Przetargi.pl
„Przebudowa ulic powiatowych”

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 429 800 , fax. 896 429 817
  • Data zamieszczenia: 2017-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 5
    14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 429 800, fax. 896 429 817
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ulic powiatowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1.„Przebudowa ulic powiatowych” z podziałem na części: 1)Część Nr 1: „Przebudowa ulicy powiatowej Nr 3032N 11 Listopada w Ostródzie” zgodnie z kosztorysem ślepym (zał. nr 1a) , dokumentacją techniczną (zał. nr 7a do siwz), oraz wzorem umowy (zał. nr 5a do siwz). 2)Część Nr 2: „Przebudowa ulicy powiatowej Nr 3086N Pułaskiego wraz z łącznikiem ulicy powiatowej Nr 3072N Leśnej w Morągu” zgodnie z przedmiarem robót pomocniczym (zał. nr 1b) , dokumentacją techniczną (zał. nr 7b do siwz), oraz wzorem umowy (zał. nr 5b do siwz. Przedmiar robót jest przykładowy. Załączony przedmiar robót (załącznik nr 1b do siwz) określa orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączoną dokumentację techniczną i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonych dokumentacji technicznych. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: 1)zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); 2)obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót; 3)inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; 4)utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; 5)uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót. 6)dla części Nr 1: Drewno pozyskane z wycinki Wykonawca dostarczy do: Domu dla Dzieci im. Sybiraków w Szymonowie, Szymonowo 14 (drzewa będące własnością Powiatu Ostródzkiego- 5,38 m3)oraz dla Schroniska Ostróda, Lubajny 2 (drzewa będące własnością Gminy Miejskiej Ostróda- 5,79 m3). 7)dla części Nr 2: Drewno pozyskane z wycinki Wykonawca dostarczy do: Domu dla Dzieci i Młodzieży „PROMYK” w Morągu, Żeromskiego 19 (drzewa będące własnością Powiatu Ostródzkiego- 7,04 m3) oraz dla Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Wenecka 1, 14-300 Morąg (drzewa będące własnością Gminy Morąg- 2,09 m3). 8)Przed upływem terminu, o którym mowa w § 4. lit. a) niniejszej SIWZ, Wykonawca umieści w miejscu wykonywania zadania 2 tablice pamiątkowe o wymiarach 70cm x 90 cm, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Tablice zostaną wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, napisy oraz tło tablicy należy wykonać z folii nieodblaskowej. 9)Wykonawca dla części Nr 1 zapewni aby wszystkie roboty ziemne odbywały się pod stałym nadzorem archeologicznym. 10)Wszystkie materiały pochodzące z rozbiórek stanowią własność Zamawiającego, jedynie Wykonawca w swoim zakresie zutylizuje nadmiar mas ziemnych. Materiały pochodzące z rozbiórek dla zadania nr 1 należy dostarczyć na: Obwód Drogowy Nr 1 w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62A; dla zadania nr 2 należy dostarczyć do Obwodu Drogowego nr 2 w Morągu, ul. 3 maja 11 lub na place składowe na odl. określona w przedmiarze robót (zał. nr 1b). 11)Wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt. 3.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związanymi z: układaniem nawierzchni z masy bitumicznej. 4.Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć dowody poświadczające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tj. stosowne oświadczenia bądź też przedstawienie zanonimizowanych kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami, wykonującymi czynności określone w ust. 3. 5.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przy przekazaniu terenu budowy przekaże Zamawiającemu wykaz pracowników, o których mowa w ust. 3. 6.Zamówienie jest dofinansowane w ramach programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: CZĘŚĆ NR 1: 55 000,00 PLN CZĘŚĆ NR 2: 75 000,00 PLN Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PKO BP O/Gdańsk nr konta 93 1020 1811 0000 0602 0271 6835 z adnotacją: Wadium- nr sprawy DT.2610.3.2017.BŻ- „Przebudowa ulic powiatowych” część nr ….. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt 2-5 oryginał dokumentu należy złożyć u Głównej Księgowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie (pok. nr 9). W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego, tj. Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, 14 – 100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5. Dokumenty wymienione w pkt 2-5 muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 2. Zwrot wadium: 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem § 8 ust. 3 pkt 1. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3. Utrata wadium: 1)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2)Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach