Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Klonowej w Kolonii Rybackiej

Gmina Węgorzewo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. Zamkowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 874 275 400 , fax. 874 275 401
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgorzewo
    ul. Zamkowa 3
    11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 874 275 400, fax. 874 275 401
    REGON: 79067130800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Klonowej w Kolonii Rybackiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi długości 376,95 m ul. Klonowej na działkach gminnych o nr ewid. 23 i 218 oraz nr 215/2 będącej w zarządzie GDDKiA. Droga o szerokości 5 m z kanalizacja deszczową o nawierzchni z betonu asfaltowego, zjazdy na posesje z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, zjazdy na posesje z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm i mini rondo z wysepką z kostki granitowej gr. 18 cm. Zakres robót obejmuje: 1. Pełną obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy. 3. Rozbiórkę istniejących nawierzchni jezdni, krawężników i obrzeży. Materiały rozbiórkowe należy przewieźć we wskazane przez Zamawiającego miejsce na odległość do 7 km. 4. Wycinkę i karczowanie drzew ( szt. 13) i krzewów i zabezpieczenie pozostałych drzew na czas robót budowlanych przed uszkodzeniem. 5. Budowę kanalizacji deszczowej – kolektor Ø 315 mm długości 366,5 m, przykanaliki Ø 160 mm długości 80,5 m, studnie rewizyjne Ø 1200 mm szt. 17, studnia rewizyjna Ø 1500 mm szt. 1, studnia chłonna Ø 2000 mm szt. 1, studzienki deszczowe z wpustami ulicznymi szt. 26. 6. Wykonanie nowych warstw jezdni (2000 m2 ), chodników (1.105 m2), zjazdów (401 m2) i wyspy środkowej ronda (20 m2 ). 7. Regulację studni i zaworów infrastruktury technicznej. 8. Wymiana 7 opraw oświetlenia drogowego i kabli w słupach oświetleniowych. 9. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 10. Zagospodarowanie terenu. Wykonawca, przed rozpoczęciem robót budowlanych powinien opracować harmonogram całości prac i uzgodnić go z Zamawiającym. Oferent zobowiązany jest do zapoznania się z terenem planowanej inwestycji. Przy wykonywaniu prac niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w obowiązujących przepisach prawa. Wykonawca winien zapewnić dojazd do firm, instytucji oraz nieruchomości osób fizycznych. Wykonawca winien uwzględnić wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej – w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją, a dokumentami pomocniczymi (przedmiarem robót) – przesądzają zapisy dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna: Załącznik Nr 1 do SIWZ – Projekty budowlane (branża drogowa, elektryczna i sanitarna) Załącznik Nr 2 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiary robót ( materiał pomocniczy) Załącznik Nr 4 do SIWZ – Projekt stałej organizacji ruchu UWAGA: Załączone przedmiary robót, są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawarte są w pkt. 16 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w niniejszej SIWZ (Formularz 3.4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach