Przetargi.pl
Przebudowa ulic w mieście Buk - ul. Mury (od ul. Dworcowej do ul. Bohaterów Bukowskich), ul. Ratuszowa, ul. Kościelna, ul. Poprzeczna, pl. Przemysława

Miasto i Gmina Buk ogłasza przetarg

  • Adres: 64-320 Buk, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8140671 , fax. 061 8140101
  • Data zamieszczenia: 2010-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Buk
    ul. Ratuszowa 1 1
    64-320 Buk, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8140671, fax. 061 8140101
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic w mieście Buk - ul. Mury (od ul. Dworcowej do ul. Bohaterów Bukowskich), ul. Ratuszowa, ul. Kościelna, ul. Poprzeczna, pl. Przemysława
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Długość projektowanych ulic wynosi: -Mury (odcinek od ul. Dworcowej do ul. Bohaterów Bukowskich) - 554 mb -Rtuszowa - 75 mb -Kościelna - 141 mb -Poprzeczna - 162 mb -Pl. Przemysława - 554 mb --------------------------------- Razem: - 1486 mb Obecnie w/w ulice posiadają nawierzchnię jezdni z betonu asfaltowego lub gruzobetonową (ul. Mury na odcinku od ul. Grodziskiej do budynku byłej szkoły zawodowej), chodniki z kostki betonowej lub płytek betonowych oraz kanalizację deszczową. Kanalizacja deszczowa na przedmiotowych ulicach jest częściowa. Zupełnie pozbawione odwodnienia są ulice Poprzeczna, Mury (odcinek od ul. Grodziskiej do byłego budynku szkoły zawodowej). Zakres dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego obejmuje: a/ pozyskanie aktualizowanej mapy w skali 1:500, b/ uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, w tym między innymi: ZUDP w Poznaniu, ZGK Buk, UMiG Buk, Powiatowym Konserwatorem Zabytków w Poznaniu oraz uzyskanie prawomocnych decyzji środowiskowej, oraz zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym, a w przypadku projektu kanalizacji deszczowej uzyskania przy współpracy z Zamawiającym prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. d/ wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy w/w ulic, e/ wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego sieci kanalizacji deszczowej - w części ulic, tam gdzie jest ona już wybudowana, należy wykonać inspekcję telewizyjną i w razie potrzeb ująć przebudowę urządzeń kanalizacyjnych w projekcie. Ponadto dostosować lokalizacje istniejących wpustów do projektowanej niwelety, - w części ulic, gdzie sieć kanalizacji deszczowej nie została jeszcze wybudowana - zaprojektować sieć kanalizacji deszczowej wraz ze studniami rewizyjnymi oraz studniami z osadnikiem i wpustem ulicznym, f/ wykonanie SSTWiORB dla projektu drogowego i branży sanitarnej, g/ wykonanie kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót dla obu branż, h/ przy udziale Zamawiającego - uzyskanie zgłoszenie wykonania robót budowlanych w Starostwie powiatowym, i/ wykonanie projektu stałej organizacji ruchu (uzgodnionego i zatwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Poznaniu). j/ w razie konieczności - wykonanie projektów branżowych przebudowy urządzeń obcych, k/ określenie warunków gruntowo-wodnych oraz wykonanie dokumentacji geotechnicznej, l/ wykonanie wizualizacji dla każdego z przebudowywanych odcinków dróg. Kosztorysy inwestorskie oraz przedmiary robót winny być podzielone na poszczególne ulice, w sposób umożliwiający budowę fragmentami. 1.2. Dane do projektowania: a/ stan istniejący - geodezyjnie wydzielone pasy drogowe o szerokości od 6 do 12 m, c/ długość ulic do przebudowania - ok. 1,48 km, d/ należy zaprojektować ulice: -Mury(odcinek od ul. Dworcowej do byłego budynku szkoły zawodowej) - wymianę istniejących wpustów ulicznych, nawierzchnie chodników z kostki betonowej typu Merkando (kolor grafit), nawierzchnie jezdni z kostki granitowej lub kostki betonowej typu Bruk Pomorski (kolor szary). -Mury wraz z istniejącym parkingiem (odcinek od byłego budynku szkoły zawodowej do ul. Grodziskiej) - wykonanie kanalizacji deszczowej, wymianę nawierzchni parkingu na bruk naturalny z wydzielonymi miejscami postoju, oraz nawierzchni jezdni na pieszo jezdnię bez chodników. -Mury (odcinek od ul. Grodziskiej do ul. Bohaterów Bukowskich) - wymianę istniejącej nawierzchni na pieszojezdnię wykonana z kostki betonowej typu Bruk Pomorski (kolor brązowy), wymianę istniejącego odwodnienia pasa drogowego. -Ratuszowa - wymianę istniejącej nawierzchni na pieszojezdnię wykonaną z kostki granitowej lub kostki betonowej, wymianę istniejącego odwodnienia pasa drogowego. -Kościelna - wymianę nawierzchni ulicy na kostkę betonowa typu Unikom (kolor piaskowy), wymianę istniejącego odwodnienia pasa drogowego. -Poprzeczna - wymianę istniejącej nawierzchni ulicy na koskę betonowa typu Passage (kolor brąz), zaprojektowaną jako pieszojezdnię, wykonanie projektu kanalizacji deszczowej. -Pl. Przemysława - wymianę istniejącej nawierzchni wewnątrz placu (płytki betonowe, zieleń) według osobnego opracowania plastycznego przedłożonego przez Zamawiającego. e/ ulice objęte niniejszym przedmiotem zamówienia leżą w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej. Szczegółowe wytyczne do projektowania Zamawiający przekaże Wykonawcy, który wygra przetarg. 1. 3. W/w dokumentacja winna zostać wykonana zgodnie z: a/ Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego /Dz. U. Nr 120, poz. 1133/, b/ Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym /Dz. U. Nr 130, poz. 1389/, c/ Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego /Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami/. d/ Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( t.j. Dz. U. z 2006, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) e/ Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2010, Nr 113, poz. 759). 1.4. Całość dokumentacji należy wykonać po 5 kompletów z tym, że kosztorys inwestorski, przedmiar robót oraz SSTWiORB - po dwa egzemplarze. Po jednym pełnym egzemplarzu należy przekazać Zamawiającemu na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym - w formacie *.doc lub *.pdf. 1.5. Do obowiązków wykonawcy należy: 1) sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, 2) dokładne uzgodnienie z Zamawiającym zakresu projektu, 3) uzyskanie wszelkich uzgodnień i materiałów nie wymienionych wyżej a niezbędnych do wykonania projektu oraz zgłoszenia robót budowlanych, 4) uzyskanie pisemnej zgody właścicieli gruntów na lokalizację sieci i obiektów inżynieryjnych i prowadzenie robót, 5) uzyskanie wypisów z rejestru gruntów wszystkich działek objętych projektem, 6) powiadamianie na piśmie o zaistniałych przeszkodach w wykonywaniu niniejszego zadania podczas wykonywania prac projektowych, 7) konsultacja z zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, 8) opisania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych , tzn. bez podawania ich nazwy. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń 9) sporządzenie niniejszej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 10) koncepcja winna być pisemnie uzgodniona przez Zamawiającego. 1.6. Płatności: a) po przekazaniu Zamawiającemu koncepcji wraz z szacunkowymi kosztami przebudowy - 20% wartości przedmiotu zamówienia, b) po przekazaniu 5/4(kan.deszcz.) kompletnych dokumentacji wraz z wnioskiem do Starostwa Powiatowego w Poznaniu o wydanie decyzji pozwolenia na budowę (dotyczy kan. deszcz.) - 80 % wartości przedmiotu zamówienia. 1.7. Załączniki : Do celów poglądowych załączono: A) mapę poglądową zakresu objętego projektem przebudowy dróg B) zdjęcie satelitarne z zakresem planowanej przebudowy dróg Szczegółowe wytyczne do projektowania Zamawiający przekaże Wykonawcy, który wygra przetarg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania wymaga się wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jedentysiązłotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1 - pok. 31 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buk.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach