Przetargi.pl
Budowa dróg na terenie gm. Chodzież w miejscowości Studzieniec ul. Wspólna i ul. Przylesie oraz w miejscowości Strzelce

Gmina Chodzież ogłasza przetarg

  • Adres: 64-800 Chodzież, Notecka 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chodzież
    Notecka 28
    64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie
    REGON: 570791023
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachodziez.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg na terenie gm. Chodzież w miejscowości Studzieniec ul. Wspólna i ul. Przylesie oraz w miejscowości Strzelce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej wraz z przebudową jej włączenia do drogi wojewódzkiej nr 191.Łączna długość odcinka drogi gminnej wynosi 428,50m, szerokość nawierzchni jezdni drogi gminnej wynosi 5,0m i 4,0m, szerokość poboczy 0,75m, spadek poprzeczny nawierzchni jezdni dwustronny („daszkowy”) 2x2%, a nawierzchni pobocza jednostronny 6%. Odwodnienie drogi gminnej w obrębie włączenia przewiduje się, jako powierzchniowe poza koronę drogi. Przy drodze gminnej wykonane zostanie także oświetlenie uliczne oraz kanał technologiczny.Zakres opracowania obejmuje odcinek drogi gminnej w Ratajach o długości 187,0m. Przyjęta do budowy droga położona jest w Gminie Chodzież, obręb nr 0015, w Studzieńcu. Droga przebiega w terenie zabudowanym, przy budynkach mieszkalnych, jednorodzinnych oraz pomiędzy wolnymi działkami budowlanymi. Przy drodze gminnej wykonane zostanie także odwodnienie, oświetlenie uliczne oraz kanał technologiczny.Zakres zamówienia obejmuje budowę odcinka drogi gminnej w Studzieńcu ul. Osiedle Przylesie o długości 187,0m. Przyjęta do budowy droga położona jest w Gminie Chodzież, obręb nr 0015, w Studzieńcu. Przy drodze gminnej wykonane zostanie także odwodnienie, oświetlenie uliczne oraz kanał technologiczny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) Sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej : składający ofertę na Część Nr 1 – 200.000 zł ( dwieście tysięcy złotych ) składający ofertę na Część Nr 2 – 210.000 zł ( dwieście dziesięć tysięcy złotych ) składający ofertę na Część Nr 3 – 410.000 zł ( czterysta dziesięć tysięcy złotych )co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku.Jeżeli wykonawca składa ofertę na kilka części, jest zobowiązany wykazać posiadanie środków, jako suma kwot wymaganych dla odpowiednich Części zamówienia.Składając ofertę na wszystkie części wykonawca zobowiązany jest posiadać 820.000 zł.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wg załącznika Nr 2 i dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.2) Zdolności technicznej lub zawodowej tj.a) doświadczenie dla Części Nr 1 :posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie dróg publicznych, każda o nawierzchni jezdni z masy bitumicznej, klasy technicznej min. L i kategorii ruchu min KR1, wraz z oświetleniem i odwodnieniem, o wartości każdej drogi nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto.b) doświadczenie dla Części Nr 2 i/lub 3 :posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie dróg publicznych, każda o nawierzchni z kostki betonowej lub kamiennej, klasy technicznej min. D i kategorii ruchu min KR1, wraz z oświetleniem i odwodnieniem, o wartości każdej drogi nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz wykazu wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.Jeżeli wykonawca zamierza potwierdzić spełnianie warunku dokumentami wystawionymi dla konsorcjum, w którym był partnerem, z treści referencji lub innych dokumentów musi wynikać, jakie usługi lub roboty i o jakiej wartości były wykonane przez wykonawcę składającego ofertę.c) Osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują ( niezależnie od ilości części, na które wykonawca składa ofertę ) : kierownikiem budowy robót drogowych posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz min. 5 letnie doświadczenie ( licząc od daty wydania uprawnień), w tym w kierowaniu budową drogi o nawierzchni jezdni z masy bitumicznej ( dla części Nr 1 ), o nawierzchni jezdni z kostki betonowej lub kamiennej ( dla części Nr 2 i 3 ) o wartości min. 400.000 zł brutto – dotyczy każdej drogi ( jeżeli wykonawca składa ofertę na części Nr 1 i części Nr 2 i/lub 3 kierownik budowy powinien posiadać doświadczenie zarówno w kierowaniu budową drogi o nawierzchni jezdni z masy bitumicznej oraz o nawierzchni jezdni z kostki betonowej lub kamiennej, lub dysponować dwoma kierownikami budowy ), Kierownikiem robót telekomunikacyjnych posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności telekomunikacyjnej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień), Kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień). Kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień).Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz wykazu zdolnych do wykonania zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach