Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Dębowej i wodociągu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ul. Dębowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Piotrkowie Trybunalskim.

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7327796 , fax. 044 7327798
  • Data zamieszczenia: 2015-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    ul. Pasaż Rudowskiego 10 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7327796, fax. 044 7327798
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Dębowej i wodociągu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ul. Dębowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Piotrkowie Trybunalskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową ulicy Dębowej oraz budową nowego i przebudową istniejącego wodociągu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ul. Dębowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Piotrkowie Trybunalskim Zakres rzeczowy obejmuje: 2.1 Roboty drogowe obejmują odcinek ulicy Dębowej w Piotrkowie Trybunalskim długości 158,06m od ulicy Źródlanej do odcinka istniejącego o nawierzchni bitumicznej. 2.2 Wykonanie jezdni, chodników, zjazdów indywidualnych do posesji oraz zatok postojowych. 2.3 W zakresie kolizji - zabezpieczenie kabli energetycznych i regulacja studzienek wod.-kan. i gazowych. 3.Zieleń 3.1 Usuwanie drzew i krzewów kolidujących z realizowaną inwestycją (drewno z wycinki stanowi własność wykonawcy) 3.2 Urządzenie zieleńców poprzez ułożenie humusu i obsianie trawą. 3.3 Nasadzenie 14 sztuk młodych drzew z wyjątkiem gatunku topoli o minimalnej wysokości strzały 1,50m i krzewów ozdobnych na powierzchni 90m2, zgodnie z decyzją Starosty Piotrkowskiego z dn. 09.01.2015r. znak: RS-I.613.218.2014GO. 4. Branża instalacyjna - wodociąg 4.1. Włączenie do istniejącego wodociągu w ulicy źródlanej ( 1 kpl.) 4.2. Wykonanie nowego wodociągu z rur PVC 110, z uszczelkami blokującymi, (L=59,5mb) 4.3. Wykonanie przewiertu sterowanego pod ulicą Źródlaną, (11mb) 4.4. Montaż zasuw DN100 na nowym i istniejącym wodociągu (6 kpl.) 4.5. Montaż hydrantu p-poż DN80 z zasuwą (1 kpl.) Uwagi końcowe Przy wykonywania prac należy zwrócić uwagę na istniejące urządzenia inżynieryjno - techniczne naziemne i podziemne oraz uwzględnić warunki podane przy uzgodnieniach branżowych projektu. Przed rozpoczęciem robót należy powiadomić pisemnie właścicieli tych urządzeń o zamiarze wykonywania prac w ich sąsiedztwie w celu sprawowania nadzoru. Całość robót należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami podanymi na wstępie. Przestrzegać przepisów BHP. W wycenie należy uwzględnić również: Roboty pomiarowe, cięcie nawierzchni, rozbiórkowe, wywóz gruzu na składowisko, Wykopy wąskoprzestrzenne o pionowych ścianach, w pełni umocnione, Pełna wymiana gruntu pod terenami utwardzonymi - jezdnie, chodniki, zjazdy, Odtworzenie nawierzchni, w tym nawierzchni gruntowych i bitumicznych, po wykonywanych pracach, jak również podczas używania ciężkiego sprzętu, roboty ziemne wykonać zgodnie z wymogami podanymi w normie PN-S-02205 (1998 r.) Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi oraz bieżące ich inwentaryzowanie na trasie budowanych sieci, W wycenie budowy wodociągu uwzględnić koszty związane z próbą ciśnieniową, dezynfekcją, badaniem wydajności hydrantu. Przedmiotem zamówienia jest całość robót przewidzianych w w/w projekcie. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także: 1) Zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę, opracowanie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach w każdej branży, na koszt własny, 2) Uzyskanie koniecznych zezwoleń i uiszczenie opłat u zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego na czas robót, 3) Właściwe oznakowanie dróg na czas budowy, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób trzecich, wykonanie przejść dla pieszych , 4) Dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp. niezbędne do ochrony robót, zapewniające bezpieczeństwo pojazdów i pieszych, 5) Zapewnienie dojść do posesji, 6) Odtworzenie nawierzchni dróg i wjazdów do stanu pierwotnego, a w przypadku, gdy projekt drogowy przewiduje inne niż dotychczasowe zagospodarowanie terenu - doprowadzenie do stanu projektowanego, 7) Wykonanie koniecznych badań zagęszczenia gruntu celem odtworzenia i odbudowy nawierzchni drogowych zgodnie z Polską Normą: Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania PN-S-02205. Wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77/8931-12, 8) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy, 9) Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. UWAGA: Koszty zabezpieczenia terenu budowy wchodzą w zakres umowny i nie podlegają odrębnej zapłacie. WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT 1. Przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia 2. Wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym przez osoby posiadające: 3. uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: konstrukcyjno - budowlanej w zakresie budowy dróg, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, elektroinstalacyjne w zakresie dozoru D (bez ogr. napięcia; do 20 kV) , UWAGA ! Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu, oraz zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót. Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą, Normą Europejską lub Aprobatą Techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. 1) Oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, że wyroby budowlane zostały dopuszczone do stosowania w budownictwie i posiadały odpowiednie oznakowania B lub CE oraz załączoną informację o wyrobie. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania. 4. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. poz.401) 5. Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 6. Warunkiem ubiegania się o zamówienie jest konieczność przedstawienia wykazu wykonanych w ciągu pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzech zamówień odpowiadających zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z referencjami o wartości całkowitej co najmniej 300 000 zł brutto każda, polegających na budowie lub przebudowie drogi w obszarze miejskim wraz infrastrukturą towarzyszącą. Wyłoniony w niniejszym przetargu Wykonawca będzie zobowiązany do: I udzielenia na wykonane roboty rękojmi na okres min. 5 lat, licząc od dnia odbioru robót, II zabezpieczenia występujących kolizji budowanej infrastruktury z siecią energetyczną (wykonanie przez elektryka z uprawnieniami w zakresie sieci elektro-energetycznych), III zabezpieczenia przed naruszeniem lub zniszczeniem punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia - do odtworzenia na własny koszt pod nadzorem geodety, IV załączenia do dokumentacji odbiorowej, najpóźniej w dniu odbioru, powykonawczą mapę inwentaryzacyjną, zawierającą w komplecie załącznik w postaci wykazu pomiarów, potwierdzoną przez uprawnionego geodetę. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: do przedstawienia Zamawiającemu, kosztorysów ofertowych wykonanych metodą uproszczoną, na każdą z wymienionych w istotnych postanowieniach umowy branż robót, będących podstawą sporządzenia oferty, do złożenia do akceptacji Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót przed podpisaniem umowy, 1. oświadczenia o wykonywaniu robót siłami własnymi lub z udziałem podwykonawców, których odpowiednie dokumenty powinna zawierać oferta, 2.do zainstalowania w widocznych miejscach jednego banera o wym. 2,0 x 1,0 m wg poniższego wzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi powyżej 5 lat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach