Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Legionistów w Wąbrzeźnie

Gmina Miasto Wąbrzeźno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Wolności
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6884500, , fax. 56 6882748
  • Data zamieszczenia: 2020-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Wąbrzeźno
    ul. Wolności 18
    87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6884500, , fax. 56 6882748
    REGON: 871118780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wabrzezno.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Legionistów w Wąbrzeźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w zakresie przebudowy dróg gminnych. Zakres prac w ulicach obejmuje m. in: 1) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 15 cm, 2) rozebranie krawężników betonowych, 3) regulację pionową studzienek dla włazów kanałowych (istniejących) wraz z założeniem pierścieni odciążających, 4) wymianę włazów żeliwnych, 5) regulację pionową wszystkich studzienek dla zaworów wodociągowych, gazowych, kanalizacyjnych i wód opadowych oraz telekomunikacyjnych, 6) formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami, piasek z dowozu, 7) zamontowanie studzienek ściekowych o średnicy 500 mm z osadnikiem wraz z wpustem żeliwnym klasy D 400, 8) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa, grub. 15 cm, 9) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grub. 10 cm (chodniki), 10) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grub. 20 cm (zjazdy), 11) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W o grubości 7 cm (warstwa wiążąco - wyrównawcza), 12) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC8S o grubości 4 cm (warstwa ścieralna), 13) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej fazowanej: chodniki (kolor szary, grubość kostki 6 cm), parkingi (kolor szary, grubość kostki 8 cm),wjazdy (kolor czerwony, grubość kostki 8 cm), 14) ustawienie krawężnika betonowego (15x30x100 cm) na ławie betonowej z oporem, 15) ustawienie obrzeża betonowego (8x30x100 cm) na ławie betonowej z oporem, 16) wykonanie trawników na terenie płaskim. 2. Nawierzchnia dróg z kostki betonowej: chodniki, parkingi – kolor szary, na wjazdach – kolor czerwony. 3. Cały materiał rozbiórkowy z dróg jest własnością Wykonawcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres stanowią: 1) projekty budowlano – wykonawcze – Załącznik nr 9, 2) przedmiary robót przekazane przez zamawiającego – stanowią materiał dodatkowy (uzupełniający) ułatwiający wykonawcom skalkulowanie ryczałtowej ceny ofertowej dla całego przedsięwzięcia – Załącznik nr 10, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik nr 11. 5. Program zapewnienia jakości (PZJ) Wykonawca jest zobowiązany opracować i przedstawić do akceptacji Inżyniera/Kierownika projektu program zapewnienia jakości. W programie zapewnienia jakości Wykonawca powinien określić, zamierzony sposób wykonywania robót, możliwości techniczne, kadrowe i plan organizacji robót gwarantujący wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, SST oraz ustaleniami. Program zapewnienia jakości powinien zawierać: 1) organizację wykonania robót, w tym terminy i sposób prowadzenia robót, 2) organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót, 3) sposób zapewnienia bhp w czasie trwania robót, 4) wykaz zespołów roboczych, ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne, 5) wykaz osób odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonania poszczególnych elementów robót, 6) system (sposób i procedurę) proponowanej kontroli i sterowania jakością wykonywanych robót, 7) wyposażenie w sprzęt i urządzenia do pomiarów i kontroli (opis laboratorium własnego lub laboratorium, któremu Wykonawca zamierza zlecić prowadzenie badań), 8) sposób oraz formę gromadzenia wyników badań laboratoryjnych, zapis pomiarów, nastaw mechanizmów sterujących, a także wyciąganych wniosków i zastosowanych korekt w procesie technologicznym, proponowany sposób i formę przekazywania tych informacji Inżynierowi/Kierownikowi projektu. 6. Wykonawca będzie zobowiązany przygotować i uzgodnić tymczasową organizację ruchu na czas prowadzenia robót. 7. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo – finansowym. 9. Zamawiający wymaga, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 15 cm, 2) rozebranie krawężników betonowych, 3) regulację pionową studzienek dla włazów kanałowych (istniejących) wraz z założeniem pierścieni odciążających, 4) wymianę włazów żeliwnych, 5) regulację pionową wszystkich studzienek dla zaworów wodociągowych, gazowych, kanalizacyjnych i wód opadowych oraz telekomunikacyjnych, 6) formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami, piasek z dowozu, 7) zamontowanie studzienek ściekowych o średnicy 500 mm z osadnikiem wraz z wpustem żeliwnym klasy D 400, 8) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa, grub. 15 cm, 9) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grub. 10 cm (chodniki), 10) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grub. 20 cm (zjazdy), 11) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W o grubości 7 cm (warstwa wiążąco - wyrównawcza), 12) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC8S o grubości 4 cm (warstwa ścieralna), 13) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej fazowanej: chodniki (kolor szary, grubość kostki 6 cm), parkingi (kolor szary, grubość kostki 8 cm),wjazdy (kolor czerwony, grubość kostki 8 cm), 14) ustawienie krawężnika betonowego (15x30x100 cm) na ławie betonowej z oporem, 15) ustawienie obrzeża betonowego (8x30x100 cm) na ławie betonowej z oporem, 16) wykonanie trawników na terenie płaskim. 10. Szczegóły, dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały zawarte w § 5 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 11. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo naliczenia kary w wysokości 1.000,00 zł w przypadku niedopełnienia przez wykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 10 za każdą osobę, wobec której wykonawca nie dopełnił obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 12. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 13. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie zadania objętego niniejszym postępowaniem ze środków Funduszu Dróg Samorządowych od Wojewody Kujawsko – Pomorskiego. Zamawiający informuje, że w przypadku nie otrzymania środków w ramach ww. dofinansowania na realizację przedmiotowej inwestycji postępowanie zostanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr konta: Bank Spółdzielczy w Brodnicy 07 9484 1033 2319 1806 1080 0006 z adnotacją: „Wadium – Przebudowa ulicy Legionistów w Wąbrzeźnie”. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium dołączyć do oferty. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku składania oferty: a) w formie elektronicznej - wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Dokument wadialny musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, b) w formie papierowej - wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz - należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty, nie spięty w całość z ofertą. Dokument gwarancyjny musi być podpisany przez osoby upoważnione do jego wystawienia. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wyraźnie wynikać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty i zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 2) jakiego postępowania dotyczy, 3) określać wykonawcę, beneficjenta gwarancji (Gmina Miasto Wąbrzeźno adres Urząd Miasta Wąbrzeźno ul. Wolności 18, 87 – 200 Wąbrzeźno) oraz gwaranta, 4) kwotę gwarancji, 5) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 6) miejsce i termin zwrotu gwarancji. W przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w treści dokumentu winna znaleźć się informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej. 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi. 5.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów lub ich odpowiednika w danym kraju).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach