Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego oraz realizację zadania pt: budowa ul. Łąkowej w Biskupicach na odcinku od ul. Głównej do działek nr 250 i 251 wraz z jej odwodnieniem

Gmina Pobiedziska ogłasza przetarg

  • Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8977100 , fax. 061 8977124
  • Data zamieszczenia: 2016-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pobiedziska
    ul. Tadeusza Kościuszki 4 4
    62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8977100, fax. 061 8977124
    REGON: 00053044200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego oraz realizację zadania pt: budowa ul. Łąkowej w Biskupicach na odcinku od ul. Głównej do działek nr 250 i 251 wraz z jej odwodnieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia realizowany jest w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania dotyczącego budowy ul. Łąkowej w Biskupicach na odcinku od ul. Głównej do działek 250 i 251 wraz budową kanalizacji deszczowej, polegającego na zaprojektowaniu i wybudowaniu w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy, który jest załącznikiem do SIWZ. 2. Część projektowa obejmuje wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych ulicy- jezdnia lub pieszojezdnia (betonowa kostka brukowa) wraz z infrastrukturą techniczną - chodnikami (betonowa kostka brukowa), terenami zielonymi, oznakowaniem, projektem odcinka kanalizacji deszczowej, projektami usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu - z uwzględnieniem warunków geologicznych, oraz uzyskanie uzgodnień i ostatecznych decyzji i pozwoleń niezbędnych dla wykonania inwestycji na ich podstawie. 3. W zakres dokumentacji wchodzą: a. projekt zagospodarowania terenu b. projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej c. projekt kanalizacji deszczowej d. projekt organizacji ruchu e. badania geologiczne f. przedmiar robót g. specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót h. mapa do celów projektowych przyjęta do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Poznaniu (wektorowa mapa cyfrowa); i. pozostałe elementy konieczne dla rozpoczęcia w/w inwestycji. 4. Część budowlana obejmuje realizację budowy ul. Łąkowej w Biskupicach wraz z budową odcinka kanalizacji deszczowej zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. 5. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i posiadać gwarancję jakości min. 60 miesięcy. Dostarczone materiały/produkty winny być I gatunku oraz powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami dopuszczenia do stosowania (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp.) oraz gwarancje uzyskane od producenta. Powyższe dokumenty należy na żądanie inspektora nadzoru inwestorskiego przedstawić przed wbudowaniem materiałów/produktów oraz przekazać Zamawiającemu przy odbiorze końcowym. W/w materiały winny spełniać postanowienia ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2014r. poz. 935 ze zmianami). Kostka i krawężniki powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat zgodności ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru norm polskich (PN-EN 1338 Kostka brukowa betonowa, PN-EN 1340 Krawężniki betonowe). Kolor kostki i krawężników musi być jednolity dla całej partii materiału. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom, W przypadku, gdy Wykonawca wskaże podwykonawców odpowiada za ich działania jak za swoje własne. 7. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w: a) Programie funkcjonalno- użytkowym; b) Wzorze umowy. Stanowią one załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający rozumie przez termin wniesienia wadium, datę i godzinę zaksięgowania pieniędzy na koncie Zamawiającego. Czynność ta musi nastąpić przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007, Nr 42, poz. 275 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: przedłużenie gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pobiedziska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach