Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Konopnickiej w Ciechanowcu wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej

Gmina Ciechanowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 18-230 Ciechanowiec, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 771 145 , fax. 862 771 066
  • Data zamieszczenia: 2019-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ciechanowiec
    ul. Mickiewicza 1
    18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
    tel. 862 771 145, fax. 862 771 066
    REGON: 45067015000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/Zam_publiczne/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Konopnickiej w Ciechanowcu wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową ulicy Konopnickiej w Ciechanowcu wraz z budową kanalizacji sanitarnej, przewidziane do wykonania zgodnie z dokumentacją techniczną i warunkami określonymi dla Wykonawcy robót. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi.: - roboty pomiarowe trzech odcinków drogi wraz z odtworzeniem pasa drogowego o łącznej długości ok. 540 m, - karczowanie krzaków i podszyć rzadkich w tym podcięcie nawisających konarów drzew ok. 0,02 ha, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) wraz z wywiezieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego o pow. ok. 3832 m2, - rozbiórka krawężników ok.82 m, rozbiórka obrzeży ok. 9 m, - rozbiórka istniejących chodników z kostki brukowej betonowej ok.18 m2, - demontaż znaków drogowych szt. 2, - wykonanie robót ziemnych z wbudowaniem w miejscu 107,49 m3, - wykonanie wykopów z transportem urobku na odl. do 1 km ok. 2028 m3, - korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem na gł. 50 cm – 3807,45 m2 : na gł. 30 cm – 217 m2 ; na gł. 20 cm – 1311 m2, - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 5 cm ok. 77 m2, - wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego z mieszanek mineralno-asfaltowych gr. 4 cm – warstwa ścieralna – pow. pow. 2198,00 m2, - wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego z mieszanek mineralno-asfaltowych gr. 4 cm – warstwa wiążąca – pow. 2198,00 m2, - wykonanie warstwy odcinającej z piasku zagęszczonej mechanicznie gr. 20 cm pow. 3807 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 30 cm (20 cm + 10 cm), w ilości ok. warstwa dolna 4024,45 m2, warstwa górna ok. 3922 m2, - wykonanie poboczy żwirowych z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm, szer. 1,00m, pow. ok. 2741 m2, - ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm ok. 692 m; obrzeży o wym. 30x8 cm ok. 480 m, - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 5 cm pow. 1724 m2, - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm pow. 1311,00 m2, - humusowanie trawników wraz z obsianiem trawą pow. 2052 m2, - wykonanie rurociągów typ HDPE 110/6,3 wzdłuż linii telekomunikacyjnej o długości ok. 28 m, rurociągu A 58 PS (dwudzielna) jako zabezpieczenie istniejącej linii telekomunikacyjnej dł. ok. 28 m, rurociągu typ A110 PS (dwudzielna) o śr.110mm jako zabezpieczenie kabla energetycznego dł. 45,5 m, - wykonanie kanału kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur gładkościennych PVC śr. 200 mm długość ok. 201 m oraz o śr. 160 mm długość ok. 120 m, - wykonanie studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej fi. 600 mm – 7 szt., - regulacja pionowa pokryw zaworów wodociągowych szt. 12 oraz przestawienia hydrantów pod ogrodzenia szt. 1, - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt.6, - wykonanie oznakowania pionowego wg. projektu stałej organizacji ruchu drogowego - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0,3 m2 szt. 14; znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3 m2 szt. 23, - oznakowanie poziome typu P-10 o pow. ok. 71,00 m2, - sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, - wykonanie odwodnienia poprzez powierzchniowy spływ wód do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Pińczowskiej i Polskiej, - na planowanych do przebudowy odcinkach drogi zaprojektowano daszkowy spadek poprzeczny wynoszący 2% skierowany w kierunku krawędzi jezdni , na łukach wg. normatywu, na poboczach zastosowano spadek poprzeczny wynoszący 6% skierowany w kierunku rowu/skarpy. Po przebudowie parametry techniczne drogi będą wynosić Vp = 40 km/h, obciążenie ruchem – KR1, długość projektowanych odcinków drogi – ogółem 540,5 m, szerokość pasa ruchu 3,00 m i 2,5 m, szerokość chodnika na odcinku I i II 2,00 m, na odcinku III zmienna w granicach pasa drogowego. Urobek pozyskany z robót ziemnych należy odwieźć na odkład w miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego. Urobek ten stanowi własność Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BS w Ciechanowcu nr rachunku: 54 8749 0006 0000 1241 2000 0070 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RI.271.21.2019”. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga dołączenia oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) do oferty. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w ww. zakresie. Zamawiający dokona potwierdzenia spełniania ww. warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy, 2) Kosztorys ofertowy – Zał. Nr 1 do oferty, 3) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 2 do oferty; 4) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania – Zał. Nr 3 do oferty; 5) Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 4 do oferty; 6) Pełnomocnictwo (notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika). 7) Potwierdzenie/dowód wpłaty wadium. Ponadto Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229). Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach