Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Akacjowej w miejscowości Drelów.

Gmina Drelów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-570 Drelów, ul. Szkolna 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 372 32 21 , fax. 83 372 32 20
  • Data zamieszczenia: 2013-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drelów
    ul. Szkolna 12 12
    21-570 Drelów, woj. lubelskie
    tel. 83 372 32 21, fax. 83 372 32 20
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.drelow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Akacjowej w miejscowości Drelów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a) roboty przygotowawcze: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 235,0 m, mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej o grubości warstwy 15 cm - 642,0 m2 b) roboty rozbiórkowe : rozebranie obrzeży betonowych 6x20 cm - 8,5 m, mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości warstwy 12 cm - 984,4 m2 , mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości warstwy 5 cm - 5,0 m2 , wywiezienie gruzu - 118,13 m3 c)roboty ziemne: mechaniczne wykonanie robót ziemnych w gruncie kat. II z transportem urobku na odległość do 5 km - 425,08 m3, roboty poprzeczne - 2,8 m3 , mechaniczne formowanie i zagęszczanie nasypu - 19,95 m3, plantowanie skarp nasypów - 113,9 m2 , plantowanie dna wykopów - 271,18 m2 d) podbudowa : wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - 1237,8 m2 , wykonanie i zgęszczenie warstwy odsączającej z pisku średnioziarnistego o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu pod konstrukcję jezdni i zjazdy - 1237,8 m2, wykonanie podbudowy pod konstrukcję jezdni i zjazdów z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5,0 MPa o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu - 1237,8 m2 e)nawierzchnia: wykonanie nawierzchni ulicy i zjazdów z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8,0 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 1237,8 m2, ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 567,0 m,wykonanie ławy pod obrzeża betonowe z mieszanki betonowej o Rm=5 MPa - 16,13 m3 f)oznakowanie pionowe: ustawienie znaków - 6 szt. g)roboty różne: zabezpieczenie istniejącego kabla telefonicznego (wykop ręczny, ułożenie rury osłonowej dwudzielnej typu Arot PS fi 110 mm, ręczne zasypanie) - 8,0 m, regulacja pionowa skrzynek żeliwnych i obudów zasuw wodociągowych - 11 szt. Do obowiązków Wykonawcy należy: zabezpieczenie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, takiej organizacji robót, aby nie powodować niszczenia innych elementów drogi lub urządzeń związanych z funkcjonowaniem drogi. Wykonawca ponosi skutki prawne i finansowe za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane prowadzeniem robót w pasie drogowym oraz w związku z wadami związanymi z niewłaściwym wykonaniem robót, odpowiednie oznakowania prowadzonych robót. Materiały, które zostaną wbudowane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej należy podać wykaz dokumentów potwierdzających ich równoważność, takich jak: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne. Zamiana materiałów nie może być podstawą do żądania podwyższenia zapłaty. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.Koszty dokonania wizji poniesie Wykonawca. Wszystkie podane w dokumentacji technicznej projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót nazwy własne, handlowe znaki towarowe (materiałów i urządzeń) lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 29 ust. 3 i art.30 ust. 1 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwanie techniczne, parametry jakościowe i wymagany standard. Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiały, urządzenia i technologie innych producentów w stosunku do przywołanych równoważne pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych, co najmniej takich jak wskazane w udostępnionych dokumentach technicznych parametrów technicznych i fizycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drelow.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach