Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Jaćwingów w Ełku – II etap

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2016-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4
    19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Jaćwingów w Ełku – II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Jaćwingów w Ełku. Zakresem przebudowy objęty jest odcinek ulicy Jaćwingów oznaczony w projekcie jako odcinek T1, położony pomiędzy ulicą Suwalską a placem manewrowym na końcu tej ulicy o długości 215 mb. Poza zakresem zamówienia jest ulica oznaczona w dokumentacji projektowej jako T2 (odcinek od ulicy Jaćwingów miedzy zabudową szeregową i jednorodzinną). W zakres prac do wykonania wchodzi wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem nawierzchni wjazdów, chodników i parkingu z kostki brukowej betonowej. W ramach zadania należy wykonać kanalizację deszczową oraz oświetlenie uliczne. Dokumentacja projektowa branży elektrycznej przewidywała wykonanie oświetlenia ulicznego na słupach stalowych, oprawy sodowe oraz przebudowę szafki zasilającej. Zamawiający rezygnuje z przebudowy szafki zasilającej (pozostaje istniejąca) oraz należy przewidzieć wykonanie oświetlenia z zastosowaniem słupów aluminiowych i opraw oświetleniowych typu LED (Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13). Kabel oświetlenia ulicznego wprowadzić do istniejącej szafki oświetleniowej zlokalizowanej przy ul. Suwalskiej z nawiązaniem do wcześniej wykonanego oświetlenia (latarnie Nr. 14, 15, 16, 17, 18,19). Wytyczne do oświetlenia ulicznego stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Przed wykonaniem robót drogowych, wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania będzie zobowiązany udostępnić plac budowy innemu wykonawcy w celu wykonania robót związanych z budową kanalizacji sanitarnej wg odrębnej dokumentacji projektowej. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje: 1. wykonanie robót rozbiórkowych, 2. wykonanie robót ziemnych, 3. budowa kanalizacji deszczowej, a) przedłużenie sieci - wykop wraz z jego zabezpieczeniem, zasypaniem i zagęszczeniem (do wymogów drogowych), montaż nowych rur, montaż studni betonowej prefabrykowanej rewizyjnej, b) montaż wpustów deszczowych z osadnikiem i przykanalików z włączeniem do istn. i nowych studni betonowych, c) przebudowa sieci – demontaż z utylizacją części istniejącej sieci deszczowej fi400kam. wraz ze studniami (po trasie przebudowy) wraz z montażem nowego kolektora i studni, d) wymiana zwieńczeń istniejących studni deszczowych (wymiana pierścienia, pokrywy i włazu), e) montaż układu podczyszczania wód opadowych (osadnik + separator) z zabezpieczeniem i odwodnieniem wykopu wraz z montażem studni za separatorem, f) montaż wylotu prefabrykowanego do rzeki Ełk, g) regulacja istniejącego uzbrojenia PWiK do rzędnych nowej niwelety (włazy studni sanit. oraz skrzynki zasuw) h) świetlenia ulicznego w technologii LED, 6. wykonanie podbudów pod nawierzchnie utwardzone, 7. wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego oraz nawierzchni wjazdów, chodników z kostek brukowych betonowych, 8. wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1. projekt budowlany, 2. projekt architektoniczno budowlany branży drogowej i sanitarnej, 3. projekt branży elektrycznej, 4. załącznik nr 1 – wytyczne oświetlenia ulicznego, 5. przedmiary robót, 6. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Rozliczenie robót następować będzie wg rzeczywiście wykonanego zakresu prac określonych na podstawie obmiaru robót, sporządzonego przez kierownika budowy, potwierdzonego przez uprawnionego geodetę i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru. Zamawiający wnosi o przedstawienie ceny brutto zamówienia. Cena brutto zamówienia wynikać ma z kosztorysu ofertowego opracowanego na podstawie załączonych przedmiarów robót. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji kosztorysowych. Wykonawca wyłoniony w ramach postępowania, zobowiązany jest przedłożyć przed podpisaniem umowy, kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 zł. Plac budowy zostanie przekazany wykonawcy w ciągu dwóch dni roboczych, po przekazaniu Zamawiającemu zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas budowy. GWARANCJA - minimum 60 miesięcy od daty odbioru końcowego 1.2. Wymagania Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami. Zawarte ewentualnie nazwy materiałów w dokumentacji podano jako przykładowe i określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w dokumentacji lub ten standard podwyższają. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. 1.3. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1.3.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykonywanie robót ziemnych, b) wykonywanie podbudów pod nawierzchnie, c) wykonywanie nawierzchni z betonu asfaltowego, d) wykonywanie robót związanych z budową kanalizacji deszczowej wraz z montażem układu podczyszczania, e) wykonywanie robót związanych z budową oświetlenia ulicznego, f) inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.3.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.3.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.) 1.3.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności. 1.3.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN (pięć tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: – w pieniądzu – w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, – w gwarancjach bankowych, – gwarancjach ubezpieczeniowych, – poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego: 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 (konto Urzędu Miasta Ełku w PKO BP S.A.) Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach