Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Kraushara wraz z przebudową sieci wodociągowej w ul. Kraushara na terenie Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-517 Warszawa, Rakowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 36 252, , fax. 224436254
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
    Rakowiecka 25/27
    02-517 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 36 252, , fax. 224436254
    REGON: 01525966300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Kraushara wraz z przebudową sieci wodociągowej w ul. Kraushara na terenie Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres obejmuje rozbiórkę istniejących nawierzchni betonowych z trylinki i płyt betonowych oraz innych nawierzchni wraz z istniejącymi podbudowami, obramowań typu krawężniki, obrzeża itp., w pasie drogowym ulicy, wykonanie robót ziemnych oraz ustawienie krawężników i obrzeży, budowę nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, miejsc postojowych, robót wykończeniowych w tym elementów organizacji ruchu. Po wykonaniu robót rozbiórkowych należy wykonać prace polegające na przebudowie sieci wodociągowych wraz z przyłączami wg dokumentacji projektowej . Po zakończeniu robót ziemnych związanych z przebudową wodociągu można rozpocząć etap podbudów dla nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników i miejsc postojowych w zatokach. W zakres robót wchodzi wycinka istniejących drzew wyłącznie na podstawie uzyskanych przez Zamawiającego decyzji. Po zakończeniu robót należy zagospodarować teren przyległy i założyć zieleń w pasie drogi ul. Kraushara. Drzewa, które nie wymagają wycinki należy zabezpieczyć w celu uniemożliwienia ich uszkodzenia. W zakresie oświetlenia należy zdemontować istniejące oświetlenie i wykonać nową instalację wraz ze słupami z wysięgnikami i punktami świetlnymi. Zakres zamówienia obejmuje również aktualizację stałej organizacji ruchu. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks Pracy (Dz. U. 2020 r. poz. 1320) osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: Dla Zadania nr 1 – roboty budowlane określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. poz. 1125) związane z realizacją przedmiotu zamówienia, z wyjątkiem czynności wykonywanych przez kierowników budowy, kierowników robót, tj. osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333); Dla Zadania nr 2 – związane z zabezpieczeniem BHP; brukowanie, naprawienie, rozbieranie nawierzchni drogowych; transport materiałów na miejsce pracy; ustawianie krawężników, gazonów pod sznur; wykonywanie wykopu i nasypu; wykonywanie prac porządkowych w rejonie budowy; układanie nawierzchni drogowych z mas asfaltobetonowych przy pomocy rozkładarki lub ręcznie; prace związane z przebudową oświetlenia drogowego; prace związane z przebudową odwodnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaW niu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ). przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 6. Informacja o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ) 7. Kosztorysy ofertowe (wzory druku załączniki nr 8A, 8B, 8C, 8D, 8E, 8F do SIWZ) 8. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). 9. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369 ze zm.)) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (wzór druku załącznik nr 9 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach