Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg
- Adres: 05126 Nieporęt, Pl. Wolności
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 227 670 441
- Data zamieszczenia: 2018-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
Pl. Wolności 1
05126 Nieporęt, woj. mazowieckie
tel. 022 7670416, 7670442, fax. 227 670 441 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Dworcowej w miejscowości Nieporęt gm. Nieporęt – etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. CPV: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę ulicy Dworcowej na odcinku od Gminnego Ośrodka Kultury do PKP w Nieporęcie zgodnie z dokumentacją projektową od km 0+000 do km 0+950. Zadanie obejmuje frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej i wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej, regulacja zaworów wodociągowych, gazowych oraz studni kanalizacyjnych, telefonicznych, przebudowa parkingu, chodnika, zjazdów do posesji, regulacje poboczy, wykonanie oznakowania poziomego i progów zwalniających. 3. Zakres robót objętych niniejszym postępowaniem opisany jest w „Dokumentacji projektowej”, sporządzonej przez APPIUS IINŻYNIERIA Sp. z o.o. Wolska 123B, 05-119 Wola Aleksandra. 4. Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na: 1) powierzeniu kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej; 2) zapewnieniu obsługi geodezyjnej i wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 3) zapewnieniu niezbędnych mediów do należytego prowadzenia budowy; 4) wykonaniu szczegółowego harmonogramu robót uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy, zawierającego opis sposobu organizacji robót; 5) przekazaniu Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, kompletu dokumentów i oświadczeń opisanych w ustawie Prawo budowlane; 6) stałej obecności kierownika budowy w trakcie prowadzenia robót budowlanych. 7) zapewnieniu nadzoru gestorów infrastruktury niedrogowej tj. GZK Nieporęt, Gazownia Legionowo, MPWiK w Warszawie. 5. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie materiałów i urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji projektowej oraz w „Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowanych”, równoważne lecz nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń lub materiałów wskazanych w tej dokumentacji. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Dokumentacja projektowa” oraz „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych”- dotycząca robót objętych niniejszym postępowaniem, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wątpliwości, co do szczegółowego zakresu robót przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową. 7. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, z wyłączeniem osób wymienionych w cz. VI pkt 2 lit. c tiret drugie SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 9. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, wykonawca zobowiązuje się przedłożyć dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. 10. Wymogi, o których mowa w ust. 7-9, dotyczą również podwykonawców. 11. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa w ust. 7-9 będą anonimizowane - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Pzp): 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Wskazane jest dołączenie kopii przelewu do oferty przetargowej. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularza ofertowego należy dołączyć jako załączniki: a) w warunkach, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, dowody na okoliczność, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia informacje dotyczące podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu; b) informacje dotyczące podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia. c) formularz cenowy wykonany w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą uproszczoną, stanowiący podstawę określenia ofertowej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego oraz bazę kosztowo - cenową (podstawę) dla wyceny ewentualnych robót zamiennych, z zastrzeżeniem że w formularzu cenowym musi być uwzględniony koszt wszystkich robót, materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz w niniejszej specyfikacji;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Karczew
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa drogi gminnej Rumunki Chwały - Granica Gminy
Dodano: 2024-07-11 - Przebudowa sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lelis wraz z zakupem sprzętu do ich utrzymania
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych w Kobyłce – etap V
Dodano: 2024-07-11 - „Przebudowa ulicy Przepiórki oraz ulicy Kuropatwy w miejscowości Pęcice Małe - II”
Dodano: 2024-07-11 - "Poprawa spójności komunikacyjnej na terenie gminy Somianka"
Dodano: 2024-07-11 - Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna – PGR
Dodano: 2024-07-08 - Przebudowa drogi gminnej Krasne-Krasne-Elżbiecin
Dodano: 2024-07-08 - Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Nowe Miasto - etap IIIB
Dodano: 2024-07-05 - Przebudowa drogi Nużewo - Bielin gm. Ciechanów
Dodano: 2024-07-04