Gmina Lidzbark ogłasza przetarg
- Adres: 13-230 Lidzbark, Sądowa
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 236 961 505 , fax. 236 962 107
- Data zamieszczenia: 2020-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lidzbark
Sądowa 21
13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 236 961 505, fax. 236 962 107
REGON: 13037794200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.lidzbark.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa ulic w Lidzbarku” Część nr 1 - Przebudowa ulicy Tartacznej i Targowej w Lidzbarku Część nr 2 - Przebudowa ulicy Podzamcze, Młyńskiej i Cichej w Lidzbarku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są prace w ramach postępowania pn. „Przebudowa ulic w Lidzbarku” Część nr 1 – Przebudowa ulicy Tartacznej i Targowej w Lidzbarku Zakres rzeczowy ww. zadania obejmuje przebudowę ulicy na łącznej długości około 0,550 km. Część nr 2 – Przebudowa ulicy Podzamcze, Młyńskiej i Cichej w Lidzbarku Zakres rzeczowy ww. zadania obejmuje przebudowę ulicy na łącznej długości około 0,579 km. 2. Zakres robót obejmuje m.in. prace przygotowawcze, przebudowa ulic, chodnik, oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe, regulacja studni i wpustów, kanalizacja deszczowa, powierzchnie zieleni. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do niezbędnego oznakowania robót ze względu na bezpieczeństwo ruchu drogowego. 3. Przedmiot zamówienia dofinansowany będzie ze środków Funduszu Dróg Samorządowych. 4. Zakres robót dla zamówienia „Przebudowa ulic w Lidzbarku” został przedstawiony za pomocą przedmiaru robót oraz map (Załącznik Nr 1 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233225-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium na: Część nr 1 – Przebudowa ulicy Tartacznej i Targowej w Lidzbarku w wysokości 17.300,00 zł (słownie złotych: siedemnaście tysięcy trzysta złotych 00/100) Część nr 2 – Przebudowa ulicy Podzamcze, Młyńskiej i Cichej w Lidzbarku w wysokości 11.500,00 zł (słownie złotych: jedenaście tysięcy pięćset złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 07 8215 0006 2001 0000 0941 0042 z dopiskiem „ nazwa Wykonawcy, nr sprawy: BiGK.271.1.12.2020 cz. 1/ cz. 2”. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Zamawiającego) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu beneficjenta, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu beneficjenta z żądaniem zapłaty). 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie- art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie – art. 46 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo w formie pisemnej lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa, potwierdzające posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, również w sytuacji Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców). 2. Dokument wadium w oryginale - w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna 3. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej http://bip.umig.lidzbark.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 poz.1667 z późń. zm.), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. wobec wykonawców, którzy złożyli oferty do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa dróg gminnych w Jamielniku” Część nr 1 - Przebudowa drogi gminnej w Jamielniku nr 184032 N Część nr 2 - Przebudowa drogi gminnej w Jamielniku nr 184033 N
Dodano: 2020-11-05 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 542 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego oraz wzmocnienia nawierzchni w Działdowie
Dodano: 2018-10-03 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 527 na odcinku Krupin - Kwietniewo
Dodano: 2018-06-06 - Regulacja poboczy i rowów oraz umocnienie poboczy kostką granitową w ciągu dróg woj. administrowanych przez RDW Nidzica z podziałem na części (3).
Dodano: 2018-05-15 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 527 na odcinku Krupin - Kwietniewo
Dodano: 2018-04-27 - Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Doliwy oddz. 57,58,94 gminie Świętajno, powiecie oleckim
Dodano: 2017-07-17 - Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Doliwy oddz. 57,58,94 gminie Świętajno, powiecie oleckim
Dodano: 2017-06-30