Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Miłej w Bytowie.

Gmina Bytów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 822 20 11 , fax. 59 822 25 92
  • Data zamieszczenia: 2020-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytów
    ul. 1-go Maja 15
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 59 822 20 11, fax. 59 822 25 92
    REGON: 77097949900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Miłej w Bytowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: 1. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej, 2. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodników i zjazdów z kostki betonowej, płyt betonowych itp. 3. Rozebranie ogrodzeń znajdujących się w pasie drogowym, 4. Wykonanie regulacji, zabezpieczeń urządzeń sieci, uzbrojenia (włazy, studnie, hydranty, zawory i inne); 5. Budowę drogi o nawierzchni asfaltowej, 6. Budowę chodników z kostki betonowej, 7. Budowę ciągu pieszo – rowerowego z kostki betonowej, 8. Budowę zjazdów na posesje z kostki betonowej, 9. Demontaż kanalizacji deszczowej wraz z uzbrojeniem, 10. Budowę kanalizacji deszczowej wraz z uzbrojeniem, 11. Budowę odcinka kanalizacji sanitarnej wraz z uzbrojeniem, 12. Demontaż sieci wodociągowej wraz z uzbrojeniem, 13. Budowę sieci wodociągowej wraz z uzbrojeniem, 14. Demontaż istniejących słupów oświetleniowych wraz z oprawami oraz linią napowietrzną, 15. Budowa oświetlenia, 16. Wykonanie kompletnej dokumentacji oraz przebudowa sieci elektroenergetycznej zgodnie z warunkami oraz umową z ENERGA OPERATOR - w załączeniu, 17. Rozścielenie ziemi urodzajnej oraz obsianie mieszankami traw, 18. Zakup i montaż tablicy informacyjnej, 19. Wycinkę kolidującego zadrzewienia wraz z karczowaniem pni - materiał z wycinki należy złożyć na miejsce wskazane przez Zamawiającego-transport do 7 km, 20. Nasadzenia drzew zgodnie z wykazem, 21. Zakup i montaż oznakowania zgodnie ze stałą organizacją ruchu, 22. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ( 2 egz.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 20 000 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A.I/O Bytów nr 64 1240 3783 1111 0000 4080 8675 z dopiskiem Wadium – Przebudowa ul. Miłej. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy , b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach