji deszczowej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: Zadanie nr 1 - oświetlenie i kanał technologiczny 1) Wyznaczenie robót w terenie, 2) Dostarczenie materiałów, 3) Wykopy rowów kablowych i wykopy pod słupy, z podsypką i zasypaniem, 4) Wykonanie przepustów pod jezdniami, 5) Ułożenie kabli zasilających i oświetleniowych w rowie kablowym, z podsypką i zasypką piaskową, 6) Montaż latarń stalowych z wysięgnikami, ocynkowanych wraz z fundamentami, 7) Montaż opraw oświetleniowych nas wysięgnikach latarń, 8) Montaż tabliczek bezpiecznikowych we wnęce latarń, 9) Wciąganie przewodów w latarnie i wysięgniki oraz podłączanie kabli, 10) Montaż przepustów kablowych, 11) Montaż uziemień, 12) Zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem, 13) Załadunek i odtransportowanie nadmiaru gruntu, 14) Montaż instalacji przeciwporażeniowej, 15) Podłączenie zasilania, 16) Wykonanie pomiarów i badań: elektrycznych i geodezyjnych, 17) Uporządkowanie miejsc prowadzenia robót i ewentualna naprawa nawierzchni, 18) Zdanie ewentualnych materiałów zdemontowanych Właścicielowi. Zadanie nr 2 - przebudowa drogi wraz z przebudową kanalizacji deszczowej 1) Odtworzenie trasy drogowej i jej punktów wysokościowych: a) sprawdzenie wyznaczenia sytuacyjnego i wysokościowego punktów głównych osi trasy i punktów wysokościowych, b) uzupełnienie osi trasy dodatkowymi punktami (wyznaczenie osi), c) wyznaczenie dodatkowych punktów wysokościowych (reperów roboczych), d) wyznaczenie przekrojów poprzecznych, e) zastabilizowanie punktów w sposób trwały, ochrona ich przed zniszczeniem oraz oznakowanie w sposób ułatwiający odszukanie i ewentualne odtworzenie. 2) Wykonanie ław pod krawężniki i ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, 3) Ustawienie betonowego obrzeża chodnikowego, 4) Wykonanie koryta o głębokości 20 cm na całej szerokości jezdni i chodników oraz profilowanie i zagęszczenie podłoża, 5) Wykonanie warstw podsypkowych piaskowych, 6) Wykonanie podbudowy z chudego betonu, 7) Wykonanie podbudowy z kruszyw 367 m2, 8) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej - jezdnia (2928 m2) i chodniki (722 m2), 9) Wykonanie robót związanych z założeniem i pielęgnacją zieleni (rozścielenie ziemi, wykonanie trawników), 10) Wykonanie robót związanych z oznakowaniem pionowym, 11) Regulacja urządzeń (włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych), 12) Wykonanie progów zwalniających 13) Kanał deszczowy z rur PCV ?250 - 127,0 m 14) Kanał deszczowy z rur PCV ?200 - 166,0 m 15) Kanał deszczowy z rur PCV ?160 - 190,5 m 16) Przykanaliki z rur PCV ?160 - 91,0 m 17) montaż studni HDPE ?425 - 13 szt. 18) montaż studni betonowych ?500 z osadnikiem i wpustem ulicznym - 18 szt. 19) montaż studni betonowych ?1000 - 17 szt. 20) montaż separatora substancji ropopochodnych ?1200 z osadnikiem piasku 1m3 - 1 kpl. 21) wykonanie wylotu do kanału 22) związane roboty ziemne Zakres robót przy wykonywaniu sieci obejmuje: 1) oznakowanie robót; 2) dostawę materiałów; 3) wykonanie prac przygotowawczych, w tym rozbiórki istniejących nawierzchni, przekopy próbne oraz podwieszenie instalacji obcych; 4) wykonanie wykopu w gruncie kat. III-IV wraz z umocnieniem ścian wykopu i jego odwodnieniem; 5) przygotowanie podłoża pod przewody i obiekty na sieci; 6) ułożenie kolektorów, przykanalików, montaż armatury; 7) zasypanie i zagęszczenie wykopu z demontażem umocnień ścian wykopu; 8) odtworzenie nawierzchni po robotach; 9) przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych w specyfikacji technicznej 3. Szczegółowy zakres robót opisany został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót. 4. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót i projektem budowlanym decydujący dla ustalenia zakresu robót jest projekt budowlany. 5. Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte projektem budowlanym i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie terenu robót, 2) uporządkowanie miejsc prowadzenia robót i ewentualna naprawa nawierzchni, 3) zabezpieczenie mediów (woda, prąd), wykonanie dokumentacji powykonawczej. 6. Dodatkowe informacje dotyczące obowiązków wykonawcy: 1) przekazanie Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, 2) zapewnienie we własnym zakresie na czas robót zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu, 3) zorganizowanie zaplecza robót oraz urządzenia i zabezpieczenie na własny koszt terenu robót (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej itp. podczas realizacji przedmiotu umowy będzie ponosić Wykonawca), 4) sporządzenie przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 5) zapewnienie na terenie robót oraz terenach przyległych należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie robót, 6) zgłaszanie inspektorowi nadzoru terminu zakończenia robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt, 7) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym przedłożonym Zamawiającemu, 8) utrzymanie terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie urządzeń i materiałów w sposób nie powodujący kolizji, 9) zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. Ocenę przydatności materiału rozbiórkowego należy skonsultować z przedstawicielem Zamawiającego. Przed wywiezieniem materiału rozbiórkowego sporządzić protokół ilościowy oraz przedstawić go do akceptacji przedstawicielowi Zamawiającego, 10) stosowanie się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzenia robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych, 11) skompletowanie wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów, instrukcji, w tym bhp i p. poż. przed zgłoszeniem robót do odbioru, 12) wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym mapy geodezyjnej powykonawczej, 13) wykonanie dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych, 14) po zakończeniu robót doprowadzenie stanu terenu przylegającego do terenu robót do stanu pierwotnego, uporządkowanie terenu robót i przekazania go Zamawiającemu, 15) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia. 7. Dodatkowe informacje dotyczące gwarancji: 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na urządzenia zgodnie z wymogami producenta a na wykonane roboty budowlane objęte niniejszą umową na okres 3 lat. Bieg terminu gwarancji zaczyna się od dnia odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 2. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. 3. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do usuwania wad przedmiotu umowy w terminie 72 godzin od momentu zgłoszenia wady przez Zamawiającego. Termin na usunięcie wad określony zostanie każdorazowo przez Zamawiającego. 4. W przypadku nie usunięcia wad we wskazanym terminie Zamawiający ma prawo powierzyć usunięcie wad osobie trzeciej na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy, nie zwalniając go od obowiązku uiszczenia kar umownych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na zadanie nr 2 - przebudowa drogi wraz z przebudową kanalizacji deszczowej, w terminie do dnia 21.10.2013 r. w wysokości: 20.000,00 PLN. 2. Wadium można wnieść w jednej z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Białogardzie 85 8562 0007 0003 4308 2000 0040 z adnotacją wadium w postępowaniu nr IZP.2711.18.2013. 4. Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium załączony do oferty. 5. Wadium musi być wpłacone na tyle wcześnie, aby w terminie składania ofert kwota wadium znajdowała się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem WADIUM i złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.bialogard.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach