Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Gospodarskiej w mieście Drobin

Urząd Miasta i Gminy Drobin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-210 Drobin, Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 2601441 w. 107, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Drobin
    Piłsudskiego 12
    09-210 Drobin, woj. mazowieckie
    tel. 24 2601441 w. 107, , fax. -
    REGON: 00054664400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umgdrobin.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Gospodarskiej w mieście Drobin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na wykonaniu inwestycji Przebudowa ulicy Gospodarskiej w mieście Drobin. Inwestycja realizowana jest ze środków pochodzących z Funduszu Dróg Samorządowych oraz z budżetu Miasta i Gminy Drobin. 2. Podstawowe projektowane parametry techniczno-użytkowe przebudowywanej drogi: - kategoria drogi – gminna klasy D, przekrój 1x2 pasy ruchu, - prędkość projektowa – v = 30km/h, - przyjęta kategoria ruchu – KR2, - nośność nawierzchni – 115 kN/oś, - nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego o szer. 5,0m - zjazdy indywidualne na posesje z kostki betonowej (czerwonej) o szerokości dostosowanej do szerokości bram, - zjazdy publiczne na posesje z kostki betonowej (czerwonej) o szerokości dostosowanej do szerokości bram, - chodnik z kostki betonowej (szara) o szer. Min. 2,0m z lokalnymi zwężeniami. 3. Zakres robót obejmuje: Roboty rozbiórkowe 1) Frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. od 4 cm do 12 cm z wywozem materiału z rozbiórki – 1.485,00 m2, 2) Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej regularnej na podsypce piaskowej - chodniki i zjazdy – 775,00 m2, 3) Rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej – 540,00 m, 4) Rozbiórka bruków z kamienia naturalnego o grub. 15+20 cm przy wypełnieniu spoin żwirem – 1.485,00 m2, 5) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. II-IV na głęb. do 60 cm – 1.625,00 m2. Roboty drogowe – jezdnia 1) Profilowanie i zagęszczanie podłoża – 1.475,00 m2, 2) Podbudowy z warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem C3/4 gr 15 cm Rm=1,5MPa i 15 cm Rm=2,5MPa – 1.475,00 m3, 3) Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm – 1.475,00 m2, 4) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej, zużycie emulsji 0,8 kg/m2 – 1.475,00 m2, 5) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa wiążąca o gr. 8 cm – 1.475,00 m2, 6) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 – 1.475,00 m2, 7) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ścieralna o gr. 4 cm - 1.475,00 m2, 8) Ława pod krawężniki betonowa z oporem – 42,332 m3, 9) Krawężniki betonowe wystające i wtopione wzdłuż drogi o wymiarach 15x30 cm – 557,00 m. Roboty drogowe – zjazdy 1) Podbudowy z warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem C3/4 gr 30cm – 96,00 m2, 2) Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm – 96,00 m2, 3) Zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 96,00 m2, 4) Podbudowy z warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem C3/4 gr 15cm – 230,00 m2, 5) Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm – 230,00 m2, 6) Zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 230,00 m2. Roboty drogowe – chodnik 1) Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem – 380,00 m, 2) Podbudowy z warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem C3/4 gr 15cm – 380,00 m2, 3) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 380,00 m2, 4) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 380,00 m2, Roboty drogowe – skrzyżowanie z DK 60 1) Profilowanie i zagęszczanie podłoża – 926,00 m2, 2) Podbudowy z warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem C3/4 gr 25cm-jezdnia – 977,90 m3, 3) Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm – 926,00 m2, 4) Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 728,00 m2, 5) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej, zużycie emulsji 0,8 kg/m2 – 728,00 m2, 6) Podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. warstwy po zagęszczeniu 16 cm – 728,00 m2, 7) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 – 728,00 m2, 8) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa wiążąca o gr. 8 cm – 728,00 m2, 9) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 – 728,00 m2, 10) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ścieralna o gr. 4 cm – 728,00 m2, 11) Ława pod krawężniki betonowa z oporem – 25,284 m3, 12) Krawężniki betonowe wystające i wtopione wzdłuż drogi o wymiarach 20x30 cm – 301,00 m, 13) Nawierzchnie z kostki kamiennej rzędowej o wysokości 14 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 180,00 m2. Organizacja ruchu 1) Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych – 53,00 szt. 2) Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0.3 m2 – 72,00 szt. 3) Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 – 4 szt. 4) Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową – 369,00 m2, 5) Oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych - na zimno, za pomocą mas chemoutwardzalnych grubowarstwowe wykonywane mechanicznie - oznakowanie gładkie – 115,00 m2. Roboty instalacyjne kanalizacyjne 1) Wykopy z załadunkiem ręcznym i transportem na odległość do 1 km (grunt kat. I-II) – 150,00 m3, 2) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gruncie kat. I-II z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi – 550,00 m3, 3) Dodatek za każdy rozpoczęty 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej (kat. gruntu I-IV) ponad 1 km – 550,00 m3, 4) Pełne umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi (wypraskami) w gruntach suchych ; wykopy o szerokości do 1 m i głębokości do 3.0 m; grunt kat. I-IV – 150,00 m2, 5) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich o gr. 15 cm – 440,00 m2, 6) Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym zagęszczarkami (grubość warstwy w stanie luźnym 40 cm) - kat. gruntu I-II – 550,00 m3, 7) Dodatek za każdy rozpoczęty 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej (kat. gruntu I-IV) ponad 1 km – 550,00 m3, 8) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm – 165,00 m, 9) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 250 mm – 100,00 m, 10) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm – 109,00 m, 11) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 500 mm – 260,00 m, 12) Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu – 24 szt., 13) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3m – 19 stud., 14) Osadniki FI 2500 – 1,0 kpl., 15) Separator ESK 1802S – 1 szt. Roboty instalacyjne wodociąg 1) Wykopy liniowe o szerokości 0,8-2,5 m i głębokości do 1,5 m o ścianach pionowych w gruntach suchych kat. I-II z ręcznym wydobyciem urobku – 20,00 m3, 2) Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0.25 m3 w gruncie kat. I-II – 190,00 m3, 3) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gruncie kat. I-II z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi – 10,00 m3, 4) Dodatek za każdy rozpoczęty 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej (kat. gruntu I-IV) ponad 1 km – 10,00 m3, 5) Pełne umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi (wypraskami) w gruntach suchych ; wykopy o szerokości do 1 m i głębokości do 3.0 m; grunt kat. I-IV – 50,00 m2, 6) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich o gr. 15 cm – 110,00 m2, 7) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich o gr. 25 cm – 110,00 m2, 8) Zasypywanie wykopów szerokości 0.8-1.5 m o głębokości do 1.5 m w gruncie kat. I-II o ścianach pionowych – 170,00 m3, 9) Rurociągi żeliwne wodociągowe, kielichowe o śr. 150 mm na konstrukcjach – 5,00 m, 10) Rurociągi z PVC o śr. zewnętrznej 20 mm łączone metodą klejenia, na ścianach w budynkach mieszkalnych – 36,00 m, 11) Próba wodna szczelności sieci wodociągowych z rur żeliwnych ciśnieniowych o śr. 200 mm – 200 m – 1 próba. Roboty instalacyjne teletechnika 1) Przebudowa sieci Orange zgodne z projektem zagospodarowania terenu – 1 kpl. Wykonawca wykona, zatwierdzi, wprowadzi i utrzyma Projekt zmiany organizacji ruchu na czas trwania budowy oraz oznakowania ruchu zastępczego na czas wykonania inwestycji. (Uwaga: nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia obiektu dla ruchu pojazdów i pieszych – należy zapewnić dostęp do budynków i podmiotów gospodarczych). 4. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną wykonywanych robót przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującą wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą. 5. W czasie realizacji robót należy dokonać odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu powinny być przeprowadzone w czasie umożliwiającym wykonanie ewentualnych poprawek bez hamowania postępu prac z wpisem do dziennika budowy. 6. Do zadań Wykonawcy należy po zakończeniu realizacji zadania umieścić tablicę informacyjną, zawierającą co najmniej informacje dotyczące: nazwy FDS, nazwy zadania, kwoty dofinansowania. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 11 – Przedmiar robót i Załącznik Nr 9 – Projekt zagospodarowania terenu – rys. 1 (obszar objęty zakresem przetargu został zaznaczony na mapie kolorem czerwonym ). 8. Odpowiedzialność za prawidłowe oszacowanie wszelkich niezbędnych kosztów ponosi Wykonawca. 9. Wykonawcy proponuje się sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 10. W związku z tym, iż cena oferty ma charakter ryczałtowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przed podpisaniem umowy uproszczony kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. Kosztorys ofertowy musi obejmować cały przedmiot zamówienia zgodnie z SIWZ. Kosztorys ofertowy będzie podstawą do negocjacji warunków wykonania ewentualnych robót zamiennych i uzupełniających oraz do celów rozliczeniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 45 000,00 zł ( słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych zero groszy ). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm. ). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: nr 35 9042 1068 0420 0358 2000 0950 z podaniem numeru przetargu PZ.271.27.2019 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6. Kserokopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, należy załączyć do oferty w formie oryginału dokumentu ( w celu możliwości jego zwrotu lub zatrzymania). 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o których mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczeń, o których mowa w art. 25 a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) wypełniony formularz oferty cenowej (Załącznik nr 1 do SIWZ), b) niezbędne pełnomocnictwa (jeżeli zostały udzielone). c) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) (wg wzoru Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z nich. Oświadczenie Wykonawca winien złożyć w oryginale. d) W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest załączyć zobowiązanie tych podmiotów zawierające w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane czynności dotyczą. Treść dokumentu, za pomocą którego Wykonawca będzie udowadniał okoliczności dysponowania zasobami innego podmiotu, powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania tego podmiotu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach