Przetargi.pl
„Przebudowa ulicy Łąkowej w Św. Katarzynie oraz budowa i przebudowa 1 etapu ulicy Św. Krzyża w Siechnicach”

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2020-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ulicy Łąkowej w Św. Katarzynie oraz budowa i przebudowa 1 etapu ulicy Św. Krzyża w Siechnicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Przebudowa ulicy Łąkowej w Św. Katarzynie oraz budowa i przebudowa 1 etapu ulicy Św. Krzyża w Siechnicach” 3.3. Zamówienie obejmuje: a) przebudowę ul. Łąkowej w Świętej Katarzynie od skrzyżowania z ul. Główną do skrzyżowania z ul. Św. Krzyża o długości ok. 394,0 m, tj.: • przebudowę jezdni o nawierzchni z kostki betonowej i szerokości 5,0 m, • budowę jednostronnego chodnika z kostki betonowej o szerokości od 2,0 do 3,6 m, • budowę zjazdów z kostki betonowej, • budowę pobocza utwardzonego kruszywem, • budowę muru oporowego, • montaż stalowej balustrady o wysokości 110 cm, • budowę oświetlenia ulicznego wraz z przyłączeniem do sieci, • budowę kanalizacji deszczowej, • budowę kanału teletechnicznego, • zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej, • zabezpieczenie wodociągu, • przebudowę istniejącej kanalizacji sanitarnej na długości 440,0 m, • przebudowę istniejącej pompowni ścieków sanitarnych • wycinkę kolidujących drzew i krzewów, • nasadzenia krzewów b) budowę i przebudowę ul. Św. Krzyża w Siechnicach, na odcinku od skrzyżowania z ul. Łąkową do km 0 + 500,0, tj.: • budowę i przebudowę jezdni o nawierzchni asfaltowej i szerokości 5,5 m, • budowę chodnika z kostki betonowej i szerokości 2,0 m, • budowę zjazdów z kostki betonowej, • przebudowę i budowę kanałów na istniejącym rowie melioracyjnym, • budowę kanalizacji deszczowej, • budowę oświetlenia ulicznego wraz z przyłączeniem do sieci, • budowę kanału teletechnicznego, • zabezpieczenie i przebudowa sieci elektroenergetycznej, • zabezpieczenie i przebudowa wodociągu, • budowę i przebudowę kanalizacji sanitarnej, • przebudowę sieci ciepłowniczej, • renowację rowu melioracyjnego, • budowę muru oporowego, • budowę zatoki autobusowej, • wycinkę kolidujących drzew i krzewów, • nasadzenia drzew i krzewów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:  Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony druk oferty załącznik nr 1. Cena zawarta w ofercie musi uwzględniać wszystkie prace wynikające z dokumentacji. 2) Podpisane oświadczenie (w załączeniu druk o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2) UWAGA: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu (Załącznik nr 2). 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres realizacji zadania (Załącznik nr 3) – jeżeli dotyczy Wykonawcy. 4) Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy – stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów – jeżeli dotyczy. 5) Oferta wykonawców wspólne ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) musi spełniać następujące wymagania:  podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum.  oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.  Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy wykonawca w zakresie w jakim go dotyczą. 6) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze. 7) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy, jeżeli wykonawca występuje jako spółka cywilna a oferta nie jest podpisywana przez członków spółki cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach