Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Cieszyńskiej w Chorzowie na odcinku od ul. Bałtyckiej do ul. Pułaskiego

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2411270, 32 2411279 , fax. 32 2414060
  • Data zamieszczenia: 2017-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Bałtycka 8 A
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 2411270, 32 2411279, fax. 32 2414060
    REGON: 000166249
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Cieszyńskiej w Chorzowie na odcinku od ul. Bałtyckiej do ul. Pułaskiego
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ulicy Cieszyńskiej w Chorzowie na odcinku od ul. Bałtyckiej do ul. Pułaskiego obejmuje charakterystyczne wielkości: a) jezdnia o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych (w-wa wiążąca – z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych gr. 5 cm; w-wa ścieralna – z mieszanki mineralno-bitumicznych grysowych gr. 5 cm)o pow. ca 3 400,90 m2; b) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm o pow. ca 2 406,58 m2; c) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm na o pow. ca 305,30 m2; d) krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm długości ca 1 305,85 m; e) obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm o długości ca 497,50 m; f) przełożenie nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm o pow. ca 70,25 m2; g) przełożenie nawierzchni z płyt betonowych o wymiarach 30x30x5 cm o pow. ca 12,00 m2; h) przełożenie nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych o grubości 15 cm o pow. ca 40 m2; i) regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych –w ilości ca 67 szt. j) kraty okienek piwnicznych w ilości ca 6 szt. k) obramowania z kostki kamiennej 10-11 cm – w ilości ca 38 szt. l) organizacja ruchu na czas prowadzonych robót; m) powykonawczy operat geodezyjny. Uwaga: Zamawiający informuje, iż ilekroć w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne bądź systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. W terminie do tygodnia przed przystąpieniem do realizacji zadania, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego. 2. W przypadku nie przedłożenia w terminie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu Zamawiający zleci wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu a kosztami obciąży Wykonawcę. 3. Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru oznakowania na czas realizacji robót. W przypadku braku pozytywnego odbioru Zamawiający zleci uzupełnienie oznakowania a kosztami obciąży Wykonawcę. 4. Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca odpowiada za teren budowy oraz utrzymanie oznakowania tymczasowego. 5. Koszty wykonania oraz utrzymania oznakowania ponosi Wykonawca robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu do budynków. 7. W ramach wykonawstwa robót należy stosować się do przepisów zawartych w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pobrania próbek asfaltobetonu i poddaniu ich badaniom przez niezależne laboratorium nie uczestniczące w procesie remontu ulicy. 9. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, z którym zawarta będzie umowa zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu celem akceptacji „Harmonogram Robót” (rzeczowo – finansowy) oraz do wglądu kosztorys ofertowy, opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, na podstawie którego wyliczono cenę ofertową. 10. Robota budowlana wynikająca z przedmiotu zamówienia podlega opodatkowaniu podatkiem VAT w wysokości 23%. 11. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę pracowników na podstawie umowy o pracę (na pełny etat) 7 osób, o których mowa w pkt. 7.1.3 lit. b SIWZ tj.: 1 osobę na stanowisko brygadzisty i 6 osób na stanowisko pracowników fizycznych. Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie zanonimizowaną umową o pracę zawartą na okres realizacji zamówienia lub obejmującą okres realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę lub podwykonawcę roboty budowlanej do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we „wzorze umowy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach