Przetargi.pl
Przebudowa ulic Słowackiego i Mickiewicza w Czarnej Białostockiej

Gmina Czarna Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 131 340 , fax. 857 131 349
  • Data zamieszczenia: 2019-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka
    Torowa 14A
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 857 131 340, fax. 857 131 349
    REGON: 52880100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic Słowackiego i Mickiewicza w Czarnej Białostockiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ulic Słowackiego i Mickiewicza w Czarnej Białostockiej realizowaną na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.2.2.22.2016 z dnia 27 stycznia 2017 r. na działkach nr geod. 1029/3, 915/24, 915/48, 915/46, 915/23 – obręb 44 Czarna Białostocka. Powyższe zadanie realizowane będzie w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Ulica J. Słowackiego o długości około 65 metrów i szerokość jezdni 5,50 m, na odcinku od km 0+000 do km 0+065,50. Konstrukcja jezdni z kostki brukowej gr. 8 cm koloru szarego typu „cegła”; chodniki dla pieszych obustronne z kostki brukowej gr. 6 cm szarej typu „cegła”, bezpośrednio przy krawędzi jezdni, o zmiennej szerokości od około 2,0 m do około 2,3 m (lokalnie przy dojściu do przejścia dla pieszych 5,0 m). Wykonywaną nawierzchnię należy połączyć z fragmentem ulicy Słowackiego wykonanym w 2017 roku. W ramach budowy ulicy Słowackiego należy również wykonać kanalizację deszczową dla odprowadzenia wód opadowych na odcinku Kd23-Kd22-Kd18 długości ok. 43 m, w postaci kanałów deszczowych o średnicy ø 315 połączonych ze studniami kanalizacyjnymi ø 1000 mm z pierścieniem odciążającym z włazem D400 (2 szt.) oraz wpustami jezdniowymi (4 szt.). Kanały deszczowe wykonać z rur z litych tworzyw sztucznych. Zakres obejmuje wykonanie: A. robót branży drogowej: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, - usunięcie warstwy humusu, - roboty ziemne – wykopy i nasypy, - wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, - wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego, - wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem, - wykonanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej, - montaż krawężników betonowych na ławie z oporem, - wykonanie chodników z brukowej kostki betonowej, - ustawianie obrzeży betonowych, - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i hydrantów. B. robót branży sanitarnej (na odcinku ul. Słowackiego w kierunku ul. Mickiewicza) w postaci: - wykonanie wykopów oraz przekopów, - wykonanie podsypki piaskowej z zagęszczeniem, - wykonanie kanalizacji deszczowej rur litych z tworzyw sztucznych, - obsypka rurociągu, - zasypanie wykopów, - wykonanie przykanalików z rur litych z tworzyw sztucznych o średnicy 200 mm, - wykonanie studni z kręgów betonowych średnicy 1000 mm, - wykonanie wpustów ulicznych średnicy 500 mm. Ulica A. Mickiewicza o długości ok. 456 m oraz szerokości jezdni 5,5 m. Konstrukcja jezdni z kostki brukowej gr. 8 cm szarej typu „cegła”; chodniki dla pieszych obustronne z kostki brukowej gr. 6 cm szarej typu „cegła”, bezpośrednio przy krawędzi jezdni, o zmiennej szerokości od około 2,0 m do około 2,3 m (lokalnie przy dojściu do przejścia dla pieszych 5,0 m). Zjazdy wykonać z kostki brukowej koloru czerwonego gr. 8 cm typu „cegła” na podsypce piaskowo-cementowej gr. 5 cm. Jezdnię należy połączyć z fragmentem ulicy Słowackiego wykonanym w 2017 roku oraz z istniejącą ulicą Krasickiego. Ulica Mickiewicz posiada również wybudowaną kanalizację deszczową na odcinku od studni Kd6 do studni Kd4 wraz ze studzienkami wpustów ulicznych. Studzienki ściekowe zostały zaślepione płytą szalunkową i zasypane. W ramach zadania należy zakupić i zamontować kraty wpustów ulicznych oznaczonych numerami W7, W9, L10 i L11. W ramach budowy ulicy Mickiewicza należy również wykonać kanalizację deszczową dla odprowadzenia wód opadowych, długości ok. 311 m, w postaci kanałów deszczowych o średnicy ø 315 i ø 400 połączonych ze studniami kanalizacyjnymi ø 1000 mm i ø 1200 mm, studniami chłonnymi ø 2500 mm oraz wpustami jezdniowymi (22 szt.), na odcinkach Kd7-Kd21, Kd7-Sch1 oraz Kd7-Kd9. Kanały deszczowe wykonać z rur z litych tworzyw sztucznych. W celu dowiązania zjazdów do terenu istniejącego poza granicami pasa drogowego Wykonawca zobowiązany jest (o ile zajdzie konieczność) do przebudowy części podjazdu znajdującego się na działce prywatnej na odcinku o długości około 0,5 m, licząc od granicy pasa drogowego w głąb działki (po uzgodnieniu z właścicielem działki). W ramach zadania należy również wykonać odcinek kablowej doziemnej linii oświetleniowej o sumarycznej długości trasowej ok. 100 m na odcinku od istniejącego słupa nr 3 w ul. Mickiewicza w kierunku ul. Krasickiego, w postaci 3 słupów oświetleniowych stalowych wysokości 8 m, wraz z wysięgnikami i oprawami typu LED. Wszelkie uzgodnienia z PGE, wyłączenia i opłaty z nimi związane po stronie wykonawcy. W obrębie połączenia ul. Mickiewicza z ul. Krasickiego należy wykonać oznakowanie pionowe, zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Zakres obejmuje wykonanie: A. robót branży drogowej: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, - usunięcie warstwy humusu, - przebudowa kablowych linii energetycznych i telekomunikacyjnych, - roboty ziemne – wykopy i nasypy, - wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, - wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego, - wykonanie warstwy wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - wykonanie oznakowania pionowego, - montaż krawężników betonowych na ławie z oporem, - wykonanie chodników z brukowej kostki betonowej, - ustawianie obrzeży betonowych, - wykonanie humusowania z obsianiem, - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowo-cementowej, - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i hydrantów oraz studzienek telefonicznych. B. robót branży sanitarnej w postaci: - wykonanie wykopów oraz przekopów, - wykonanie podsypki piaskowej z zagęszczeniem, - wykonanie kanalizacji deszczowej rur litych z tworzyw sztucznych, - obsypka rurociągu, - zasypanie wykopów, - wykonanie przykanalików z rur litych z tworzyw sztucznych o średnicy 160 mm i 200 mm, - wykonanie studni z kręgów betonowych średnicy 1000 mm - 2500 mm, - wykonanie wpustów ulicznych średnicy 500 mm. C. robót branży elektrycznej w postaci: - roboty ziemne – wykopy i nasypy, - ułożenie kabla i rur osłonowych, - montaż i stawianie słupów oświetleniowych, - montaż wysięgników rurowych, - montaż opraw oświetleniowych, - montaż przewodów, ograniczników przepięć itp., - badanie linii kablowej nn po jej wykonaniu, - badania i pomiary końcowe. Inwestycję należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiar robót jest elementem pomocniczym do przygotowania oferty. Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia przebiegu urządzeń podziemnych z gestorami istniejących sieci. Do zadań Wykonawcy należy: - opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz., - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót i zatwierdzenia w Starostwie Powiatowym w Białymstoku, - zapewnienie mieszkańcom oraz służbom porządkowym i bezpieczeństwa, możliwości wjazdu na posesje, - przed przystąpieniem do budowy projekt zagospodarowania terenu uzgodnić w zakresie kolizji z gestorami sieci energetycznych, telefonicznych i sanitarnych, - przedstawienie kosztorysu ofertowego przed zawarciem umowy, a po zakończeni inwestycji – kosztorysu powykonawczego, - zniszczone podczas realizacji punkty graniczne należy na nowo wznowić i trwale za stabilizować, z tej czynności sporządzić protokół wymagany prawem w zakresie podziałów nieruchomości. - wykonanie inspekcji TV zrealizowanej kanalizacji deszczowej, - wykonanie tablic informacyjno – promocyjnych - pamiątkowych związanych z realizacją zadania wskazujących źródło pochodzenia środków pomocowych na jego realizację oraz tablic informacyjnych wynikających z przepisów Ustawy Prawo budowlane (wzór tablic informacyjno - promocyjno - pamiątkowych zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po podpisaniu umowy z Wykonawcą zadania). Szczegółowy zakres prac zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy, które stanowią odpowiednio załączniki nr 1-3 oraz załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy PLN.) . 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……………………..r. – do dnia …………………………r.”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Torowa 14 A lub dołączyć do oferty . 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach