Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Andrzeja Sołtana w Otwocku (odcinek od bramy wjazdowej do Narodowego Centrum Badań Jądrowych do granicy działki nr ew. 17 obręb 257)

Narodowe Centrum Badań Jądrowych ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Andrzeja Sołtana
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 273 16 04 , fax. 22 273 16 53
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Badań Jądrowych
    ul. Andrzeja Sołtana 7
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 273 16 04, fax. 22 273 16 53
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncbj.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Andrzeja Sołtana w Otwocku (odcinek od bramy wjazdowej do Narodowego Centrum Badań Jądrowych do granicy działki nr ew. 17 obręb 257)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulicy Andrzeja Sołtana w Otwocku na długości L=109 mb (odcinek od bramy wjazdowej do Narodowego Centrum Badań Jądrowych do granicy działki nr ew. 17 obręb 257) wraz z budową przyłącza kanalizacji kablowej (odc. od 0+660 km do 0+769 km). 2. Zakres robót do wykonania i warunki realizacji dotyczące przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Dokumentacja projektowa: a) Projekt budowlany TOM II – projekt architektoniczno-budowlany branża drogowa dla zadania „Przebudowa ul. Andrzeja Sołtana wraz z budową oświetlenia ulicznego i kanału technologicznego w Otwocku”, b) Dokumentacja budowlana na wykonanie przyłącza kanalizacji kablowej odcinek kanał technologiczny – istniejąca kanalizacja NCBJ, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla zadania: „Przebudowa ul. Andrzeja Sołtana wraz z budową oświetlenia ulicznego i kanału technologicznego w Otwocku”, d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla zadania: „Wykonanie przyłącza kanalizacji kablowej odcinek kanał technologiczny – istniejąca kanalizacja NCBJ”, e) Przedmiar robót dla zadania „Przebudowa ulicy Andrzeja Sołtana w Otwocku na długości L=109 mb (odcinek od bramy wjazdowej do Narodowego Centrum Badań Jądrowych do granicy działki nr ew. 17 obręb 257)”, f) Przedmiar robót dla budowy przyłącza kanalizacji kablowej w ul. Sołtana w Otwocku. 4. Załączony projekt budowlany określony w pkt. 3. lit. a) uwzględnia szerszy zakres prac do wykonania niż Przedmiot zamówienia określony w niniejszym postępowaniu przetargowym. Zakres prac objętych postępowaniem obejmuje wykonanie wszystkich robót branży drogowej na odc. od 0+660 km do 0+769 km. 5. Wykonawca jest zobowiązany do analizy całości dokumentacji projektowej załączonej przez Zamawiającego do niniejszego postępowania, poprzez wykonanie własnej wyceny zadania. Przedstawione przedmiary mają charakter pomocniczy i są materiałami wyjściowymi dla Wykonawcy do sporządzenia własnych opracowań wyceny zadania. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w przedmiarach, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. W przypadku nie zgłoszonych rozbieżności w przedmiarach przedstawionych przez Zamawiającego, a opracowanymi przez Wykonawcę, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia. W ofercie cenowej należy uwzględnić całość zakresu prac określonego w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej wykonanego przedmiotu zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy. 8. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych, eksploatacyjnych i montażowych nie gorszych niż wymagane w dokumentacji technicznej oraz ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez Zamawiającego. 10. Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał lub wyrób jest zgodny z wymogami SIWZ podejmie Zamawiający na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę informacji o materiałach lub wyrobach (np. katalogi, certyfikaty ). 11. W przypadku, gdy Zamawiający powołuje się na normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty do nich równoważne. 12. W trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac, wszelkie niezgodności projektu ze stanem istniejącym są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatkowe koszty. 13. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od terminu odbioru końcowego. 14. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV 4510000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni, autostrad, dróg. 15. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub (podwykonawcę), następujących osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wszystkie osoby biorące udział w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie robót drogowych, z wyłączeniem kadry kierowniczej. 16. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 15 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 17. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 15 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego wraz z kopią dokumentów określających zakres obowiązków tych osób, jeżeli został sporządzony. Kopie umów o pracę i dokumentów określających zakres obowiązków powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów i nr PESEL pracowników). Imiona i nazwiska pracowników nie podlegają anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie wydane przez właściwy oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie dokumentów potwierdzających zgłoszenie osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, jako pracowników do ubezpieczeń społecznych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, jako pracodawcę, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, z zastrzeżeniem, że imiona i nazwiska pracowników nie podlegają anonimizacji. 18. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 15 , Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości i na zasadach określonych we wzorze umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy osób wykonujących czynności wskazane w ust. 15. 19. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6 500,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto nr: PKO BP XII O/W-wa 58 1020 1127 0000 1902 0007 3015 z dopiskiem „Wadium, nr sprawy AZP.270.66.2020” Dla wykonawcy zagranicznego: Nr rachunku 58102011270000190200073015, IBAN PL58102011270000190200073015, SWFT BPKOPLPW, PKO Bank Polski SA, II Regionalne Centrum Korporacyjne w Warszawie ul. Nowogrodzka 35/41, 00-950 Warszawa 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna dowód ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia - z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia o których mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór załącznik Nr 5 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach