Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Lipowej w Parzęczewie.

Gmina Parzęczew ogłasza przetarg

  • Adres: 95045 Parzęczew, ul. Południowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 718 60 95 , fax. 427 186 066
  • Data zamieszczenia: 2017-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Parzęczew
    ul. Południowa 1
    95045 Parzęczew, woj. łódzkie
    tel. 42 718 60 95, fax. 427 186 066
    REGON: 47205781000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Lipowej w Parzęczewie.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa ulicy Lipowej w Parzęczewie, polegająca na wykonaniu m.in.: - robót rozbiórkowych, - korytowania i frezowania istniejącej nawierzchni drogi, - zabezpieczenia istniejących kabli energetycznych i telefonicznych, - regulacji pionowej studzienek urządzeń podziemnych, - ustawienia krawężników betonowych 100x30x15 cm na ławie betonowej z oporem, - podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15,00 cm, - warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej grubości 4,00 cm, - nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej o grubości 3,00 cm (warstwa ścieralna), - ustawienia obrzeży betonowych 100x30x8 cm. jako obramowanie zjazdów i chodników, - ułożenia chodników z kostki brukowej gr. 6,00 cm na podsypce cementowo – piaskowej, - zjazdów z kostki brukowej gr. 8,00 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15,00 cm, - jednostronnym poboczy z kruszywa łamanego gr. 10,00 cm, - robót wykończeniowych – oznakowanie pionowe i poziome. Szerokość drogi 5,00 m. Zatwierdzenie i wykonanie projektów organizacji ruchu (stałej i na czas robót) na przedmiotowe oznakowanie leży po stronie Wykonawcy. Oznakowanie pionowe należy wykonać zgodnie z n/w przepisami: 1) Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym 2) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 roku w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem 3) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach 4) Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych. Wymiary oznakowania pionowego użyte w przedmiotowy zadaniu nie mogą być mniejsze niż wymiary znaków drogowych stosowanych na drodze gminnej. Stare oznakowanie pionowe i bariery stanowią własność Gminy. Wykonawca dostarczy zdemontowane materiały we wskazane miejsce przez Zamawiającego – plac Urzędu Gminy w Parzęczewie. Okres gwarancji, którą udzieli Wykonawca na przedmiot zamówienia wynosi co najmniej 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać okres gwarancji w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis w zakresie okresu gwarancji znajduje się w dziale XXVI – Kryterium Nr 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót. Wykonawcy zobowiązani są do kierowania się odpowiednimi normami z zakresu ochrony środowiska w trakcie wszystkich prac oraz ograniczenia do minimum szkodliwego oddziaływania w roślinności, glebie, wodach gruntowych, wodach powierzchniowych, krajobrazie oraz zakłócenia. 2. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, nazwy własne wskazujące na pochodzenie danego produktu, materiału, urządzeń Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rzeczy równoważnych do podanych w opisie, pod warunkiem, że rzeczy te będą spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Wykonawca, który zastosuje rzeczy równoważne, ma obowiązek wykazać, że posiadają one parametry takie same lub wyższe niż rzeczy określone w opisie przedmiotu zamówienia. Uwaga Szczegółowe rozwiązania projektowe, zalecenia dotyczące zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót oraz zakres robót określa dokumentacja techniczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako załączniki, pełnią funkcję pomocniczą. Jeżeli przedmiary robót w pozycji podstawa, posiadają podstawę wyceny, należy ją traktować pomocniczo. Wykonawca może wycenić ofertę na podstawie dowolnych podstaw wyceny. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na postawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały w trakcie realizacji niniejszej umowy następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a) Roboty bitumiczne - Opis czynności: frezowanie nawierzchni, oczyszczenie nawierzchni, skropienie nawierzchni, ułożenie warstwy wiążącej, ułożenie warstwy ścieralnej; b) Roboty ziemne - Opis czynności: wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, zagęszczenie podłoża; 2) Wykonawca zobowiązany jest, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności wskazane powyżej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.) 3) Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, zaświadczenia zanonimizowanego lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lub w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego. 4) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie 3) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i może być podstawą do stwierdzenia, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy z Zamawiającym, a w trakcie trwania umowy może być podstawą o naliczenia kary umownej. 5) W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 3 pkt 1, Zamawiający może zawiadomić Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli. 6) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w ust 3 pkt 3, za każde zdarzenie. Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca skoordynuje i uzgodni prace z gestorem sieci zlokalizowanych w przedmiotowej ulicy tj. Zakładem Gospodarki Komunalnej w Parzęczewie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach