Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Daszyńskiego w miejscowości Miłakowo

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 429 800 , fax. 896 429 817
  • Data zamieszczenia: 2018-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 5
    14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 429 800, fax. 896 429 817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.ostroda.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Daszyńskiego w miejscowości Miłakowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.„Przebudowa ulicy Daszyńskiego w miejscowości Miłakowo”. Zakres robót obejmuje przebudowę ulicy Daszyńskiego, kl. tech. Z, kategoria ruchu KR3 na dł. 838 m. Istniejąca nawierzchnia bitumiczna w złym stanie technicznym o zmiennej szerokości od 5,8 do 7 m. W ramach przebudowy planuje się wykonać w szczególności: - dostosowanie konstrukcji jezdni w celu uzyskania parametrów wymaganych dla zakładanej kategorii ruchu - roboty ziemne; - przebudowę istniejących zjazdów na posesje prywatne - wykonanie nawierzchni drogi, chodników i zjazdów - przebudowę istniejących chodników, - odnowę rowów przydrożnych, - przebudowę przepustów - odnowę, uzupełnienie oznakowania pionowego i poziomego wg projektu stałej organizacji ruchu. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: 1)zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); 2)obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót; 3)inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; 4)utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; 5)uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót. 6)Drewno pozyskane z wycinki Wykonawca dostarczy do: Domu dla Dzieci i Młodzieży „PROMYK” w Morągu, Żeromskiego 19. 7)Przed upływem terminu, o którym mowa w § 4. lit. a) niniejszej SIWZ, Wykonawca umieści w miejscu wykonywania zadania 2 tablice pamiątkowe o wymiarach 70cm x 90 cm, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Tablice zostaną wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, napisy oraz tło tablicy należy wykonać z folii nieodblaskowej. 8)Wszystkie materiały pochodzące z rozbiórek stanowią własność Zamawiającego, jedynie Wykonawca w swoim zakresie zutylizuje nadmiar mas ziemnych. Materiały pochodzące z rozbiórek należy dostarczyć do Obwodu Drogowego nr 2 w Morągu, ul. 3 Maja 11 lub na place składowe na odl. określoną w przedmiarze robót (zał. nr 1a). 9)Wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 4. Zamówienie jest dofinansowane w ramach programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 31 000,00 PLN. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PKO BP O/Gdańsk nr konta 93 1020 1811 0000 0602 0271 6835 z adnotacją: Wadium- nr sprawy DT.2610.1.2018.BŻ- „Przebudowa ulicy Daszyńskiego w miejscowości Miłakowo” Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt 2-5 oryginał dokumentu należy złożyć u Głównej Księgowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie (pok. nr 9). W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego, tj. Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, 14 – 100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5. Dokumenty wymienione w pkt 2-5 muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: brak.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór- zał. nr 1 do siwz). 2)kosztorys ofertowy - zał. Nr 1a. 3)w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4)w przypadku ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach