Przetargi.pl
Przebudowa ul. Młynowej oraz ul. Różanej w Czarnej Białostockiej wraz ze zjazdami i niezbędną infrastrukturą techniczną oraz przebudową przepustu na cieku wodnym w ul. Młynowej

Gmina Czarna Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 131 340 , fax. 857 131 349
  • Data zamieszczenia: 2019-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka
    Torowa 14A
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 857 131 340, fax. 857 131 349
    REGON: 52880100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Młynowej oraz ul. Różanej w Czarnej Białostockiej wraz ze zjazdami i niezbędną infrastrukturą techniczną oraz przebudową przepustu na cieku wodnym w ul. Młynowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. Młynowej oraz ul. Różanej w Czarnej Białostockiej wraz ze zjazdami i niezbędną infrastrukturą techniczną oraz przebudową przepustu na cieku wodnym w ul. Młynowej realizowaną na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.25.2016 z dnia 27.10.2016 r. na działkach nr geod. 347, 353, 352/1, 1717 – obręb 44 Czarna Białostocka. Powyższe zadanie realizowane będzie w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Ulica Młynowa o długości około 207 m i szerokości jezdni 6,00 m, na odcinku od km ok. 0+400 do km 0+607,36. Konstrukcja jezdni na odcinku od km ok. 0+400 do 0+584,93 z betonu asfaltowego, na pozostałym zakresie (od km 0+584,93 do 0+607,36) jako nawierzchnia żwirowa. Z lewej strony ulicy Młynowej, do skrzyżowania z ulicą Różaną, wykonać ciąg pieszo-rowerowy szerokości 2,5 m z bezfazowej kostki brukowej gr. 8 cm koloru szarego typu „cegła”. Obramowanie obrzeżem betonowym 30/8 i 20/6 oraz krawężnikiem 15/30 i 15/22 na ławie betonowej z oporem. Z prawej strony jezdni wykonać pobocze żwirowe szerokości ok. 0,75 m. Zjazdy w obrębie ciągu pieszo-rowerowego wykonać z bezfazowej koski brukowej betonowej gr. 8 cm koloru szarego typu „cegła”, pozostałe z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. koloru czerwonego. Zjazdy z prawej strony ulicy Młynowej żwirowe. Ulicę Młynową objętą przedmiotem zamówienia należy dowiązać w kilometrze około 0+400 do fragmentu ulicy wykonanej w 2018 roku wraz z ciągiem pieszo-rowerowym. Ulica Różana o długości około 67 m i szerokości jezdni 6,0 m, na odcinku od ok. km 0+30 do km 0+097. Konstrukcja jezdni z betonu asfaltowego. Z prawej strony jezdni wykonać ciąg pieszo-rowerowy szerokości 2,5 m z bezfazowej kostki brukowej gr. 8 cm koloru szarego, będący kontynuacją ciągu pieszo-rowerowego ulicy Młynowej. Z lewej strony jezdni wykonać opaskę betonową o szerokości 0,50 m. Obramowanie obrzeżem betonowym 30/8 i 20/6 oraz krawężnikiem 15/30 i 15/22 na ławie betonowej z oporem. Zjazdy wykonać z koski brukowej betonowej gr. 8 cm koloru czerwonego. Przepust w ulicy Młynowej W ramach przedmiotu zamówienia należy rozebrać istniejący przepust w ul. Młynowej z rur betonowych o średnicy 1,0 m w ściankach czołowych oraz wybudować nowy w km 0+549,70 z rur stalowych karbowanych kołowych o średnicy ok. 1,0 m, wraz z budową rowu od wylotu przepustu w ul. Młynowej do cieku Czapielówka na działce nr 352. Skarpy i dno rowu w obrębie przepustów (w ul. Młynowej oraz istniejącego w ul. Różanej) należy umocnić brukowcem kamiennym o gr. 16-20 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Brukowanie dna zakończyć palisadą drewnianą. W przypadku naruszenia skarp należy je odtworzyć i obsiać trawą. Istniejący rów na wlocie przepustu w ul. Młynowej należy podczyścić do głębokości zapewniającej swobodny przepływ wód bez podpiętrzeń oraz dodatkowo umocnić kiszką faszynową na długości ok. 41,0 m. Na przepuście w obrębie wlotu i wylotu należy wykonać urządzenia bezpieczeństwa dla pieszych i rowerzystów w postaci balustrady u-11a. W trakcie prowadzonych prac należy zapewnić ciągłość ruchu kołowego. Zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu ul. Młynowej i ul. Różanej należy wykonać brakujące oznakowanie pionowe. Zakres obejmuje wykonanie: A. robót branży drogowej: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, - usunięcie drzew i krzaków, - zdjęcie warstwy humusu, - rozebranie słupków do znaków drogowych i zdjęcie tarcz, - roboty ziemne – wykopy i nasypy, - regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych i studzienek telefonicznych, - wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego i kruszyw łamanych, - wykonanie nawierzchni żwirowej, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, - wykonanie oznakowania pionowego, - ustawienie krawężników betonowych, - ustawienie obrzeży betonowych, - wykonanie trawników. B. przebudowa przepustu w ul. Młynowej: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, - rozbiórka istniejącego przepustu, - roboty ziemne – wykopy i nasypy, - wykonanie przepustu pod koroną drogi, - umocnienie skarp brukowcem na podsypce, - wykonanie palisady i opasek z kiszek faszynowych, - humusowanie skarp z obsianiem, - oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp, - montaż poręczy ochronnych u-11a w obrębie przepustu, - wykonanie tymczasowego przepustu, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Inwestycję należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiar robót jest elementem pomocniczym do przygotowania oferty. Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia przebiegu urządzeń podziemnych z gestorami istniejących sieci. Do zadań Wykonawcy należy: - opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz., - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót i zatwierdzenia w Starostwie Powiatowym w Białymstoku, - zapewnienie mieszkańcom oraz służbom porządkowym i bezpieczeństwa, możliwości wjazdu na posesje, - przed przystąpieniem do budowy projekt zagospodarowania terenu uzgodnić w zakresie kolizji z gestorami sieci energetycznych, telefonicznych i sanitarnych, - przedstawienie kosztorysu ofertowego przed zawarciem umowy, a po zakończeni inwestycji – kosztorysu powykonawczego, - zniszczone podczas realizacji punkty graniczne należy na nowo wznowić i trwale za stabilizować, z tej czynności sporządzić protokół wymagany prawem w zakresie podziałów nieruchomości. - wykonanie tablic informacyjno – promocyjnych - pamiątkowych związanych z realizacją zadania wskazujących źródło pochodzenia środków pomocowych na jego realizację oraz tablic informacyjnych wynikających z przepisów Ustawy Prawo budowlane (wzór tablic informacyjno - promocyjno - pamiątkowych zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po podpisaniu umowy z Wykonawcą zadania). Szczegółowy zakres prac zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy, które stanowią odpowiednio załączniki nr 1-3 oraz załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych i 0/100 PLN.) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……………………..r. – do dnia …………………………r.”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Torowa 14 A lub dołączyć do oferty . 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach