Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Kościelnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w Damasławku

Urząd Gminy Damasławek ogłasza przetarg

  • Adres: 62110 Damasławek, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 613 611 , fax. 672 613 627
  • Data zamieszczenia: 2017-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Damasławek
    Rynek 8
    62110 Damasławek, woj. wielkopolskie
    tel. 672 613 611, fax. 672 613 627
    REGON: 53316200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Kościelnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w Damasławku
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zagospodarowanie istniejącego pasa drogowego Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Damasławek przy kościele Św. Stanisława oraz przy Publicznym Przedszkolu w Damasławku. Obecnie w miejscu projektowanego obiektu znajduje się plac o nawierzchni gruntowej porośnięty małymi drzewami oraz krzakami, służący mieszkańcom jako prowizoryczny parking. Wzdłuż ulicy Kościelnej znajduje się chodnik z płytek betonowych, z których większość nadaje się jedynie do rozbiórki. Nawierzchnia jezdni ze względu na zużycie związane z upływem czasu w znacznym stopniu jest zniszczona. Znajdują się na niej głównie spękania siatkowe, które w wyniku przebudowy zostaną uszczelnione oraz przykryte nową warstwą betonu asfaltowego. Planowane zagospodarowanie pasa drogowego Budowa parkingu poprzez utwardzenie kostką betonową i nadaniu projektowanych spadków zapewni należyte odwodnienie. Utwardzenie nawierzchni parkingu oraz ułożenie nowej warstwy ścieralnej na jezdni wpłynie na poprawę stanu środowiska, zmniejszy poziom hałasu, zapylenie i emisję spalin. Istniejący krawężnik wzdłuż ulicy należy rozebrać i dokonać ponownego ustawienia nowego krawężnika na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Powstałe podczas rozbiórki krawężnika wyrwy w nawierzchni asfaltowej należy uzupełnić betonem asfaltowym. Na całym zarysie parkingu (zgodnie z planem sytuacyjnym) ustawić krawężnik betonowy o wymiarach 15x22 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Krawężnik wynieść 4 cm nad nawierzchnię parkingu. W miejscu połączenia istniejącej nawierzchni asfaltowej z projektowaną nawierzchnią z kostki betonowej (wjazd na parking) należy umieścić obniżony krawężnik o wymiarach 15x22 cm. Krawężnik betonowy 15x30 cm oddzielać będzie chodnik od istniejącej nawierzchni asfaltowej oraz projektowanego parkingu. Po wykonaniu powyższych robót należy wykonać konstrukcję nawierzchni o parametrach wskazanych w dalszej części opracowania. Stanowiska postojowe (ustawione pod kątem 90° do krawężnika) posiadać będą wymiary 4,50 x 2,50 m oraz 4,50x3,60 (miejsca dla niepełnosprawnych). Linie rozgraniczające stanowiska wykonać z kostki brukowej koloru czerwonego w przypadku stanowisk postojowych z kostki oraz w przypadku miejsc postojowych na asfalcie należy linie rozgraniczające wymalować metodą cienkowarstową. Parking posiadać będzie 36 wyznaczonych miejsc postojowych dla samochodów osobowych w tym 8 na asfalcie. Przy wjeździe na parking umieszczony zostanie znak D-18 „Parking” z tabliczką „Tylko dla pojazdów do 2,5 t” Nawierzchnię jezdni ulicy Kościelnej należy wyrównać betonem asfaltowym w ilości 100 kg/m2 (AC11W) oraz ułożyć na niej warstwę ścieralną grub. 4 cm z betonu asfaltowego (AC11S). Przed wykonaniem powyższych czynności istniejącą jezdnię poszerzamy obustronnie po około 25 cm w celu uzyskania docelowej szerokości 5,50 m. Chodniki po uprzednim rozebraniu należy przesunąć zgodnie z nowym przebiegiem wskazanym na planie sytuacyjnym. Zjazdy do posesji umocnić kostką betonową grub. 8 cm na podbudowie z chudego betonu. Przekrój normalny projektowanego parkingu dla samochodów osobowych: - szerokość jezdni z kostki betonowej grub. 8 cm – zmienna (zgodnie z planem sytuacyjnym), - pochylenie poprzeczne parkingu – 2% w kierunku jezdni ulicy Kościelnej, - pochylenie podłużne parkingu – spadek od Domu Kultury do Kościoła Parafialnego, - obramowanie parkingów – krawężnik betonowy 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 oraz krawężnik obniżony 15x22 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Konstrukcja parkingu: - warstwa ścieralna z kostki betonowej w kształcie cegiełki o grub. 8 cm, - podsypka cementowo – piaskowa grub. 3 cm, - podbudowa zasadnicza z chudego betonu Rm=6-9 MPa grub. 15 cm, - warstwa odsączająca z piasku o wodoprzepuszczalności powyżej 8 m/dobę grub. 10 cm. Przekrój normalny projektowanego chodnika: - szerokość 1,5 m, - pochylenie poprzeczne chodnika – 2% w kierunku jezdni ulicy Kościelnej, - obramowanie obustronne obrzeżem betonowym 6x20 cm na ławie z betonu C12/15. Konstrukcja chodnika: - warstwa ścieralna z kostki betonowej w kształcie cegiełki o grub. 6 cm, - podsypka cementowo – piaskowa grub. 3 cm, - warstwa odsączająca z piasku o wodoprzepuszczalności powyżej 8 m/dobę grub. 10 cm. Przekrój normalny zjazdów: - szerokość zmienna (zgodna z przedmiarem robót), - pochylenie poprzeczne i podłużne nawiązane do istniejącej jezdni i bram oraz przyległego chodnika, - obramowanie obustronne obrzeżem betonowym 6 x 20 cm na ławie z betonu C12/15 (nie dotyczy miejsc w których zjazdy znajdują się w ciągu chodnika). Konstrukcja zjazdów: - warstwa ścieralna z kostki betonowej w kształcie cegiełki o grub. 8 cm, - podsypka cementowo – piaskowa grub. 3 cm, - podbudowa zasadnicza z chudego betonu Rm=6-9 MPa grub. 15 cm, - warstwa odsączająca z piasku o wodoprzepuszczalności powyżej 8 m/dobę grub. 10 cm. Przekrój podłużny Projektowany parking wysokościowo dostosowany zostanie do istniejącej drogi. Ze względu na odwodnienie spadek podłużny skierowany zostanie od Domu Kultury do Kościoła Parafialnego. Umożliwi to częściowy spływ wody z projektowanego parkingu. Przyległe chodniki umieszczone zostaną poza pasem zieleni około 12 cm nad poziomem krawędzi jezdni asfaltowej. Niweleta jezdni asfaltowej ulegnie podniesieniu ze względu na ułożenie warstwy wyrównawczej oraz ścieralnej z betonu asfaltowego. Odwodnienie Odwodnienie parkingu odbywać się będzie poprzez odpowiednie spadki poprzeczne i podłużne kierujące wodę do projektowanych wpustów ulicznych. Woda z jezdni zostanie wprowadzona do projektowanej kanalizacji deszczowej. Woda z chodników spłynie na pas zieleni umieszczony przy krawężniku betonowym. Wykonanie osadnika i separatora substancji ropopochodnych wraz z niezbędnymi robotami ziemnymi oraz umocnieniem wylotu kanalizacji narzutem kamiennym na podbudowie betonowej. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania separatora zintegrowanego z osadnikiem, o ile spełni on poniższe parametry: wysokosprawny separator koalescencyjny substancji ropopochodnych przeznaczony do współpracy z osadnikiem wstępnym (separator z „by-pass”). Kręgi wykonane z betonu C35/45 w klasie obciążeń typu ciężkiego. Przepływ nominalny 20 l/s. Średnica wewnętrzna 1200 mm, głębokość posadowienia (w zależności od modelu) min. 2,0 m. Oprócz tego należy zastosować typowy osadnik z kręgów z betonu C35/45 w klasie obciążeń typu ciężkiego. Średnica 1200 mm. Głębokość posadowienia min. 2,0 m.Uwaga! 1.Zmiana rodzaju krawężnika z 15/30 na 15/22 na odcinku: strona prawa od 0 + 000 do 0 + 375 oraz strona lewa od 0 + 000 do wjazdu 0 + 169,30 , a także przy chodniku wzdłuż parkingu. 2.Materiały rozbiórkowe stanowią własność Inwestora i odtransportowane będą na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach