Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Mikołowskiej i ulicy Obrzeżnej Zachodniej w Mysłowicach

Gmina Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Powstańców 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 3171195 , fax. (032) 2234075
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Mysłowice
    ul. Powstańców 1 1
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. (032) 3171195, fax. (032) 2234075
    REGON: 00051581000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Mikołowskiej i ulicy Obrzeżnej Zachodniej w Mysłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulic położonych w ciągu dróg powiatowych w Mysłowicach: - Mikołowskiej na odcinku od granic miasta do węzła z ul. Obrzeżną Zachodnią na długości 1155 m, - Obrzeżnej Zachodniej od granicy miasta do węzła z ul. Mikołowską na długości ok. 1020 m. Ulica Mikołowska położona jest w ciągu drogi powiatowej nr S 8804 relacji Katowice Piotrowice - Mysłowice Centrum, posiada przekrój jednojezdniowy z obustronnymi poboczami i rowami odwadniającymi. Ulica Obrzeżna Zachodnia położona jest w ciągu drogi powiatowej nr S 6490 relacji Sosnowiec - Mysłowice Brzezinka, posiada przekrój dwujezdniowy z pasem dzielącym z obustronnymi poboczami. 2. Zakres rzeczowy obejmuje m.in.: 2.1) roboty rozbiórkowe: frezowanie nawierzchni, rozbiórkę krawężników i ław betonowych, barier ochronnych stalowych wraz z transportem gruzu i elementów rozbiórkowych na wysypisko, odległość transportu wraz z kosztami utylizacji odpadów należy skalkulować indywidualnie, destrukt asfaltowy z frezowania nawierzchni asfaltowej w całości należy wykorzystać przy utwardzaniu poboczy, nadmiar destruktu należy przetransportować na plac składowy przy ul. Wielka Skotnica 39 w Mysłowicach; 2.2) roboty ziemne zgodnie z dokumentacją projektową; 2.3) odbudowę skarpy ul. Mikołowskiej w rejonie cieku Bolina wraz ze wzmocnieniem płytami prefabrykowanymi ażurowymi zgodnie z dokumentacją projektową; 2.4) wzmocnienie nawierzchni jezdni poprzez wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, ułożeniu warstwy wzmacniającej z siatką stalową - siatka MT1, wykonaniu warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych, warstwy ścieralnej SMA; 2.5) remont nawierzchni na wiadukcie nad ul. Batorego w ciągu ulicy Obrzeżnej Zachodniej wraz z wymianą papy termozgrzewalnej wraz z piaskowaniem (groszkowaniem) płyty, czyszczenie i dwukrotne malowanie blach dylatacji w konstrukcji mostów, ułożenie mostowych elementów dylatacji z taśmy dylatacyjnej bitumicznej, czyszczenie, malowanie podkładem antykorozyjnym oraz farbą olejną poręczy mostowej, rozbiórka kap chodnikowych, gzymsów, wraz z wywiezieniem i utylizacją gruzu, wykonanie kap chodnikowych: deski polimerobetonowe łączone na zaprawę cementową, betonowanie płyt chodnikowych, montaż rur z PCV w chodnikach, izolacja szczelin konstrukcyjnych poziomych kitem, zbrojenie konstrukcji prętami żebrowanymi, warstwa wyrównawcza z chudego betonu, obsadzenie kotew, wymiana dylatacji bitumicznych, ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej, montaż na obiekcie barier ochronnych SP 06 i SP 09; 2.6) korektę łuku poziomego wraz z odbudową nawierzchni jezdni ul. Mikołowskiej; 2.7) brukowanie wysp kanalizujących na ulicy Mikołowskiej; 2.8) ułożenie krawężników betonowych i kamiennych na ławie z oporem; 2.9) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz zaprojektowanych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym barier ochronnych stalowych; 2.10) wymianę studzienek ściekowych na studzienkę ściekową betonową fi 500 z osadnikiem bez syfonu wraz z ponownym podłączeniem, regulację pionową studni rewizyjnych, zaworów, hydrantów na obcych urządzeniach podziemnych, czyszczenie przykanalików fi 200 mm i studni rewizyjnych; 2.11) czyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem dna i skarp wraz z karczowaniem zadrzewienia z transportem i utylizacją namułu i karpowiny, udrożnienie przepustów pod drogami; 2.12) usunięcie nadmiaru ziemi z poboczy wraz z korytowaniem, utwardzeniem frezem asfaltowym z odzysku i tłuczniem; 2.13) humusowanie i obsianie trawą skarp oraz pasa rozdziału ulicy Obrzeżnej Zachodniej oraz skarp ul. Mikołowskiej; 2.14) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonanie w terenie tymczasowej organizacji ruchu wynikającej z zatwierdzonych projektów organizacji ruchu, w tym budowa tymczasowych jezdni, zabudowa i eksploatacja urządzeń oraz utrzymanie letnie ciągów ruchu kołowego (likwidacja ubytków w nawierzchni, likwidacja nierówności, koszenie trawy, czyszczenie jezdni itp.), utrzymanie oznakowania w dobrym stanie technicznym przez okres realizacji robót drogowych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z własną koncepcją projektową. Wykonawca od dnia przejęcia placu budowy jest odpowiedzialny za teren placu budowy. W przypadku realizacji pod ruchem lub ruchem wahadłowym wykonawca na odcinku robót zobowiązany jest do utrzymania letniego dróg po których odbywa się ruch budowlany. Jeśli w trakcie realizacji wykonawca dokona szkód w infrastrukturze i na nieruchomościach osób trzecich zobowiązany jest do wykonania napraw i przywrócenia do stanu pierwotnego na koszt własny; 2.15) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i naniesienie na zasoby geodezyjne zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; 2.16) odwiezienie gruzu budowlanego, nadmiaru gruntu, namułu, karpowiny i innych materiałów rozbiórkowych na wysypisko wraz z poniesieniem kosztów utylizacji; 2.17) inne roboty niezbędne do wykonania przebudowy ulicy Mikołowskiej i Obrzeżnej Zachodniej zgodnie z projektem wykonawczym, sztuką budowlaną i wiedzą techniczną; 2.18) zabezpieczenie terenu budowy i utrzymanie letnie ciągów ruchu kołowego na objazdach poprzez wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni - zgodnie z zaleceniem inspektora nadzoru. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, w tym szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - zał. nr 8 do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miasta Mysłowice - ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie określonym uPzp, przy czym wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje Zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu. 4. Oryginał wadium, wniesionego w formie niepieniężnej łącznie z pisemną dyspozycją wykonawcy o wyłączeniu tegoż dokumentu z oferty po zaistnieniu podstaw do zwrotu wadium, należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia wypłaty kwoty wadium na każde żądanie Zamawiającego w wypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, przy czym warunki automatycznego i całkowitego wygaśnięcia wadium wniesionego w formie niepieniężnej nie mogą być sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych, bowiem w sytuacji wspomnianej sprzeczności z ustawą Prawo zamówień publicznych wadium nie będzie zabezpieczać oferty w sposób prawem przewidziany. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą (jeżeli przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to do pierwszego dnia następującego po dniu ustawowo wolnym od pracy). 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje wg przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.myslowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach