Przetargi.pl
Przebudowa ulic: Słowackiego, Grunwaldzkiej, Krzyżowej, Wschodniej, Piekarskiej, Polnej i Małej w Tomaszowie Mazowieckim w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa ulic: Słowackiego, Grunwaldzkiej, Krzyżowej, Wschodniej, Piekarskiej i Małej.

Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. POW 10/16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 724 23 11 , fax. 44 724 43 59
  • Data zamieszczenia: 2016-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki
    ul. POW 10/16 10/16
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 44 724 23 11, fax. 44 724 43 59
    REGON: 59064831000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic: Słowackiego, Grunwaldzkiej, Krzyżowej, Wschodniej, Piekarskiej, Polnej i Małej w Tomaszowie Mazowieckim w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa ulic: Słowackiego, Grunwaldzkiej, Krzyżowej, Wschodniej, Piekarskiej i Małej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: 1) przebudowa ulic wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Tomaszowie Mazowieckim, tj.: - ulicy Słowackiego na odcinku od ul. Legionów do ul. Jana Pawła II, - ulicy Grunwaldzkiej na odcinku od Al. Marszałka J. Piłsudskiego do ul. J. Słowackiego, - ulicy Krzyżowej na odcinku od Al. Marszałka J. Piłsudskiego do ul. J. Słowackiego, - ulicy Wschodniej, - ulicy Piekarskiej, - ulicy Polnej na odcinku od ul. Jerozolimskie do Pl. T. Kościuszki, - ulicy Małej. 2) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami; 3) zabezpieczenie ciągłości ruchu kołowego, wdrożenie, utrzymanie i likwidacja oznakowania na czas budowy. 2. Podstawowe roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2) wycinka drzew kolidujących z inwestycją, 3) roboty ziemne, 4) budowa i przebudowa skrzyżowań, 5) budowa konstrukcji nawierzchni jezdni, 6) budowa, przebudowa zjazdów, 7) budowa, przebudowa chodników, 8) przebudowa sieci energetycznej i teletechnicznej, 9) budowa kanalizacji deszczowej i odwodnienia ulic i posesji (podłączenie do rur spustowych), 10) wykonanie renowacji bezwykopowej kanału deszczowego w ul. Małej, 11) budowa brakujących przyłączy sanitarnych do posesji, 12) wykonanie poziomego i pionowego oznakowania drogowego. 13) roboty wykończeniowe i porządkowe. 3. Zakres zamówienia obejmuje również inne prace oraz koszty niezbędne do wykonania zadania, w tym m. in.: 1) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót, 2) dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze, kładki dla pieszych itp. niezbędnych do ochrony robót i zapewniających bezpieczeństwo pieszych oraz pojazdów, 3) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy, 4) koszty doprowadzenia i zużycia energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy, 5) koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których Gmina nie jest właścicielem, 6) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy), 7) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 8) naprawy uszkodzonych na skutek prowadzonych robót urządzeń podziemnych oraz dróg i ulic dojazdowych, 9) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 10) ewentualne koszty związane z wyłączeniami prądu i innych mediów, 11) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, jak również dokonywania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu, 12) przeprowadzenie rozruchu (ruchu próbnego) urządzeń, instalacji i urządzeń związanych z obiektami, 13) przeprowadzenie inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików kamerą inspekcyjną, 14) demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie uporządkowanego terenu zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru, 15) udzielenie wszelkiej pomocy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przez jednostki finansujące przy realizacji i rozliczaniu inwestycji, 16) zapewnienie obsługi geologicznej i geodezyjnej budowy przez uprawnione służby, 17) zapewnienie obsługi ornitologa, 18) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 poz. 21), materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania oraz nadmiaru mas ziemnych. Materiały z rozbiórki nadające się do wykorzystania stanowią własność zamawiającego. Wykonawca odwiezie je na swój koszt na wskazane miejsce przez zamawiającego - odległość transportu do 6 km (załadunek, transport, rozładunek), 19) koszty wykonania pomiarów i badań laboratoryjnych zgodnie ze STWiOR, 20) wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej w 3 egzemplarzach (jeżeli będzie wymagana), 21) geodezyjne wytyczenie i dokumentacja geodezyjna powykonawcza (inwentaryzacja powykonawcza wraz ze szkicami geodezyjnymi i dziennikami pomiarów) w 4 egzemplarzach zatwierdzona przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii (w tym w wersji analogowej i numerycznej w plikach dwg. lub dxf. - 1 egz. na płycie CD-R), oraz opracowanie operatu kolaudacyjnego w 3 egzemplarzach zawierającego m.in.: sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe i aprobaty techniczne, dziennik budowy, obmiar powykonawczy wykonanych robót (z uwzględnieniem elementów wykazanych w zestawieniu wartościowym zadania), oświadczenia, inne dokumenty wynikające z ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) - art. 57, 22) opracowania i czynności, które wykonawca wykona we własnym zakresie: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), pozostałe niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji administracyjnych oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót. 4. Zamówienie realizowane będzie na podstawie: 1) Decyzji nr 622 łamane 2015 z dnia 27.10.2015 r. (znak: GB.6740.414.2015) Starosty Tomaszowskiego zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na przebudowę ulic; 2) Decyzji Prezydenta Miasta Tomaszowa Mazowieckiego o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 13.07.2015 r. (znak: BAM.7620.1.d.2015.KB). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III SIWZ - projekty budowlane i wykonawcze, kosztorysy nakładcze i szczegółowe specyfikacje techniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 60 000,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy 00/100), w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2.Szczegółowe informacje na temat wadium zawiera SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach