Zarząd Dróg Miejskich w Koninie ogłasza przetarg
- Adres: 62-510 Konin, Zakładowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
- Data zamieszczenia: 2019-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
Zakładowa 4
62-510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
REGON: 36311886100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Leśnej w Koninie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Leśnej w Koninie, obejmująca m.in.: 1. Rozbiórkę istniejących nawierzchni jezdni, zjazdów i chodników, wraz z krawężnikami i obrzeżami. 2. Wykonanie nawierzchni jezdni z SMA dla ruchu KR3 3. Wykonanie nawierzchni zjazdów indywidualnych z kostki brukowej bezfazowej (kolor grafitowy) 4. Wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej bezfazowej (kolor szary) oraz zastosowanie Systemu fakturowych oznaczeń nawierzchniowych – FON 5. Wykonanie nawierzchni ciągów pieszo-rowerowych z betonu asfaltowego AC8S dla ruchu KR1 6. Wykonanie przebudowy kanalizacji deszczowej oraz budowę nowych przykanalików kanalizacji deszczowej 7. Budowę oświetlenia ulicznego, 8. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 9. Wykonanie robót towarzyszących m.in.: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, humusowanie i obsianie trawą, regulacja urządzeń podziemnych itp. 10. Wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach min: 120 cm wysokości i 180 cm szerokości 2.Szczegóły dotyczące zakresu robót zawarte są w dokumentacji projektowej obejmującej: 1) Projekt Budowlany. 2) Projekt Wykonawczy. 3) Projekt Stałej Organizacji Ruchu. 4) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 5) Przedmiar robót. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Gwarancja Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia wynosi min. 5 lat od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego, z wyłączeniem: • zieleni - trawy, której okres gwarancji trwa do pierwszego koszenia, • oznakowania poziomego – dla którego okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, Po ww. okresie zostanie przeprowadzony odbiór pogwarancyjny - w przypadku zieleni wykonawca robót zostanie zwolniony z dalszej pielęgnacji. 5. Wizja lokalna Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być wykonane prace i uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie niezbędne mu informacje do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona na koszt własny i ryzyko Wykonawcy. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa lecz zalecana z uwagi na udostępnioną dokumentację techniczną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100. Szczegóły dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale VI SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oryginał zobowiązania innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca zgodnie z art. 22a, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 3. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu; o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie miejsc postojowych na ul. Cmentarnej w Kowalewie
Dodano: 2024-07-10 - Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika ul. Jurackiej w Poznaniu – odc. od budynku nr 17 do chodnika o nawierzchni bitumicznej
Dodano: 2024-07-05 - Rozbudowa publicznej drogi gminnej numer 287047P oraz numer 287001P w Krzyszczewie
Dodano: 2024-06-28 - BUDOWA I MODERNIZACJA PARKINGÓW W M. KOŁO ZADANIE NR 1 - BUDOWA PARKINGU PRZY PRZEDSZKOLU MIEJSKIM NR 5 W KOLE; ZADANIE NR 2 - BUDOWA PARKINGU PRZY MIEJSKIM DOMU KULTURY W KOLE.
Dodano: 2024-04-18 - Budowa ulicy Strażackiej w miejscowości Włoszakowice
Dodano: 2024-02-08 - Budowa i przebudowa dróg w miejscowości Myślniew, Marcinki, Bałdowice, Parzynów-Mostki w Gminie Kobyla Góra
Dodano: 2024-01-31 - Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 4906P Gostyń - Brzezie wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego - ETAP II (km 0+619 - 1+530)
Dodano: 2023-11-22 - Przebudowa dróg gminnych
Dodano: 2023-11-15 - Przebudowa drogi gminnej ul. Bursztynowej w Przygodzicach i Wysocku Małym wraz z parkingiem
Dodano: 2023-10-12 - Remont drogi gminnej nr 843565P Olszyna-Ignaców w miejscowościach Ignaców i Mostki
Dodano: 2023-10-04