Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Adamowo w miejscowości Krzycko Wielkie

Gmina Włoszakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 64-140 Włoszakowice, Karola Kurpińskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 52 52 999 , fax. 65 53 70 106
  • Data zamieszczenia: 2021-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włoszakowice
    Karola Kurpińskiego 29
    64-140 Włoszakowice, woj. wielkopolskie
    tel. 65 52 52 999, fax. 65 53 70 106
    REGON: 41105069800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloszakowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Adamowo w miejscowości Krzycko Wielkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Adamowo w miejscowości Krzycko Wielkie. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, 2) podbudowę, budowa nawierzchni z betonu asfaltowego, 3) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, 4) ustawienie krawężników betonowych. Szczegółowy zakres robót jest opisany w przedmiarze robót. Wymieniony dokument jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 8 do SIWZ) i wraz z nim są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.wloszakowice.pl oraz są dostępne w biurze Zarządu Dróg Gminnych (ul. K. Kurpińskiego 29, 64 -140 Włoszakowice). 4. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z. 2020r. poz. 215). 5. Powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 701 ze zm.) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej. 6. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także : - organizację i zagospodarowanie terenu robót oraz zaplecza robót, - ustanowienie kierownika robót oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 roku nr 120 poz. 1126). - właściwe oznakowanie i zabezpieczenie robót oraz ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, - szkolenie osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia w zakresie BHP, - po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, - bieżące utrzymanie czystości na terenie prowadzenia robót. 7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości (w tym również na zastosowane wyroby budowlane) na okres od 36 miesięcy do 60 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 8. Pominięcie jakiejkolwiek pozycji z przedmiaru robót przy wycenie i nieujęcie jej w cenie ofertowej nie może stanowić podstawy żądania dodatkowego wynagrodzenia z powyższego tytułu, a prace wymienione w tej pozycji będą podlegały wykonaniu w ramach ceny ofertowej. 9. W przypadku gdy termin ważności polisy, o której mowa w rozdziale 5 ust. 2 pkt 1 SIWZ upływa przed terminem zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem, wówczas wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy przed upływem ważności polisy poprzedniej. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót z dniem upływu ważności polisy i naliczenia kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy. 10. Przekazanie terenu robót nastąpi w terminie nie dłuższym niż 10 dni od daty zawarcia umowy. Za ewentualne opóźnienia w przekazaniu terenu robót wynikłe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego wybranemu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 11. Odbioru końcowego przedmiotu zamówienia dokona Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy, kierownika robót i inspektora nadzoru inwestorskiego, w ciągu 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia ich odbioru, przy czym zgłoszenie to musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego, iż roboty zostały wykonane zgodnie z dokumentacją budowy i umową oraz bez wad. Do zgłoszenia zakończenia robót Wykonawca załącza dokumenty wymagane ustawami i wydanymi na ich podstawie przepisami wykonawczymi. 12. Brak wymaganych dokumentów lub też brak potwierdzenia przez inspektora nadzoru inwestorskiego, że przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z dokumentacją budowy i umową oraz bez wad spowoduje nieprzystąpienie przez Zamawiającego do odbioru końcowego. 13. Podstawą wystawienia faktury końcowej jest podpisany przez Zamawiającego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika robót i Wykonawcy protokół końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 14. Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsc prac. 15. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca. 16. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony www.wloszkowice.pl 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w przypadku nie przyznania środków finansowych z Funduszu Dróg Samorządowych (art. 93 ust.1a pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach