Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Niemcewicza

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2017-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Niemcewicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ulicy Niemcewicza - inwestycja finansowana ze środków własnych, realizowana jest na podstawie ważnego zgłoszenia zamiaru wykonania robót dotyczących przebudowy ulicy Niemcewicza, przyjętego w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli w dniu 25 marca 2015 roku znak AB.6743.220.2015 oraz zgłoszenia zamiaru wykonania robót dotyczących remontu skrzyżowania ulicy Staszica (droga powiatowa nr 4925E) z ulicą Niemcewicza, przyjętego w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli w dniu 22 kwietnia 2015 roku znak AB.6743.216.2015. Wycinka drzew realizowana na podstawie Decyzji z dnia 12 stycznia 2017 roku znak: IT.OŚ.6131.208.2016.MS, wydanej na usunięcie drzew rosnących w pasie drogowym ulicy Juliana Ursyna Niemcewicza, nr drogi 119297E. W ramach zamówienia Wykonawca dokona: 1) wycinki drzew - 87 sztuk, 2) przebudowy drogi o długości 709 m poprzez wykonanie jezdni asfaltowej gr. 5 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm i utwardzenie poboczy; 3) przebudowy skrzyżowania ulic Niemcewicza i Staszica; 4) przebudowy wpustów i odcinka kanalizacji deszczowej na skrzyżowaniu oraz wskazanych odcinkach drogi; 5) robót związanych z wykonaniem i utrzymaniem tymczasowego oznakowania oraz wykonania oznakowania docelowego pionowego i poziomego grubowarstwowego; 6) robot demontażowych i rozbiórkowych, 7) odmulenia rowów, 8) wywozu i utylizacji elementów z rozbiórek, ziemi z korytowania, odmulania rowów, wycinki drzew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz wzorze umowy. Przedłożone przedmiary robót mają charakter orientacyjny, należy uwzględnić wszystkie nieujęte w przedmiarze elementy wynikające z projektu lub nieuwzględnione w projekcie, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest w ciągu 5 dni od podpisania umowy dostarczyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy odzwierciedlający wylicytowaną cenę zamówienia oraz harmonogram rzeczowo-finansowy zamówienia. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB, dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklaracje zgodności. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z w/w dokumentacją. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych objętych zakresem umowy, tj.: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty drogowe, 3) roboty instalacyjne, 4) roboty związane z utwardzeniem poboczy, 5) wycinka drzew, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający zgodnie z art. 76 ust. 3 Ustawy żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) w terminie 4 dni od dnia przekazania zaproszeń do udziału w licytacji elektronicznej. 2. Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu wskazanym w punkcie 1 w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Termin, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, Przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem w terminie określonym w pkt 1 na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach